[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:29

Talida schreef:
gomir schreef:

Talida: je moet ook aan iedere kant een been houden Tong uitsteken Dat had ik je toch al verteld Haha!
Fijn dat ze zo goed aan begint te pakken Ja

Hebben ze bij vlietland een dubbel?Moet toch echt eens boomstammetjes gaan scoren om dat te oefenen

Gewoon zorgen dat je de goede afstand hebt op de 1e van de dubbel, dan komt de 2e vanzelf goed. Haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:35

Andrea: leuke foto Lachen

Talida: komt wel goed die dubbelsprongen. Gewoon veel doen.

Ik heb weinig boeiends te melden. Vanochtend gewerkt en vanmiddag maar even geslapen, want het was gisteren best laat geworden.... Tong uitsteken
Ik ga zometeen even Violin rijden, de anderen krijgen een dagje rust. Vanavond ga ik naar de spinning.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:26

simmie: haha ja, eitje toch? Tong uitsteken

Ik ben vanmiddag even de stad in geweest en 2 nieuwe shirtjes gekocht. Vanavond naar de bios, Pirates of the Carribean 2 Pling

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:30

Jullie hebben makkelijk praten Clown

leuk, wij gaan over 2 weken naar Pirates!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:45

GvdT en Talida: jeetje zeg, wat erg... zal voor jullie ook wel raar zijn zeg als je dat ziet..

verder zag ik wat verslagen van wedstrijden!! Bloos maar weet het niet meer Bloos!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 19:49

Kiekeboe... Clown Komt reeskees weer ff kijken Rolleyes
Krijg bijna afkickboktverschijnselen Knipoog

@Oef, talida en GvdT, wat een nare gebeurtenis. (Als ik geen familidag had gehad, had ik er waarschijnlijk ook getuige van geweest Bloos )
@ Jitske, wat een verhaal Ach gut
@Ammie Welcome back Haha!
@PC, balen dat je fijne proefje niet werd gewaardeerd. Leuke foto's!
@Leuke foto andrea

Heb veel bijgelezen, maar me and my alzheimer zijn een goed stel
Knipoog

Heb eindelijk vankantieeee!
Naja vakantie... Dan s het wel weer druk met paarden die woensdag naar de centrale keuring moeten. Pim en Wim staan er tiptop voor, maar het oordeel is aan de jury.
Kees is weer helemaal in de dressuurmood Bloos Heb me zelfs voor donderdag voor 2 L2 proefjes opgegeven. (heb nog wat verloren winstpuntjes in te halen Haha! ).
Vanavond met Kees nog ff springclinic van Hans van Kalsbeek meerijden.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:26

1 fotootje van de training gister, meer is er niet genomen. Als ik het zo zie denk ik nou dat was ook niet hoog Clown
links een sprong die boven mijn ingebouwde limiet kwam en we dus ook netjes voor bedankt hebben Bloos
Afbeelding
toen was mn BP nog schoon

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 21:50

Lijf vanuit het lekkere warme Turkije Haha! het is echt heerlijk hier Ja onbeperkt eten en drinken enz! Haha!

@Simmie: Super gedaan! Ja
@GvdT & Talida: Echt naar da dit is gebeurt zeg! Boos! Het is niemand gegunt!

@Andrea: Leuke en lieve foto zeg! Haha! Ja

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 21:51

Nog @ Ammi: Ja ik ben voorzien van ee super paard Ja Haha! ook voor op wedstrijde enz. mag ık als eigen beschouwen Haha! en miss dat ik het andere paard van hun ook op wedstrijden ga rijden maar dan in de dressuur Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:11

Talida schreef:
gomir schreef:

Talida: je moet ook aan iedere kant een been houden Tong uitsteken Dat had ik je toch al verteld Haha!
Fijn dat ze zo goed aan begint te pakken Ja

Ja en nee Clown Hier komt mn dubbelsprong probleem 3x zo hard terug, ben gewoon net niet snel genoeg of handig genoeg om dr na rare sprong 1 nog onder controle te hebben voor rare sprong 2 Bloos

Hebben ze bij vlietland een dubbel?Moet toch echt eens boomstammetjes gaan scoren om dat te oefenen

Hej Tal! ik ben ook nog steeds niet klaar voor dubbels Knipoog Ik kom vaak zo uit evenwicht over de eerste dat ik bang ben dat ik de tweede echt eraf lig!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:19

floor01 schreef:

Hej Tal! ik ben ook nog steeds niet klaar voor dubbels Knipoog Ik kom vaak zo uit evenwicht over de eerste dat ik bang ben dat ik de tweede echt eraf lig!

pfffft watje, wat is nu bang zijn, gewoon echt vallen Haha! Clown

echt jammer dat je bij een dubbel het dubbel moet doen, want Tal kan ook heel goed alleen de achterste, als ik dr zo stuur. Dus de hindernis is het verder niet Koe

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:36

Haha wat watje Knipoog

Maar je hebt gelijk! Ik vind dat ik het toch maar eens moet proberen en dan donder ik dr alweer maar eens af (de vorige keer was de enige keer dat ik er niet afdonderde Knipoog)

Sorry dat ik niet alles bijlees...maar heb t erg druk en ga nou weer ff bij mijn ouders zitten want di zien me ook nooit!!!!!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 00:32

en was die braaf RK? Knipoog

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 00:39

heeeeel braaafff Schijnheilig

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 00:46

Over dubbelsprongen gesproken... Clown

Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 00:53

ik heb nog zo'n 3 sprong!! Haha!
Muisje was ook erg braaf Lachen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 07:03

Eerst maar weer Tong uitsteken

Vieva: klinkt goed! Heel veel plezier nog daar!

