[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:39

dressuur doet die nu zo goed en heb ik nu erg veel plezier in, dus ga ik dat lekker doen! Crossen en springen is de pony voor haha, dus hoef ik niet te laten varen. En als ik nu L etc bevestig krijg zal het voor de crossen alleen maar gunstiger zijn.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:52

Nee Chall gaat echt niet mee. Het is in augustus, dan heb ik 2,5 maand de tijd. Als ik zie wat hij nog allemaal (weer) moet leren zeg ik 'no thanks', of het moet ineens zo gruwelijk goed gaan. En dan moet ik alsnog mijn vakantie overslaan want ik wil nog geen anderen op Chall hebben en een week stilzetten is ook niets. Voor Beau kan ik wel regelen dat die wordt gereden, dus dat is verder geen probleem.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 22:56

Goedenavond dames (heren al een poosje niet gezien)

Ik heb ook een helm camera van mijn zwager gekregen, heel klein schattig dingetje!
Helaas had ik m de vorige x een beetje verdraait dus toen alleen de lucht gefilmd.
Verder rij ik nooit zonder cap. Ook eigenlijk niet vaak gedaan omdat ik van jongs af aan paarden bij reed op een pensionstal. Eigenlijk bijna nooit pony's gereden maar rij red ook nog regelmatig zonder zadel en hoofdstel.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:00

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:55

Avond!!!

@Bianca1980 zal vanaf nu weer Bianca en bvw zeggen ;)
@Mirthe stoere naam CEST beau! Dacht ook alleen beau!

Oefenparcour was leuk! Ineens 20 starts extra dus alsnog volle bak!
Max rondje buiten gedaan want die moet morgen en zondag aan de bak!
Hopelijk gaat het net zo goed als 3 weken terug :P

Iedereen morgen succes!!!! Sann zet hem op in debuut!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 00:10

Oudkarspelgangers en ccgangers succes dit weekend
Mistid gaaf kampioenschap 5 jarigen
Sm verstandige keuze om rustig te gaan dressuren

Ik heb heerlijk getraind bij Rob. Merkte wel dat ik zelf erg moe was en Ferrose was daardoor in het begin aan het drammen maar toen het dikker werd, werd ze steeds beter te rijden. Ik wil zeker als ze dramt teveel controle pakken en dan moet ik toch wat aanvallender rijden. Echt hele stoere dingen gedaan die we nog niet eerder gedaan hadden. de wal op en af naast de witte picknicktafel, hogere afsprong en dan door naar een dubbel van smalletjes en uiteindelijk het smaakje puntje met de bloemen. Ik was zo trots op mijn paard, ook Rob zei dat ze niet meer leek op het paard van mijn eerste les

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 05:42

Succes voor de OK-gangers (en andere wedstrijdgangers uiteraard!)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 05:53

:O zo richting outdoor gelderland tot 11u vanavond.

Iedereen die sgw of cc heeft succes

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 08:28

succes en veel plezier de gene die vandaag al naa ok mogen.
Joki, goed bezig!!

Ik mag vandaag lekker op de braderie staan. vanavond alles klaar maken en morgen kwart voor 7 laden

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:39

Gaaf Misted, kampioenschappen voor de 5 jarige. Ik vond Edge er verleden jaar niet klaar voor en heb het niet gedaan. Acheraf spijt, want in augustus liep hij toen zijn eerste sgw in ww hartstikke goed rond, had dus best gekunt. Tja, en daarmee kun je niet zeggen: volgend jaar dan maar. :+

Straks met de pony naar Rijpwetering, mijn nichtje en de brijrijdster rijden daar een rondje mee, leuk! En daarna Spoffer weer ophalen van haar logeerpartij. Wij missen haar, maar de andere katten ook!Dat had ik niet verwacht, maar ze zijn allemaal van slag. En dan nog ergens tussendoor Edge zien te vlechten en spullen inpakken voor OK.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:39

Alle CC en SGW-gangers heel erg veel succes vandaag!

Gister de paarden verhuisd. Wat een verademing! Mijn nieuwe stal is heerlijk.
Hangt een groot bord, daar vermeld je op of je paard naar een arts, smid, tandarts of fysio moet en op stal regelen ze de rest!
Wasmachine en warm water op de poetsplaats aanwezig en zoveel stro in de boxen dat ze er tot aan de buik in staan. Hier wil ik wel graag een stukje verder voor rijden :D

Helaas wel vandaag en morgen werken ivm ziekte personeel. Daaaaaaaag weekend :evaw:

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:43

Fijn Kris dat deze stal zo goed georganiseerd is!
alleen jammer dat je nu geen weekend hebt!

