Die hele fletse kleuren vind ik persoonlijk een beetje 'vies' er uit zien. Er is één kleur roze, maar foto 1 ziet er toch anders roze uit dan in die hele rij.
bvw
Geplaatst: 12-10-10 20:42
mooie foto's sim Ik vind je set zo, met wit dekje, denk ik mooier dan met een blauw dekje
Fijn is dat he. Hier s'ochtends ook zo heerlijk als ik de deur opendoe om naar stal te gaan en te voeren en het gehinnik al gelijk begint als de deur horen open gaan.
Haha, ja. Merk wel dat het echt goed is voor die beesten. Chal vind het echt nog heel eng als er iemand op zijn rug zit (heb daar hele mooie niet-bokt-proof filmpjes van ), maar zodra hij over balkjes moest was hij gelijk veel meer afgeleid van dat er iemand opzat.
Zo pakte mijn instructeur het ook aan met mijn monster. Ik durfde alleen te rijden met palen in de baan *Bedenk mij net dat we van (te) ver gekomen zijn*
Sannnn
Geplaatst: 12-10-10 21:47
Even een ego post, sorry.. Vero is weer kreupel... Meld het hele najaarsseizoen maar af denk ik en ze zoeken het nu maar eens van top tot teen uit. Ze is niet voor niets steeds kreupel.