Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

_Noor schreef:Auw, dus Anne. Arme Vies. Hopelijk knapt hij snel op.
Texelse, lijkt mij niet meer dan redelijk dat je dan geen startgeld hoeft te betalen, maar zo zal het wel niet werken...
FE, wat k.lote. Het vermoeden was er natuurlijk al wel, maar wat is het nu dichtbij zeg. Ik hoop met je mee dat het niet bij jullie komt.
Bonny, ik sta in Medemblik. Dichtbij elkaar dus! Ik heb onlangs nog bij Bria gestart
Waar in medemblik sta je?
Nu zelf zo braaf zijn om het longeren vol te houden _Noor schreef:Jee, wat een verhaal Rowo. Wel goed dat ze er zo open over zijn! Maar ik ga er toch wel een beetje vanuit dat het paard op de Lingehoeve in quarantaine heeft gestaan..
Karen, ik zou het voor mezelf wel een prettig idee vinden om Vossie te laten testen. Better safe than sorry toch?

. Ook goed om te lezen dat paarden aan het opknappen zijn.
?
.
).
. Ik ben zo stijf als een plank van het sjouwen met die paar hindernissen
. 
Dan kan hij het me vast wel vergeven!
rowo schreef:De neuro variant kunnen ze ook overleven hoor. T blijkt dat het virus met name fataal is voor de zwakkere en oudere paarden. Maar ja, tegen deze variant valt niet te enten.
Hier in Twente is ook rhino vast gesteld, de abortus variant. Bedrijf heeft het eerst verzwegen en is tot afgelopen donderdag gewoon op concours gegaan. Nu hebben ze het eindelijk toch toegegeven en bedrijven in de omgeving op de hoogte gesteld.
Verslag van de Veerkracht is idd heftig. Je zult het maar meemaken. Vnvd komt het op HvN.

Ging ik even bij de badkamer kijken hadden die pipo's onze ultra-lage douchebak zo ingebouwd dat hij alsnog 17 cm boven de grond uitstak. Vriendje vond het al verschrikkelijk lelijk, maar ik zag gelijk een nog groter probleem... Het plafond is niet zo hoog en zo kon hij dus niet meer rechtop douchen
Maar goed dat er nog iemand oplet
Daarna gingen we in de stad nog even een hapje eten, maar vriendje was echt helemaal van slag. Begon al dat hij nooit meer iets liet verbouwen en dat hij liever nieuwe auto had gekocht ipv douche laten verbouwen..
Gelukkig is het vanochtend met een plan B toch nog een soort van goedgekomen al gaat het bij de badkamerzaak nog wel een staartje krijgen, want die hebben inmiddels al meerdere dingen verkeerd voorgelicht/uitgewerkt... 

)
.

: http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 030312.htm