RK: leuke foto *LOL*

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 07:04

Oja, ben dus gisteren naar de Pirates 2 geweest. Erg leuke film, alleen een behoorlijk ***einde!!! Ik vind die Jack Sparrow zo geweldig Haha! En Orlando Bloom is natuurlijk zum smullen Vingers aflikken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 07:51

jack is amazing!
Ik heb net even een klein beetje bijgelezen.
Heb zo weinig tijd de laatste dagen!
Ben de hele tijd aan het werk!
Morgenochtend vertrek ik naar Parijs! IK begin er echt zin in te krijgen! :p
Nou ik ga weer aant werk ik ga binnenkort even echt bokken..
Ik herken je verschijnselen RK, heb jij ook last van trillende handen en een schuimmond? Pling

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 09:26

Doei!

Was ff missing in action Haha! Voornamelijk eigenlijk omdat ik het bloedirritant vondt dat een aantal dingen niet werkte. Maar die doen het weer, dus yay!

Moet zeggen dat ik erg weinig met Sootje gedaan heb sinds ik terug ben uit Texel :-D Een beetje boscrossen op de hele hete dagen en we hebben ook nog wat gedressuurd. Hij is stukken beter in zijn koppie nu en niet meer zo gepikeerd, dus dat is super! Wedstrijdjes doen we maar even niet. Ik vertrek morgen voor een lang weekend naar Dublin en daarna gaan we weer wat fanatieker aan de slag. Kijken of we de M nog kunnen halen dit jaar Knipoog (en mischien nog een paar oefenparcourtjes).

Mijn bijrijdstertje heeft inmiddels een eigen springertje gekocht, dus die gaat nu lekker met haar eigen paardje op parcours. Sootje mag dus gewoon nu met mij stomme oefenparcourtjes gaan springen Haha!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:36

GvdT schreef:
Ga zo even bijlezen Clown

had vandaag sgw-training en heb er een heel dubbel gevoel aan over gehouden. Ga een hele korte versie geven om zo min mogelijk mensen te kwetsen en zeker geen roddels de wereld in brengen.

Moest vandaag trainen in renswoude, was te laat voor de les. Met mijn stomme hoofd spullen vergeten zodat ik terug moest. Toen ik het terrein op stapte zag ik een hoop beweging in het water en er was grote paniek. Een paard was onderwater geraakt en kwam niet meer boven. Sprongen heel snel heel veel mensen in het water, zij kregen het paard in het ondiepe gedeelte en later op de kant. helaas mocht de hulp niet meer baten en is het paard overleden. Ik hoorde dat de DA gezegd had dat hij een inwendige bloeding heeft gehad. Hij was niet verdronken, anders had hij blauw moeten zien. Precieze oorzaak weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.
Vind het gewoon zo erg dat dit is gebeurt en zeker voor het meisje dat hem reed.

En ondanks dat mijn paard super liep is het toch een rotdag. Ben ook vrijwel meteen naar huis gegaan, had echt geen zin meer in een valtraining. Het gebeurde in de les voor ons en beide instructeurs waren ook behoorlijk aangeslagen.

Jeetje wat verschrikkelijk voor de ruiter/eigenaar

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:48

Zo, wat is het rustig hier. Net even naar de woonboulevard geweest en nieuwe tuinstoelen en een leuke stoel voor binnen gekocht.
Voor mezelf een rood kleedje en van die spotjes voor aan het plafond Lachen

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:10

Kijk, op deze manier kan ik het bijlezen wel bijhouden Tong uitsteken Als jullie zo weinig posten!

Gisteren een heeeele rustige dagtocht gereden met 12 kinderen van het ponykamp. Was best leuk, en de hitte viel me ook wel mee, al zat ik aan het einde niet echt lekker meer Haha! En die kinderen aan het einde nog zeggen: "gaan we nu AL terug naar de manege?"

GvdT en Talida: wat een naar verhaal, ik kan me voorstellen dat je na zoiets zelf ook niet lekker meer rijdt, en dat dat nog lang door je hoofd blijft spoken!

Verder staat mijn geheugen op standje "warm weer"en werkt dus niet zo goed meer op het moment Clown

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:45

RK: Hoe laat moet je morgen?? Wij kwart voor 2! Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:03

succes op de keuring Rk en M_M!!!