Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. het zijn echt relaxte weken, die schoolweken, maar we voeren ook wel echt geen klap uit
... Je moet er verplicht aanwezig zijn, daar gaat het voornamelijk om...
, die bevallen me het allerbeste, ik heb ook een paar van Indra en een paar van Eskadron met bont
. Rubberen haal ik bij de plaatselijke ruitershop, ik voel ze allemaal, want er mag absoluut geen giet-rand in zitten voor Wolin.. Ik heb geen springschoenen met zo'n draaiknop of die om de verzenen van een paard passen
, Wo heeft iets ondergeschoven verzenen, dus dat zit dan niet lekker.. En die Westropp dingen
, wat een herrie!! 
Als het kan, zou ik wel een sprongetje maken
. Ik ben later nog een keer gaan springen met Annalina, waar jij toen ook op had gereden
en heb met haar gesprongen met mijn zadel, kon ik mooi mijn eigen zadel ook even voelen.
...
!! Ze zijn echt lekker
..
. Snoekiej schreef:Vraagje:
Toen jullie springzadels gingen zoeken en passen, hebben jullie er toen ook een sprongetje mee gemaakt? Weet niet wat nou verstandig is om te doen vanmiddag

Hoop dat er iets passends bij zit!
!

! Ga nog even soggen om een pakketje weg te brengen en dan weer druk aan de slag. Postbode hielp gelukkig ook een beetje mee, kwam mijn nieuwe pumps brengen, ben helemaal
(http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... spump2.jpg & http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... sspump.jpg ) 
... Maar ze zijn ontzettend mooi!
Bij Invito heb ik vandeweek een paar hele leuke sleehakken gezien, alleen had Wo harder nieuwe schoenen nodig dan ik
. Succes met Statistiek leren
...
.. Straks maar weer aan de studie, heb morgen een afspraak met mijn begeleider en ik heb nog helemaal niks, dus ik knijp hem wel een beetje
...
Succes nog met je statistiek
.

Prachtige lak laarzen met een hak van 9cm. 2x aangehad
. Hebben jullie daar ook last van?
. De antwoorden staan op internet (meerkeuze), en heb het net even nagekeken. We moeten 65 % goed hebben, dus we mochten niet meer dan 17 fout hebben en ik had er 14 fout
. Yes, als ik nou het project ook goed heb gedaan dan ga ik gewoon rustig naar Thailand en heb ik alles tot nu toe gehaald dit jaar
. Dat zou fijn zijn.
. 

) maar goed, het oog wil ook wel eens wat 

Deed ik eerst ook met mijn oude, maar deze heeft toch een wat diepere zit
Had gelijk problemen met mijn borsttuig, want dat 3 van de 5 punten kan ik nergens aan doen. De bovenste twee kan ik gewoon aan de ringetjes bovenaan klikken, maar die daar onder niet. Op mijn springsingel zitten daar twee ringetjes, maar die kan niet aan mijn dressuurzadel. Heb nu 2 extra gespjes eraan geklikt, en dan past hij net aan de singelstoot. Alleen die onder de buik is lang niet lang genoeg, dus daar moet ik nu nog even een singellus voor lenen. 
PB. Succes met studeren