[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 09:02

@ Hilde, ligt toch ook aan het strand???
@ Mootje, ja de werkdruk (believe it or not, ook ambtenaren hebben te maken met werkdruk) is gewoon heel hoog omdat er simpelweg te weinig capaciteit is. Maar sinds mijn gesprekje kan ik daar weer wat beter mee omgaan ;) Na de vakanties ga ik mijn manager stalken ivm méér geld, taken en bij voorkeur ook uren :) En bij jou???

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 09:11

Morge,

Sann heeft gisteren fijn gesprongen met What +:)+
Noor heeft lekker gelest met Jer en zij gaan vanavond hun beste beentje voorzetten in de dressuurbaan :) En ze is nog op zoek naar een korte vakantie :) Aan mij heb je weinig, kom in de zomer niet verder als Zeeland :o
Zeus zijn been lijkt toch beter te gaan maar Marijke heeft wel besloten om voorlopig even niet meer te crossen en rustig aan met hem te doen.
Sarah heeft vandaag haar laatste dagje alweer bij Alice maar heeft wel erg veel geleerd ;)
Hilde heeft gisteren lekker gesprongen met Uk. Wanneer komt ze nu te koop dan??
Mootje hoe is het nu bij jou op het werk dan??

Ik heb echt beroerd geslapen vannacht, was te warm, ik leek wel hyperactief en kon gewoon niet normaal stil liggen :o Uiteindelijk na 3 films te hebben gezien rond 3.30 toch nog ergens in slaap gedommeld voor een kleine 3 uurtjes.... Nu dus niet echt fit bij de baas aanwezig :o

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 09:14

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:08

Goeiemorgen :wave:

Ik heb gisteravond eerst een buitenritje met Avi gemaakt. Ze vind het steeds leuker en zelfs koeien worden al minder eng. Daarna les gehad van Steven met Zetje. Hij trok de hindernissen best op :oo Hele goeie tips meegekregen, bleek wel dat ik sommige dingen verkeerd aanpakte :o Hopelijk kan ik volgende week nog ff terecht.

@ Hilde: ik dacht dat Uk al veel eerder weg zou gaan :o Ben je al op zoek naar wat nieuws, of heb je al een jonkie thuis?

@ Marijke: dat nieuws over de lymfeklieren is dus wel positief? Wat is er eigenlijk aan te doen?
Hopelijk kun je snel weer aan de slag met Zeus. T zit je niet mee!

@ Sann: fijn dat je zo lekker gesprongen hebt. Maar de bodem te slecht? Is er nog zoveel water gevallen de laatste dagen dan? OF was het concours al ff bezig?

@ Benthe: das wel balen zeg :+ Je zit er dus als een zombie bij vandaag? T zou niet in mij op komen om films te gaan kijken als ik niet kan slapeN :))

@ Bianca: fijn dat het zo lekker ging met Bull! Maar wat een vreemde regels van de 5jarigen zeg :+ Nog nooit zoiets gehoord.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:33

Zou ze ook. :j Maar ik had verder geen opvolger, dus ik vond dat ze nog best langer mocht blijven... :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:41

Groot gelijk. Zonder komen te zitten en niets te rijden hebben is ook niet leuk :n
Hoe is het met jullie Van Goghje?

Deze wil ik jullie niet onthouden :) Is van afgelopen zondag.

:D
Jammer dat ie zo ver weg is.
http://i70.photobucket.com/albums/i95/r ... attrop.jpg

En hier kwamen we een beetje kort bij de dubbel en dan wordt Zetje zo scheef in het voorbeen :+
http://i70.photobucket.com/albums/i95/r ... attrop.jpg[/quote]

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:46

Noor: hopelijk komen jij en je manager er na zijn vakantie een beetje uit.
Sarah: jammer dat je alweer bijna weggaat bij Alice..
Noor: lekker gereden dus en fijn dat Nudine KJ gewoon mee laat eten :) Woll is echt heel lief naar GG, heb haar echt nog niet eens kunnen betrappen op boos naar hem kijken.. GG zelf is ook wel erg lief eigenlijk :)
Benthe: dat klinkt niet echt als een fijn dagje.. Sterkte vandaag!
Mandy: Leuk dat Avi buiten steeds dapperder wordt. En fijn dat je zo goed vooruit kunt met de tips van Steven :)
Sannn: fijn dat je zo lekker gereden hebt!
Marijke: gelukkig dat het allemaal mee lijkt te vallen met het beentje!

Ik heb gister na het werk gezellig met een vriendinnetje gegeten en we zijn daarna naar een verjaardag geweest bij een vriendinnetje in Weerselo. Was erg gezellig en zit nu in de bus naar de UT waar ik gelukkig bijna ben. Nog even werken tot 16.00 uur. Daarna lekker naar stal om wat met Wolles te doen. Kwam de afgelopen dagen wat weinig van terecht.. GG heeft gister een bal gekregen in zijn stal, maar vond er maar weinig aan.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:50

Gave foto's! Ziet er netjes uit.

