Hier vandaag paard ook op de foto gehad. Had heel erg last van dr rug. Gelukkig rug goed en reageerde super op de behandeling van de da (die is ook chiropractor)
Gedoe, krijg je als het niet je eigen paarden zijn he! Wil het niet open neerzetten maar gewoon lastig en klote maar goed zo.. nu moet de vos het maar gaan doen
Ooh ja... Gaat altijd ineens een keer fout als ze van een ander zijn... De reden geweest om er toch een zelf te kopen toendertijd. Balen zeg! Maar misschien gaat de vos het wel net zo goed doen!
Wat jammer Jester! En Elke, ook balen.. Heb je nog een ander op het oog?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-03-17 08:47
Elke balen zeg.
Jester, ook balen ik heb ook altijd paarden van anderen gereden tot ik mijn man leerde kennen (nu heb ik een half paard) en dat kan heel leuk zijn en voor een deel echt als eigen voelen. Maar als ze besluiten het paard te verhuizen, te verkopen of een andere bijrijder te zoeken heb je het er maar mee te doen. Hoop dat je met de vos wel lekker kan gaan crossen.
Iemand hier een idee wat een Eventing Derby moet in houden? Ik zag op het vraagprogramma van Kronenberg dat ze een klasse BB hadden. Ga ik naar concours.nl waar je je moet inschrijven heet het een Eventing Derby. Heb al een mailtje gedaan naar de organisatie, maar nog geen antwoord gekregen.
Derby is toch een combinatie van gewone hindernissen en crosshindernissen, vaak over 2 bakken verspreid, maar je rijdt het meer als een springpacours dan hele stukken door een bos. Op youtube staan wel filmpjes van verschillende derbys
In maarsbergen was het ook. Ik vind het een indoor cross maar dan buiten. Een paar gewone hindernissen en dan door naar vaste hindernissen. En je blijft in een grote bak niet door het bos
Vorige week weer de eerste training outdoor gehad. Ging erg lekker. Op naar Maarsbergen als 1e cross van het jaar. (al was dit nooit mijn gelukscross maar 1x de finish gehaald)