[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:15

Mootje schreef:
Ik kon alleen het poetsen van hoofdstellen, paard afspuiten en grazen opbrengen vandaag :=

Die Mootje, die heeft gegraasd vandaag :+

Mootje bedoelde je met een raar verhaal, dat van die stroom of dat van onze Herr Doctor Rechtsanwalt L*lletje Lampekatoen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:23

Herr Doctor :j stroom was mij al weer ontschoten O:)

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:32

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:48

Dit was de eerste keer dat wij zo iets extreems meemaakten. Gelukkig, want als dit regelmatig voor gaat komen, dan ben ik er snel klaar mee. Herr Doctor Rechtsanwalt is trouwens nog steeds koest.....
En ach, als je bedenkt dat we pakweg zo'n 500 tot 600 boekingen per jaar hebben, en dan na 4 jaar 1 idioot die de boel loopt te bedreigen, dan valt het nog wel mee.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:49

Hoi!

Snoek, geniet je nog een beetje van je vrije dagen? :D
Mootje, supermooie tekeningen! :oo

texelse schreef:
@Noor: wanneer wordt jullie huis dan opgeleverd? "Pas" half oktober??

Yep. Ik verwacht niet eerder.

Dressuurles ging lekker :) Werd nog even spannend toen er 2 luchtballonnen laag over gingen, maar even rustig laten kijken en toen ging ie braaf weer verder. Knap paard. Morgen op cc!
Nudine blijft een vreemde, KJ mocht zonder problemen mee-eten uit de emmer. %) Ik weet niet zo goed wat ik met haar aan moet hoor... -O-

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:08

Wat lief van Nudine Noor. Geeft een fijner idee als wanneer het andersom is.
Fijn Bianca en Evony dat jullie lekker getraind hebben.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:11

Hoe is het met Zeus, MM?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:16

Ik denk goed Noor. :) Mok is bijna weg en been blijft dun. Blijf nog een week stappen en maak voor maandag een afspraak voor een scan en foto's.

Heb goeie chirurg gesproken (zij heeft Zeus ook voor zn spat been behandeld en vroeger gingen we altijd naar haar) en het hele verhaal uitgelegd en zij zegt dat het heel goed lymfevaten of lymfeklieren (weet niet meer wat ze zei) kunnen zijn wat steeds opzwellen. Heeft te maken met de bloedtoevoer. Moest me zeker niet druk maken om een peesblessure zei ze zondag :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:19

Gelukkig maar! :) Komt vast weer helemaal goed!

Ik ga op tuk! :Z

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:21

Hope so! Heb wel besloten dit jaar tot het binnen seizoen begint voornamelijk buitenritten te maken en binnen dressuur wedstrijden te starten. Wel naar spring lessen binnen. Wordt dus geen cross meer voor mij dit jaar. Hoop volgend voorjaar Zeus fit op te pakken en dan aan mn vertrouwen werken en crosslessen te kunnen volgen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:45

Noor gekke nudien!
MM ik kom helaas niet naar neede want dan kom ik terug uit mallorca!
Jipje bedoelde ik ivp Nipje _O-
Lau lekker getraind dus!

Zo druk dagje weer gehad.. morgen me proefje eens oefenen :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:47

is helemaal goed Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:00

Heb mooie tijden voor de dressuur zaterdag, 12.20 en om 13.48 springen :P

Ik ga slapen, morgen maar een lijst maken wat ik mee moet nemen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:08

Lekker Noor! Inmiddels al besloten waar jullie heen gaan?
Ontzettend jammer Marijke, maar wel een verstandige beslissing. Positief bericht iig van de chirurg! :D
Jammer dat je morgen al weer naar huis gaat Evony, gelukkig heb je top tijd gehad daar. :)
Mag je dan van te voor de cross de waterbak al door stappen Bianca? En ook de cross lopen te paard... Wat raar, dan zie je toch ook minder welk paard het hart ervoor heeft tijdens de cross. Naja, we zullen het wel zien volgende week!
Wow :oo Dat zijn echt super mooie tekeningen Mootje.
Zijn mooie tijden Corien! Zag net dat ik gelukkig ook op de lijst voor Brugge sta, nu nog op de lijst voor de stal en dan is het helemaal prima. :D

Hier echt super tevreden over What vandaag, zoo lekker gesprongen. 2 keer foutloos en uiteindelijk nog 10e plaats. 2e parcours ging niet door vanwege slechte bodem, echt baalen. Ging expres vanavond en niet zaterdag waar ik ook 2 proefjes kon rijden zodat ik 2 parcoursen kon starten.
Alleen met afstappen mijn knie verdraaid, zak er nu steeds doorheen. Niet heel prettig. Morgen maar ff intapen met werk. :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:20

Ik heb lekker achter de buis gezeten met No Reservations :D
Morgen even 2 uur schoonmaken, misschien 's avonds weer naar het strand, en verder heb ik nog geen planning!

