Ziet er goed uit Vief!!! die kan wel 2 meter springen
Mijn Gelderse hadden beter gekund...
Nou daar gingen we dan, naar Brummen....
We hadden niet voluit kunnen trainen omdat schoffie verkouden was geweest. Hij had al drie dagen niet meer gehoest, dus kon ik gelukkig wel meedoen.
Brummen was niet de eerste keus voor de Gelderse Kampioenschappen. Maar het scheen dat er geen andere accomodatie vrij was. Voor de rest was alles erg klein, maar de bodem was erg goed.
Het 1e parcours was vrij simpel gebouwd. Met inspringen ging het erg goed. Schoffie had er erg veel zin in! Eindelijk weer is springen!
Toen de bel ging was hij direct wakker en ging als een kei van start en legde het hele parcours super af en sprong 2x zo hoog dan nodig was.

We gingen naar de laatste dubbel, waar hij de 1e (een oxer) perfect sprong, nog één galopsprong en een stijltje (dacht ik!) Ineens stond ie hartstikkuh stil voor de laatste sprong, en keek naar het juryhokje wat daar direct achter stond ( eng!)BALEN!!! 2e keer aanrijden was geen probleem! 7 strafpunten.(voor de weigering en strafseconden)
Het is natuurlijk wel balen, maar had aan de andere kant(gezien mijn voorbereiding)deze prestatie niet verwacht.
Nu maar trainen voor de M.