! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
tennissen ging in elk geval goedkoper geweest zijn :p
. Ze verhoogd iets teveel om goed te zijn. maar nu weten wel waar aan moeten werken
ze heeft in het algemeen wel een lage hartslag en recupeert wel snel was ook de conclusie

Fijn dat dit bevestigd dat we goed bezig waren. 
'k Verlang al! Maar 't is nog zo lang.
Kreeg verschillende complimenten van mijn interne en externe lezer: mooi geschreven voorwoord, goed gekozen onderwerp, mooi en wetenschappelijk uitgewerkt en taalgebruik, aangenaam om te lezen. De vragen waren echter niet zo eenvoudig, een medestudent vond mijn externe lezer nogal muggeziften op details zeg maar. En dan uiteraard iemand die zei "ik heb wel nog 2 DT-fouten gezien". Verdorie
Maar goed, daar gaan ze nu niet over vallen qua geslaagd of niet.
Man man wat is ze knap
al zeg ik het zelf! Haar manen getrokken en oren uitgeknipt, maakt ze niets van, hoe meer gepruts hoe liever ze het heeft. Zal zaterdag eens foto maken van haar 
. Mijn fout. Hij trok er wat naar toe en ik heb hem gewoon laten doen en meegereden. We kwamen hierdoor te ver en dacht dat hij wel ging afgaan, maar hij maakte nog een klein pasje bij met als gevolg een slechte sprong en een balk.
op die spreking van karin donckers. ik heb er inderdaad wel het een en ander van onthouden. als je ze wilt de notities ik heb ze nog. kan ze je gerust doorsturen 
PrietPraat schreef:Ik zie hier net dat de indoor eventing verplaatst naar wareg.em. Dat zal mss wel beter zijn (als ze het in de nieuwe paddock doen)
Wel bugger zeg voor gavere :s! Paar weken geleden hebben ze daar lrv dressuur gehad, dan was het toch geen probleem om langs de straat te parkeren? Hopelijk mogen ze voor wel de nationale en communautaire wel...
Varekaj schreef:Kan ook als de straatkant uit zachte berm bestaat dat er door de natte ondergrond teveel risico is dat men vast gaat zitten of de gracht in glijdt als die daar aanwezig is.