Iedereen succes vandaag, waren een paar er al erg vroeg uit, toen sliep ik net pas :o
Ik hoef alleen maar uurtje les te geven en dan klaar, maar het is hier heerlijk weer. Kan best zijn dat de moeder van leskindje nog belt. Kind heeft haar pink gebroken en mocht dus niet rijden, maar wilde wel graag een keer even langs komen om bij de pony te komen kijken. Heb toen gezegd dat we wel stukje met de kar konden rijden.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:46

Misted, katten hebben idd 2 hoornen waarin de kittens zitten. Als ze een onevenaantal kittens dragen, zijn ze dan ook vaak aan 1 kant veel dikker dan aan de andere kant.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 09:57

Mistid, leuk dat je aan de kampioenschappen mee gaat doen!
Kris, fijn dat de nieuwe stal bevalt!
SM, gelukkig kun je nog lekker crossen met je pony
Joki, fijn dat het zo lekker ging
Sann, succes met je M-debuut!
Succes allemaal in OK :D

Ik heb gisteren maar zelf een crosshindernis gebouwd in de bak voor de afwisseling tussen het dressuren. Een smalletje van een paar blokken hout en twee pionnen ernaast. Tim sprong het in 1 keer zonder twijfel.. Super! ergens deze maand ook maar weer een keer naar lunteren

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:22

Kris, wat heerlijk dat je zo'n mooie stal gevonden hebt! Heel veel plezier daar en ik kom graag een keer met je de bossen onveilig maken :+ .
FE gaat het kattenmonster weer ophalen. Hopelijk met een paar leuke gebakjes er bij :D .
Het is hier inderdaad heerlijk weer, hopelijk is dat in het hele land!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 10:58

Idd Lelie, hopelijk goed gevuld en wel, haha!
De site heeft mijn vriend trouwens opgezet. Ik weet ondertussen hoe ik er een nieuw stukje tekst bij "nieuws"bij kan plaatsen, maar daar houdt het dan ook mee op. }:0 Vriendlief doet de rest. :D

Joey gaat vandaag zowaar geheel uit eigen beweging :wow: mee naar Rijpwetering waar mijn nichtje (surrogaatdochter ;) ) gaat crossen.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:22

@beli zag ik dat nou goed.. staat je paard te koop?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:29

Wat een rust hier. Jullie zij zeker allemaal van het lekkere weer aan het genieten!
Nog maar eventjes en dan mag ik ook :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 13:48

het is hier inderdaad erg rustig!
Iedereen op cc of nog aan het genieten van het mooie weer?

Mirthe gaaf dat je met Beau mee gaat doen, snap wel waarom je chall nog even laat staan
FE wannneer verwacht je nu de kittens? Ik heb echt geen idee hoe lang een kat over de "gebakjes" doet

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:26

Moeten de katjes niet 63 dagen in de oven? Kan zijn dat ik helemaal mis zit hoor :o .

Het is inderdaad heerlijk weer zeg. Vind dit zoveel keer lekkerder dan dat hete weer van vorige week!
Ik ben lekker thuis aan het freubelen. Morgen buitenrit: had beter vandaag gekunt, maar ja, morgen moet Paul hele dag werken, dus dan kwam het beter uit dat ik dan op pad ging. En ik moet natuurlijk vanavond al met Goldstar op pad richting Easter, dus dan ben ik al met de trailer aan het sjesen.

Ben heerlijk een boek aan het lezen: kinderboek: nieuwe serie van de schrijver van de Grijze Jager. Het is weer super leuk om te lezen :list: :)) .

Edit: weet niet of het slim is om morgen te gaan rijden := :roll: http://www.nu.nl/binnenland/2825472/zon ... jaren.html.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:33

Beter een klein beetje laat dan nooit: Iedereen heel veel succes en plezier in Oud Karpsel, en overige concoursen! :)

Ik was hard aan het werk om alle verslagen op tijd af te krijgen. Valt heel erg tegen. Kregen bericht dat alles over twee weken af moest zijn, kwamen onverwacht heel veel verslagen bij.
Moet 25 kleine stukjes schrijven over expertmomenten (simpel zoals een paard bij de smid.) Ben op de helft.
Dan nog 5 grote verslagen, die zijn af en ingeleverd. Was gelukkig goed voor 2 keer een 9 en voor de rest een 8.
En ook nog 15/kern keuze opdrachten, geen idee hoeveel werk ik daar nog aan heb.
Daarnaast nog aan het werk voor mijn auto theorie en ook tijd vinden om de paarden te trainen en in te vlechten..

Motivatie en een paar uur extra in een dag is van harte welkom. :oo

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:34

Leliaardje schreef:
Edit: weet niet of het slim is om morgen te gaan rijden := :roll: http://www.nu.nl/binnenland/2825472/zon ... jaren.html.

Gewoon lekker dikke trui aan :+ .. als het maar droog blijft -O-
Vandaag is heerlijk weer inderdaad. De SGW- en CC-gangers hebben mazzel :D

@Fe ben nu wel benieuwd naar de 'gebakjes' geworden terwijl ik niet zoveel met katten heb :o hoelang moeten we wachten? ;)

Ik zit lekker aan mijn scriptie B-) -:)
Ik ga vanavond wel rijden denk ik

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:35

daNiielle_ schreef:
Motivatie en een paar uur extra in een dag is van harte welkom. :oo

Herkenbaar :j

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:35

Ik ben weer thuis, en laat ik het er maar ophouden dat de bokkers van vanmorgen allemaal even diepe zucht hebben geslaakt en hun blik weer op de volgende wedstrijd richten.
Maar het was wel mooi weer.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 02-06-12 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 14:40

dat klinkt niet erg positief margreet