Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charmante foto's, Bvw 
.
Daarna even met Jer rondgehobbeld, had me toch zware armen en benen. Jer was gelukkig braaf, beetje laag en rond rondgetuft.
. Toch een stoere kerel

Hij krijgt al een brilletje dus dat zou zomaar kunnen kloppen. Ook mooi. En de mooie kop (qua uitstraling) van zijn moeder dus daar ben ik erg gelukkig mee
. Nu nog heel houden.
Smeerlapperij. caro29 schreef:Neu Versen is leuk. Mirthe heeft nog wel een topic met wat sprongen. Vorig jaar stonden er een paar lage sprongen maar meer hogere vanaf L zeg maar. Dat kunnen die twee van jou wel.
. Was echt een tof terrein alleen helaas was het bos toen niet open. Ben daar ook erg benieuwd naar dus wil daar nog wel een keer heen met de Vos (even kijken of ik daar in mei heen kan, om het 'gat' op te vullen tussen de crossen). Tot hoe lang voor de wedstrijd mogen er eigenlijk mensen trainen?
. Ben benieuwd!
.
snel wee foto's plaatsen hoor van kj 
moet vlees laden voor Japan Zal wel weer varkens oren,wangen,neuzen zij. 
Loerde giga op 1 en op de laatste en moesten even dichtbij bewonderd worden. Rest ging wel goed en de facultatieve sloot ging hij zonder kijken over. Geit dat het is
aardige man!
bv en billy hebben sowieso haar nummer!
(en dan bedoel ik de paarden he
)
(ik vind dat er Clooney achter moet
)