[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:18

Mijne gingen als een soort webpagina in de email maar ik vond die opmaak altijd wel mooi.

Misschien een leuk idee om in elke nieuwsbrief een huis in the spotlight te zetten?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:21

TeeGee schreef:
Mijne gingen als een soort webpagina in de email maar ik vond die opmaak altijd wel mooi.

Misschien een leuk idee om in elke nieuwsbrief een huis in the spotlight te zetten?

Dat was ook het idee Karen. En woningen uitlichten die nieuw inverkoop zijn, prijs verlaagd etc.

K heb van alles in mijn hoofd. Nu het nog logisch op papier krijgen en dat valt niet mee :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:24

Opmaak is altijd echt veel werk, vaak ben je daar nog langer mee bezig als met de inhoud.

Ik ga zo lekker opruimen en naar mn les :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:30

Ja dat ben ik nu ook. Eerst alles in mekaar zetten en van de week samen bekijken wat er aan tekst in moet.

Relax Karen! Les ze straks!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:07

Succes ROWO ik ben er ook idd niet handig in.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:34

Goedemiddag.
Mootje: Balen dat de sfeer op je werk nog steeds zo rot is :(:) .
Sp: ik vind roze ook alleen leuk in combinatie met een neutrale, donkere kleur, zoals Pb met met donkerblauw/roze.
Bianca: Gelukig voelde Bull zich snel weer lekker, geef hem maar een dikke :(:) .
rowo: De opmaak is vaak inderdaad meer werk dan de inhoud, maar als het dan af is is het wel erg leuk om te zien :D .

Ik ben al helemaal klaar met Bam, moeders en stiefvader gingen de stal mesten, slobber maken enz. terwijl ik eventjes 40 minuutjes Bam ging rijden :) .

Nog even 2 vraagjes over crosskleding:
Ik vind helemaal in het zwart met witte stipjes (geen grote stippen maar echt kleine zoals op het shirt van PB) erg gaaf, ben alleen nog geen zwart shirt met witte stipjes tegengekomen, iemand suggesties?
Het geld voor een How's racessafe 2010 met schouders heeft Bam al bij elkaar gecrosst :D , ik wil hem bestellen bij Treehouse.com (daar is ie het goedkoopst) maar ik weet nog niet wat de verzendkosten zijn, iemand die dat weet?
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 12-10-10 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:39

Mandy veel succes ermee, ik kan je er helaas niet mee helpen maar volgens mij komt het helemaal goed!
EB, handig dat je moeder en stiefvader hebben geholpen! Kan je op wehkamp of neckermann niet zo'n shirt vinden?
Karin veel plezier op les!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:02

Het antwoord op mijn tweede vraag heb ik al gevonden door gewoon even goed te zoeken, bodyprotector in winkelmandje en dan kan je verzendkosten EU selecteren :)*.
bvw: Ik zal daar eens kijken .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:02

EVIE @ heb je bij treehouse ook geen crosskleding ?? kijk anders ook even bij de eventingshop daar kun je zelf kleding samenstellen. Ook bij Nagrags kun je zwart wit bestellen, daar heb je alleen geen stippen shirt.
PB weet volgens mij ook nog wel een cross kleding site

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:12

Bij treehouse en nagrags heb ik gekeken, maar dat zijn echt van die grote stippen (vond veel dingen op nagrags wel erg leuk, maar die shirts lijken zo groot te vallen, dat ik er waarschijnlijk in verzuip :+ ), ik wil echt van die "polka dots" maar dat zie je (bij normale kleding) vrijwel alleen in het rood-wit, en ik wil zwart wit.
Het bestaat wel, heb wel eens een man zien crossen in het zwart met witte stipjes, en vond dat zo gaaf staan!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:12

Dat is handig Evie zo’n moeder en stiefvader! Ik heb geen idee hoe duur die verzendkosten zijn.
Veel plezier op je les TG!

Als ik treehouse.com in typ krijg ik 1 of andere elektronica site? Spel ik het dan verkeerd of is het wel die site maar vind ik het niet? Ik vond dat bij Nagrags ook, die shirts lijken mij zo groot.

