Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistid schreef:Heel ongeduldig![]()
Het NK 5 jarigen is dit jaar voor KWPN & NRPS zag ik in de paard en sport staan. Ik meld de gewone wedstrijd in Ermelo waarschijnlijk af zodat ik dan op vakantie kan, en ga dan in augustus met Beau naar het NK 5 jarigen. Wel even kijken hoe het blijft gaan, want ik heb geen zin om daar heen te racen als ik geen schijn van kans maak.
. Zeggen collega's die er niets mee te maken hebben dat ik dan maar voor elk weekend vrij moet vragen. Zal dus de crossweekenden maar extra aangeven dat ik echt niet kan...
Maar is Beau dan niet te oud? Die had toch vorig jaar mee moeten doen? C'tjes is het dit jaar toch?
Sannnn schreef:Leuk dat jullie mee willen doen aan 5 jarigen.Maar is Beau dan niet te oud? Die had toch vorig jaar mee moeten doen? C'tjes is het dit jaar toch?
NRPS'ers hoeven niet net als KWPN'ers met een vaste letter per jaar te beginnen. Beau hengstveulens moet de beginletter volgens mij hetzelfde zijn als de vader, maar dat hebben ze bij Beau voor het gemak ook maar gedaan. Beau haar vader is Baldwin, Beau zelf heet Beauregard. Maar omdat dat dan teveel verwarring (zoals nu) opleverde omtrend de leeftijd, heb ik er voor op concours C'est Beauregard van gemaakt
(wat Marijke al zei). Ik kan ook met Chall meedoen, maar ik denk dat ik hem er dan nog niet klaar genoeg voor heb.
haha snap wel dat je dat weet