Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marieketencate schreef:Is Oeste niet goed dan??
ga ff kijken hoe Pico erbij staat....had vanavond wat lichte verschijnselen van koliek

chantal_cs schreef:En hoe is het met Sam Vief?
Cheval ging erg goed! Even lekker gegallopeerd buiten en dat pakte hij goed op, komende week dus maar weer aan de dressuur arbeid! ghehehe
Daarna heb ik nog op Sem gereden (dat is dat paard wat ik rij voor een trouwerij)
Jee kheb een bokken gehad, en allemaal uitgezeten!
) Maar het gebeurd ook vaak dat je lekker aan het galloperen bent en ineens geeft ie een mega bok, nou dan ben je echt even teugels, beugels en de hele rattaplan kwijt...
Ik heb net de cross gelopen, maar het staat best dik gebouwd. Grond is goed, er zijn een paar kleine slechte stukjes maar dat is echt heel weinig. En niet eens zozeer zwaar, als wel wat glad.
(haag is nu weg)
en dan moesten die kruiwagens ook nog eens helemaal achteraan naar het land, vermoeiend dus 
..ik ben ook al druk bezig geweest. Daarna de halve middag zand staan scheppen, bak is te hard en nat, dus ander zand er over heen en daar kan de trekker niet komen. Even zwaar, maar helpt wel als het goed is. Toen nog rijden, tegelijk met mn buurmeisje op mn shet. Ding deed weer handstanden en zo is ze 2x gelanceerd..grr. Maar goed, spookjes zijn het. Ik zal douchen en oppassen op mn nichtje.