Had kantine dienst op club vanaf 18.15 tot 20.00. Maar was pas 17.30 thuis, dus ik heel erg haasten. Sta ik daar om kwart over 6, komt degene met de sleutel van de kantine pas rond kwart over 7. Nou ben maar weer naar huis gegaan.. Baalde wel even goed.

Zijn best veel Nederlandse uitvallers bij Boekelo, echt jammer! Maar wel verstandig als ik dat zo las.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:14

Voor degenen die om een foto van mijn Two Point Airjacket vroegen; Hier een foto van mij en Sim in Diepenheim (hindernis 8, de trakhener). Two Point is niet heel erg goed te zien, maar zo krijgen jullie wel een beeld van de kleur. :D
De schouders zijn overigens gewoon de schouderbeschermers van mijn Racesafe BP.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:27

Hij is mooi Sim!
Sannn: Het is treehoude.co.uk
Evie: Ik zou treehouse gewoon eens mailen. Volgens mij kunnen ze behoorlijk veel maken en naar je wensen aanpassen.
Welke kleuren ga je, je BP nemen?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:29

Thanks PB! Het is ook echt een mooie kleur blauw.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:33

Ja, soms heb je van kleur royal die bijna fluor zijn, maar deze zeker niet.

Heb vandaag trouwens heel veel schik gehad met mijn paarde beesten. Vanmorgen Challenge gereden en sprongetje gemaakt. (moeder heeft gefilmd) Was echt braaf. Daarna Celtic ook even gesprongen en wat een beestje wordt dat. Gaat nu echt goed springen en in de landing in een bocht springt hij al uitzichzelf een wissel.
Daarna Het gedaan en die had nog de turbo van zondag erop. Hij liep wel heel gaaf en even goed de M2 proeven geoefend. Als hij voortaan iedere dag zo loopt en ook op wedstrijd wordt ik heeeeel erg blij. Merk wel dat hij nu echt heel hard verbeterd en zie dat ook terug in de punten op wedstrijd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:34

oeps dubbelpost

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:34

Zet je de filmpjes online PB? Ben wel benieuwd, ook naar Celtic!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:37

Van celtic heb ik geen filmpjes. Toen was moeders boodschappen doen. Als ik er nu over denk ben ik wel gruwelijk vrij met dat dier. Had 4 dagen niet gereden, kan zo opstappen zonder longeren, geen cap op en alleen thuis. Dat heb ik nog nooit eerder gedaan met een 3 jarige en met Challenge al helemaal niet (moeders staat al helemaal te shaken als ik daar op stap).

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:42

Mooie set Sim! Mooie kleur blauw zo. :)

Dank je PB. Ga daar eens naar kijken, hopelijk vind ik wat leuks.
Die is wel heel braaf dan PB. Jammer dat je geen filmpjes hebt, was wel benieuwd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 19:51

Mooie set, Sim!
Evie, Misschien een stofje op de markt kopen en iemand die handig is met de naaimachine aankijken?
PB, Leuk dat het zo goed ging met alle paardenbeesten. Jammer dat je geen Celtic filmpje hebt.
Rowo, Ik kan je er niet mee helpen. Misschien gewoon een dingen uit proberen in Word... Meestal krijg je dan ook wel goeie inzichten!

Paard had er geen zin in vandaag. Continue aan de repeteer en schudden met zijn hoofd. Buitenritje en een dagje vrij hadden hem geen goed gedaan!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:14

Gave plaatjes Sim! Heb je een "gewoon" wit dekje?
Ik heb pagina's geleden ook nog gave plaatjes gezien van Lielle en PB :)

Les ging lekker, nu moet ik dan nog in een proefje zien te krijgen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:18

Sim je hebt idd een mooie kleur blauw! Mooie foto's ook trouwens!
Rowo veel succes! Ik kan je niet helpen! ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:19

TeeGee schreef:
Gave plaatjes Sim! Heb je een "gewoon" wit dekje?

Op dit moment wel. De laatste crossen van dit seizoen rijd ik met een sponsorchabrak. Alleen een beetje jammer dat nu de reklame niet op de foto is te zien.
Volgend jaar heb ik mijn blauwe dekje weer.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:22

En welke kleur blauwe airjacket heb je? Zie 3 kleuren blauw op de site van Canter.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:23

De Royal Blue.