Ik ga het vanavond even vragen, ben nu wel mooi op tijd dus misschien kan er wel wat geregeld worden
Mn pakketje van Dochorse is eindelijk bezorgd
Eef_Bam
Geplaatst: 24-01-11 16:32
Goedemiddag! Tg: Fijn dat je pakketje eindelijk is bezorgd en dat je waarschijnlijk mee kan! Sann: Beterschap en succes met de tentamens! Noor: Misschien met heel slecht zich vanaf een hele grote afstand , maar serieus: je lijkt niet op haar, vind jullie beiden niet lelijk, maar jij ziet er toch beter uit dan die José. Mirthe: Succes met je tentamens!
Jeetje, wat ik nou ineens per pb aan mijn fiets heb hangen , als iemand wil weten waar het over gaat moet je maar een pb'tje sturen, gaat echt helemaal nergens meer over .
_Noor
Geplaatst: 24-01-11 16:35
Heb je uiteraard onmiddellijk een pb gestuurd
Edit: paps weer erg ziek en verdrietig...
Eef_Bam
Geplaatst: 24-01-11 16:58
Noor: Kl.te voor je paps zeg, voor jou, je vader en je moeder.
Noor: wat naar weer zeg, hopelijk voelt hij zich snel beter..
Ik ben na alle nieuwsgierige verhalen vandaag het veulen van Totilas maar gaan bekijken. Merrie was niet mijn type (een typische gelder) en veulentje was wel schattig, maar ik vond hem een behoorlijke boeg hebben en voor niet helemaal recht staan. Wie weet trekt dat nog wat bij .
Verder ben ik er zo weer vandoor, heb ik Noord-Limburg nog een diner met een sponsor van de studievereniging (nasleep van afgelopen jaar). Zeer vervelend .
Noor & Margreet, Sterkte Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! EB, Ik wil ook wel een PB Zo, Ik ben aan 't koken... Zometeen ORUN rijden bij de moeder van Evie. Ik ben het niet vergeten
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-11 18:41
Ik ben weer terug van werken. Ben echt total loss, ga vanavond heerlijk niets doen!
Fijn dat je pakketje er eindelijk is TG! G*dver Noor, wat kl.ote voor je vader en jullie
Gatverdamme Noor. Je zou echt een hekel krijgen aan de maandagen.
Nou TG, dat werd wel eens tijd dat je pakje bezorgd werd! Les van Roelie! Dat wil ik ook wel, maar mijn portomonee ws niet. Beterschap Sannnn! Ben ook nieuwsgierig Eef, wat heb je voor eng bericht in je pb-box gekregen?
Lekker naar het bos geweest vanmiddag met Sim. Rest van de week wordt 'm niet ivm werk en springles op mijn vrije dag en wedstrijd in het weekend. Gelukkig loopt Sim zonder problemen haar eigen trailer weer op.
Nee, geen alu bodem. Toen we op zoek gingen naar een nieuwe trailer wilde ik er 1 met een alu bodem, maar dat werd mij afgeraden omdat aluminium zou oxideren met alle eventuele gevolgen van dien. Toen voor deze met een houten bodem gekozen. Hebben nu een speciale houtsoort die ook nog eens met een speciaal soort menie is bewerkt. Hopelijk kan ie er nu voorlopig weer tig jaar tegen.
De les vond ik altijd mee vallen van Roeli. Ik deed altijd 1x in de 2 weken een half uur en dat was 35 euro. Elke week vind ik ook te duur maar je kreeg altijd genoeg huiswerk mee waar je weer anderhalve week mee bezig was. En je leerde zoveel dat was mij het geld dubbel en dwars waard.
Ik heb nog nooit een trailer schoongemaakt met water Sim, Fijn dat je trailer weer tiptop in orde is!
_Noor
Geplaatst: 24-01-11 19:02
Bedankt voor de lieve reacties!
Fijn dat je trailer weer terug is, Sim. Ga je springen starten of dressuur? De maandagen worden er zo niet beter op nee .... Floor, veel plezier vanavond.
Ik ben nog steeds met die vreselijke opdrachten bezig. Heb er 1tje af en gemaild, als dat een voldoende is, is het echt een wonder. Dit is niet helemaal mijn onderwerp geloof ik (overheidsaansprakelijkheid), maar ben er ook totaal niet bij met mijn hoofd. Nog even flink knallen tot 20.00 uur, dan hardlopen, douchen en naar vriendje. Die gaat vanavond op skivakantie en de koffer staat nog bij mij thuis. Die ga ik even brengen en dan zet ik hem daarna af bij de vriend met wie hij gaat.
Corien, eens per jaar spuiten we 'm helemaal uit. Altijd in de zomer als het minimaal 25 graden is. Laten we 'm open staan zodat ie binnen een uur weer droog is. Voor de rest vegen we 'm elke keer na gebruik helemaal uit en zorgen er voor dat het zeiltje dicht is zodat het niet kan in regenen.
Noor, ik ga dressuren. Afgelopen weekend heb ik al gesprongen. Beetje afwisselen....
Sim aha ja dat hoor je namelijk veel als je veel water gebruikt gaan je rubbers stuk en kan het onder de vloer gaan zitten. Ik doe precies het zelfde, schoon maken met bezem en dan zeil dicht. Die van mij heeft een gegoten rubbere vloer..
onze bodem hield het 8 jaar goed vol, maar was bij aankoop verkeerd gekit, dus voor heel weinig hadden we een nieuwe bodem staan, deze erin gemaakt en nu istie weer helemaal 100%.
noor: echt vervelend voor jou en je ouders.. sterkte!!
Roeli Bril kan fantastisch lesgeven inderdaad, geloof dat dienke ook 1 keer per 2 weken gaat lessen bij hem (hij komt dan toch altijd bij nijhof op stal en dan kan dienke meelessen)