vreemde standen idd.......Hey LZ @ dat zou fijn zijn als armani verkocht is, dat is toch een zorg minder dan ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je een vriendje?

Lijkt heel wat zo.
Oeps, verslapen. Was gisteren ook een lange dag in Oudkarspel. Was een hele mooie cross waar ze veel werk aan gehad hebben. Dressuur was weer op ons oude mega slechte niveau
springen een balk op 1, was ook erg knullig aanrijden. En in de cross is Nika midden in hindernis 3, een oxer beland. Ze verslikte zich in de afstand en ik kon er niks meer aan doen. Ze stond met de voorbenen over het eerste gedeelte heen en de rest nog voor de hindernis. Gelukkig bleef ze heel rustig en is ze er uiteindelijk zelf weer uitgeklommen. Daarna even gekeken of ze goed liep en gekeken of ze nog verder wou, hindernis 3-5 nog gesprongen, maar voelde niet fijn, dus maar gestopt. Daarna besloten om nog maar naar het strand te gaan, wat erg geslaagd was!
Ik heb een klein zeepaardje
.

hoop het voor je
van de week rijden

)

!!! Ennn.. Ik mag zaterdag een oefenparcours met hem rijden hier in de buurt!
:

... Al een beetje wakker onderhand
.... ik nog niet helemaal...
.
.
En vrijdag lekker uit eten met beste vriendin.
Vorige keer met les was ze zo heet dat ze bijna een halve shetlander had gemept... Hopelijk is ze nu wat rustiger