Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
. Wij hebben hier ook zoiets: de kopieermachine op de 3e verdieping is kapot. Er is op de 2e verdieping een monteur aan een andere kopieermachine bezig, maar die wil niet naar de 3e verdieping komen want dat mag niet zonder order................
. Waar gaan we heen met deze wereld?????
). Haar uitgelegd dat ik in Duitsland al M niveau rij en ik toch voornamelijk daar ga rijden. Heb nu de deal dat ik over mag naar het M maar ik mag aankomend jaar niet naar Hattem en Barchem. Die crossen vind zij te heftig. Erg jammer maar ja tis niet anders. Afgesproken dat ik die het jaar erop doe en dat ik aankomend jaar wat trainingen ga volgen bij Alice of zo voor het safe worden op greppels en trakheners.. Heb toch mijn zin
Met mijn vorige paarden mocht ik al nooit M starten. Af en toe moet je even onderhandelen. 
of er word me gevraagd of ik mijn benen gelatexd heb...voor mij echt wel een panty voor een beetje kleur...

. 

Ik ga wel naar ze Zonnenbank hoor! Slecht of niet! Haha!

Heb zo ontzettend veel geduld haha! Weet nog niet of er iemand mee kan maar die man kan vast wel een stukje filmen. 
caro29 schreef:@ Sim leuk idee van Renswoude. Kunnen we het niet met een clubje van bokt doen

Beestje staat in Belgie toch?