Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er komt trouwens ook nog zo'n "bel-niet-aan-register" net zoals het "bel me niet" register.

... ze zijn wel chique!!
Lijkt mij ook zinloos.. hoe kan de training van de instructrice dan optimaal verlopen?
.. Met een charmante ruin van 13 jaar en Wolin en hij waren stapelverliefd!! Niet helemaal de bedoeling, maar hij heeft er dus wel drie keer opgezeten
, Wo is dan zo'n sloerie!!
Ik hoop dat ze snel het land op mag, gewoon lekker tussen alle merries
... Maar ze vond het wel erg gezellig, in je eentje is ook maar zo alleen
!
..
... Wo had er verder niks van, in tegendeel zelfs
.
.. dan kan je inderdaad maar beter niet je kans verschieten omdat je je niet lekker voelt..

de "sloerie" 
(koste maar 10 euro dus ook niet zo duur als ze kapot gaan)
!!
..
..
Ik kan helemaal niet op hakken lopen, heb dus ook altijd platte schoenen
na ongeveer een half uurtje begon hij flink te sjouwen, voelde toen wel erg lekker. Hij kauwt alleen op dit moment heel erg op zijn bitje en wil linksom ook nog wel eens wat lastig zijn in het begin, ga zo dus maar is even de tandarts bellen voor hem om te kijken of dat wel helemaal goed zit in zijn bekkie

mo_van_dijk schreef:Fijn dat je dressuurles goed ging!
De springclinic van morgen wordt ineens niet door Michiel gegeven, maar door ene Krista Hoogendoorn. Kent iemand haar?

.
moet opruimen en dan vanmiddag even met Jer naar het Dijkgatbos. Moet wel alleen, dat wordt dan de eerste keer. 

Dat zegt wel iets. De derde bleek door een foutje een vzh zadel te zijn ipv spring, dus dat werd zowiezo al niets. Ik kijk nu zelf ook een beetje op internet, en als ik iets zie kan ik hem bellen. Ik heb Christa Hoogendoorn ook wel eens gesproken op een clinic bij ons. Toen kwam ze niet heel aardig over, maar ik heb verder geen idee hoe ze rijd.
En veel plezier in het Dijkgatsbos.
. Mega wallen onder mijn ogen.