Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Papa rijdt met een camionette ('k denk Renault) om vanne te trekken. Hij was het al zodanig gewoon om met de remorque te rijden voor z'n werk.
Hij was er direct mee weg om Shuddy te voeren. 

Beter dan die dure Equitop Myoplast! 'k Geef nu Equi-muscle van Equipharma. Bevat oa Weï-proteïnen, Vit E,... 't Was een tip van mijn springlesgever die dat aan al de sportpaarden geeft die daar op stal staan. Hij was er alleszins heel content van, en ik ben ook overtuigd aan het geraken! Tijdens die 2 maanden op stal, heb ik halve portie gegeven. Mss heeft dat ook wel geholpen dat hij al meteen zo soepel was tijdens eerste ritje ondanks dat die spieren er nog aan moeten komen.
?!
Mijn zus is ook bevallen van een meisje, maar dan een week vroeger (en na een 24h bevalling)
heb mij in de 60-70 ingeschreven dus zou geen probleem mogen zijn.
. Sommige van jullie heb ik al eens zien rijden en met Hanne heb ik nog eens samen op eventingkamp gezeten 2 jaar geleden.
toen ik hem ging bekijken sprong hij de pannen van het dak maar vandaag ging hij veel te snel over de sprong. Hopelijk gaat het beter op de finale zelf
voor wie mij op FB heeft, filmpje staat erop.