Ga zo even bijlezen
had vandaag sgw-training en heb er een heel dubbel gevoel aan over gehouden. Ga een hele korte versie geven om zo min mogelijk mensen te kwetsen en zeker geen roddels de wereld in brengen.
Moest vandaag trainen in renswoude, was te laat voor de les. Met mijn stomme hoofd spullen vergeten zodat ik terug moest. Toen ik het terrein op stapte zag ik een hoop beweging in het water en er was grote paniek. Een paard was onderwater geraakt en kwam niet meer boven. Sprongen heel snel heel veel mensen in het water, zij kregen het paard in het ondiepe gedeelte en later op de kant. helaas mocht de hulp niet meer baten en is het paard overleden. Ik hoorde dat de DA gezegd had dat hij een inwendige bloeding heeft gehad. Hij was niet verdronken, anders had hij blauw moeten zien. Precieze oorzaak weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.
Vind het gewoon zo erg dat dit is gebeurt en zeker voor het meisje dat hem reed.
En ondanks dat mijn paard super liep is het toch een rotdag. Ben ook vrijwel meteen naar huis gegaan, had echt geen zin meer in een valtraining. Het gebeurde in de les voor ons en beide instructeurs waren ook behoorlijk aangeslagen.