Mijn Van Goghje doet het goed! Ze is helaas wat klein, anders was het een waardige opvolger voor Uk. Eerst maar een tijdje doorrijden, wil nu eigenlijk wel een keer een echt paard. :Y)
Ze gaat iedere keer dat je rijd weer vooruit, echt leuk. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:54

Wat jammer dat ze zo klein is dan zeg. K kan me voorstellen dat je niet weer op een 'pony'' wilt. Hoe groot is ze dan? Ze mag wel wat van Frits grootte mee hebben?

@ Vief: alweer druk druk druk dus.... Werk ze vandaag!
Frits vond de bal in de stal overigens ook niet leuk, in de wei des te meer.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:28

Goeiemorgen!
Ik heb weer heerlijk vrij :D Hoef alleen maar 2 uurtjes schoon te maken. Het weer is hier niet mooi, maar vanavond schijnt het volgens buienradar onbewolkt te zijn, dus dat hoop ik dan maar! Ga ik weer lekker naar het strand met Vorstin :)

Iewww Noor, daar zou ik me ook kapot van schrikken!
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Hilde
Balen dat je zo slecht geslapen hebt Benthe. Heb ik met dat warme weer ook wel last van
Werk ze Vief

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:33

Goeiemorgen!!

Ik heb net de airco afgeplakt bij mn bureau :brr:

Mandy, gave foto's!
Marijke, wat balen zeg maar volgend jaar was vast jullie jaar :(:)
Corien, goed dat je het zegt! Ik zal hem ook nog eens doorlezen.
Heb je al een lijst gemaakt?
Sandra, wat goed! gefeliciteerd!
Shanouk, schoonmaakse!
Bianca, lekker dat je de cross mag verkennen te paard.
Noor, wat lekker nog even op vakantie!!
Caro, ik heb ook een opfok gezien waar ze vast staan met eten, op zich best goed.
Hilde heeft lekker springles gehad!
Benthe, balen dat je zo slecht hebt geslapen zeg
Vief, as usual lekker druk!

Mijn zoektocht naar een kist voor de stal is nog niet geslaagd. Wel een nieuwe Iforwillams kast gevonden maar daar kunnen de zadelsteunen niet uit. En aangezien ik de zadels toch in de auto houd, heb ik liever een soort kist.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:36

Leuke foto’s Rowo! Er is hier afgelopen weekend en de week daarvoor heel veel regen gevallen, veel delen op de veluwe hebben blank gestaan. Ermelo is niet voor niets afgelast. :P Afgelopen zaterdag was het ponyconcours daar, dus helaas voor ons hebben die het te kapot gereden. Ze wisten ook nog niet zeker of het L vanavond en morgenavon M/ Z/ ZZ wel door zou gaan met de weersverwachting.

Ik had idd werk Sim en Noor, ben vanochtend op proef geweest. Heb alleen bedankt, ga met mijn rug geen paarden beleren. Heb gezegd dat ik na mijn ongeluk geen paarden meer ga beleren, mijn gezondheid en eigen sport is me meer waard. Heel jammer wel, want ik zou hier eventueel ook kunnen blijven tot december/ januari mocht ik niet op stage kunnen. Nu weer verder zoeken, maar het is zo lastig op mijn leeftijd iets te vinden voor poosje. Zoek gestaag weer verder.

Nog paar gave foto’s van gister. :D
Afbeelding

Afbeelding

Deze is ook mooi:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3158_n.jpg

Afgelopen springles vooral gewerkt dat ik meegeef met mijn handen, anders springt What niet over zijn rug en wordt hij 1 blok spanning. Dacht daar in het parcours ook erg aan, vooral toen die bij deze oxer vroeg af moest van mij en dus goede sprong moest maken. Dat ik mee geef kan je nu wel zeggen. :+ Zal deze wel uitprinten en maandag op springles laten zien. :P

Afbeelding

Whatje vind het echt allemaal zo leuk die wedstrijden, kan echt merken dat hij er van geniet die mensen en alles. <3

Sterkte vandaag Benthe op je werk! Hopelijk koelt het vanavond lekker af zodat je lekker kan slapen vannacht!
Komt goed vanavond Noor, succes! +:)+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:42

Leuke foto's Sann!! De bodem lijkt op de foto's wel prima eigenlijk. Nog gefeliciteerd met je prijs!
Je geeft idd nu wel voldoende mee, maar wat me wel opvalt is dat je helemaal op zijn nek ligt alsof je wel 1.60m moet springen :+
Het staat wel lekker laag zeg voor de B... was dat hier maar zo :D

