Money was vanmiddag weer braaf Ook weer met Wollie erbij een stukje over de weg gestapt en ook dat deed ie super braaf Wedstrijdgangers succes en veel plezier morgen en de mensen die naar Boekelo gaan heel veel plezier!
goede avond vanmiddag Bambi gereden en proefje geoegend voor Princenhage. Best raar is dat. bij de oefen cross in Princenhage bij de pony's moet je eerste crossen en daarna nog een dressuurproefje rijden en de paarden moeten er ook nog bij springen maarja ik moet er maar mee leren leven
Hallohallo! Ik ben dr ook weer eens ns bij, na heeel lang geleden Iedereen veel plezier die naar Boekelo gaan kyken en de mensen die wedstrijd hebben, heeel veel succes!! Loes; veel plezier
ik heb die in Gorssel gewoon schuin AB genomen, maar dan moet je wel goed mikken (Mendely gleed ertussen uit, dus was ook niet zo'n groot succes) Groene lijn lijkt me ook wel logisch, alleen dan iets schuiner aanrijden?
ik zou persoonlijk voor de onderste strakke lijn gaan. Niet over het midden maar die daaronder. Maar goed, ik moet nog de cross lopen, dus misschien dat ik daarna van gedachten verander.
Hij is niet zo technisch en zo moeilijk als in Gorssel bijjv. Daar waren de wieken veel korter en meette je 7 meter echt helemaal aan het uiteinde van de wiek. Daardoor konden ze er dus veel sneller langs lopen. De 7 meter zit hier meer naar het midden.... echt moeilijk wat ik moet doen.
TG: Ik zou gewoon de langste lijn nemen, het is toch pas je 3e cross? Dan zou ik voor vertrouwen gaan en niet teveel risico nemen.
Ik heb alles al ingepakt voor morgen en Madine staat schoon op stal! Heb vanmorgen erg lang uitgeslapen dus ik vrees dat op tijd gaan slapen er niet helemaal inzit vanavond
Als je vanaf het tekeningetje van TG kijkt zijn de onderste (verticale) en linkse zijn A... De boven (verticale) en de rechtse zijn B. Dus je springt B niet 2x. MIjn pa zegt vanaf de foto's dat ik over het midden moet gaan.