Heerlijk dat je een paar daagjes weggaat Noor! Ik heb niet echt aanraders voor je! En ja, ik geniet wel van het vrij zijn :D
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Evony
Soms heb je van die dagen toch Mootje
Fijn dat je lekker gedressuurd hebt Eef
Gelukkig dat het mee lijkt te vallen MM
Super van Watjepatatje San :D Wel k.ut van je knie!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:23

Sannnn schreef:
Mag je dan van te voor de cross de waterbak al door stappen Bianca? En ook de cross lopen te paard... Wat raar, dan zie je toch ook minder welk paard het hart ervoor heeft tijdens de cross. Naja, we zullen het wel zien volgende week!
Hier echt super tevreden over What vandaag, zoo lekker gesprongen. 2 keer foutloos en uiteindelijk nog 10e plaats. 2e parcours ging niet door vanwege slechte bodem, echt baalen. Ging expres vanavond en niet zaterdag waar ik ook 2 proefjes kon rijden zodat ik 2 parcoursen kon starten.

je mag idd stappend te paard de cross lopen echter ALLEEN H 5 t/m 9 en je mag door de waterbak stappen en die hindernis ook inspringen. Of een paard hart genoeg heeft zullen ze dus niet uit de waterbak halen, maar uit de trakhener..... :D ( of de ruiter/amazone uit de trakhener.... _/-\o_ )
hey, 2 parcours ging niet door ?? de bodem van de eerste was wel goed dus...in ieder geval je startgeld weer terug toch. Waar hadden ze nu springen dan op een doordeweekse dag.

MARIJKE @ kunnen ze ook het bloed onderzoeken misschien of je paard iets heeft met lymfen ed??

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:25

Mijn vader zijn lymfen in zijn handen en armen zijn naar zijn grootje. Alleen masseren helpt, verder niets (aldus het ziekenhuis). Lijkt mij dat dat bij paarden idem is.
Snoek, lekker hè bankhangen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:31

Inderdaad heerlijk Mootje :D Ik hou daar zowiezo wel van, films kijken :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 23:40

das een goeie Bianca. Mocht zn been nog wat warm zijn maandag dan kan ik dat altijd vragen.
@ Mootje das ook balen, heeft hij wel gewoon gevoel in zn hand?

De chirurg zei dat de lymfeklieren zeker goed kwamen maar dat zoiets gewoon langer duurt. Gelukkig niet gezegd dat als het eenmaal kapot is het altijd kapot blijft. Misschien had Zeus ze ook niet kapot maar licht beschadigd??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 05:28

Definitief besloten dus Marijke. Wel jammer!

Fijn van je springen Sannnn, balen van je knie. Maarre....intapen met werk?! Heb je een baantje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 06:58

Goedemorgen!
Marijke, mijn vader had ook twee enorme 'einschuss' armen. Is gekomen na een duik op een rif :+
Sannn heeft een baan....

Ik wil mijn bed niet uit O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:00

Morning!
_Sim_ schreef:
Maarre....intapen met werk?! Heb je een baantje?

Dat vroeg ik me ook al af :D

Inmiddels opgestaan, Mootje?? ;)
Sannnn, fijn van je parcours. Ik hoop dat What Jer ook even heeft ingestraald :P
MM, ik denk dat je er verstandig aan doet om de problemen niet op te zoeken en het lekker rustig aan op te bouwen. Hoe jammer dat ook is.

Kom ik op mijn werk, voel ik iets kriebelen tussen mijn tenen (heb pumps aan)......... zit er gewoon een beest in!!!!!!!!! IIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH!!!! :r Collega kon er wel om lachen..
Ben zo blij dat we nog even op vakantie gaan, ga meteen wil vol goede moed aan de slag. :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:11

Goedemorgen,

@ Evony is Alice nog naar Vechta geweest? Zag haar op de startlijst staan maar ik ben zelf niet geweest omdat het over 2 dagen was en het 2 uur enkele reis is.
@ Noor ik check altijd mijn schoenen voor ik ze aantrek want dat heb ik ook een keer gehad. Succes op je cc.
Verder wel bijgelezen maar sluit mij aan bij de bijleesacties.

Gio eet sinds deze week apart van moeders zodat we zien hoeveel hij binnen krijgt. We zetten hem dan ook gelijk vast want dan leert hij dat ook gelijk. Ga er zelf op een krukje bijzitten wachten tot meneer klaar is. Zit daar dan ongeveer een half uur naast aangezien meneer een concentratievermogen heeft van 2 seconden en dus heel traag eet. Hij is meer bezig met zijn omgeving. Dus hem naar de opfok bengen waar hij vaststaat met eten vind ik geen slecht idee :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:25

Ja hoor. Ik zat om 8 uur achter mijn bureau :)
_O- Noor heeft beestjes tussen haar tenen.
Gaat het al weer iets beter op 't werk?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 08:43

:wave:

Ieh Noor! := Wel lekker dat jullie nog op vakantie gaan! Lissabon is leuk, ben er al vaak geweest. :)
Fijn dat het zo lekker ging Sannn!
Mooi dat Zeus opknapt MM, wel jammer dat je zo rustig aan moet doen, maar dat is het wel waard denk ik. :)
Klinkt alsof je het prima naar je zin hebt bij Alice Sarah. :D

Mijn springles met Uk ging gister erg lekker. :D Heb geen wedstrijden meer staan maar wil eigenlijk nog wel een keertje starten. :o