@ Karen: als je iets zoekt vind je het nooit op tijd. Balen is dat! Hopelijk kun je op tijd wat vinden, dat zou wel fijn zijn. Hebben jullie ook zoveel ruimte in de auto over voor zo'n kast?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:44

Mooie foto's San! Je geeft idd genoeg mee zo :D Jammer dat het baantje niks is. Geld krijgen om te rijden lijkt me prima, alleen beleren is dan idd minder.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:45

Cinderella is nu rond de 157/158 denk ik, niet heel precies gemeten de laatste keer. Ik had het idee dat ze kleiner is dan Uk, maar ze is nu nog vrij smal. We zien wel hoe het gaat. :)

Mooie foto's Sann! Ziet er makkelijk uit en je geeft idd goed mee. :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:46

Klopt hoor Rowo, haha. Afgelopen les daar heel erg aangewerkt, maar toen stonden de hindernissen ook stuk hoger en breder. Dus dan is het al iets meer begrijpelijk. Nu doe ik het alleen automatisch zo overdreven, maar goed. Maakt me ook weinig uit, hij heeft zo wel de ruimte om te springen. Dan maar minder stijlpunten, die krijg je straks in het L toch niet meer. :P Hij is heel gevoelig in zijn mond wat dat betreft. :)
Dit parcours was ook niet hoog, meestal staat het hoger en breder. Maar ivm de bodem is het omlaag gegaan. Bodem was wel slecht, is vaak op foto's ook moeilijk te zien. :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 03-08-11 11:48, in het totaal 2 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:47

Mandy, ik mag Nick zn kast mee a.s weekend maar we gaan allebei naar Helvoirt dus dan heb ik wel wat nodig. We hebben auto met grijs kenteken dus ruimte genoeg :D

San, leuke foto's! Mooi concours of niet?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:47

Ik vind je houding op de laatste foto zeker mooi San. Hoeft idd iets minder extreem, maar je zit hem idd niet in de weg, en verder zit je gewoon heel netjes.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:49

@ Hilde: das echt een kleintje dus. En aan het C'tje te zien ook al 4 jaar?

@ Sann: zelfs op M hoogte hoef je imo niet zo plat te liggen als op de laatste foto. Vaak belemmer je toch wat met de afzet, ze kunnen niet snel genoeg van de grond komen. Maar ik lees al dat eraan gewerkt wordt :P
Wanneer ga je L?
Moet overigens zeggen dat je wel een mooie combi vormt met What :j

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:53

Klopt, ze is 4. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:00

Mooie foto's sannn. Leuk dat What het mooi vind op cc. Mijn merrie loopt dit jaar alleen maar te stressen op CC. Die vond het eerst mooi maar nu niet zo meer geloof ik.

Ik krijg net van mijn ouders te horen dat ze zo'n kist van de welkoop voor de dekens hebben aangeschaft. Bedakt voor de tip. Dit gaat mooi opruimen..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:01

Ik ga ook niet al zo plat liggen bij de afzet, dan lig ik er zo naast als die stopt. :D Denk niet dat ik heel veel verander aan deze houding, What heeft de ruimte juist nodig om te springen. Als ik hem niet de ruimte geef dan gaat hij niet over de rug springen en wordt het 1 blok spanning. Het mag het voor het mooiere nog wat minder overdreven, maar hij springt nu wel over de rug. Dat vind ik belangrijker op dit moment. Hij kan af en toe ineens echt asociaal groot af gaan of asociaal hoog springen. Dan heeft hij die ruimte vooral nodig. :)
Zei vorige week dat ik eind winter/ begin van het buiten seizoen pas L zou gaan. Maar zit nu toch te twijfelen. Vooral omdat hij op les ook pas fijner gaat springen als het hoger wordt, dan is hij meer bij de les. Nu vind hij het te simpel, alleen heb ik zelf nog niet zoveel parcours ervaring. Daarom is poosje B blijven rijden misschien wel fijner. Weet het dus nog niet.

Was idd een mooi cc Karen. :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:02

nu we het over de van Goghjes hebben, onze twee jarige van Gogh is nu ongeveer 1.65. Ik wil eigenlijk niet dat hij boven de 1.70 komt maar omdat hij aardig fors is gaat hij dat vast doen...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:04

Stoere foto`s sannn.
Mandy had ook al leuke foto`s!
Fijn van je springles Hilde! Gewoon nog een springwedstrijd opgeven. Mocht ze dan al wel verkocht zijn kun je die kosten in haar prijs doorvoeren ;).

Ik kom net bij de TA vandaan dus vind mezelf een beetje zielig met een dikke wang die verdoofd is. Hoop dat het gauw uitgewerkt is want ik lust wel een broodje..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:05

:(:)