[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:55

Goeie middag!
Ik ga later wel even bij lezen

Heb vandaag concour gehad, eerste parcour uitgebeld en tweede parcour eerste... :P

Frits was afgeleidt in het eerste parcour, toen hadden we een weigering. En dan ben ik afgeleidt want als ik dan nog een weigering maak heb ik twee minpunten! Je raadt het al, ik ga prutsen en dan kan hij gewoon niet meer springen!
Gelukkig hebben we het in het tweede parcour weer goed gemaakt! :D
Maar helaas wel twee minpunten...

EDIT:
al weer bijgelezen! :D

Bianca wat een schitterend paard! Ik snap wel waarom die ster is geworden! Ik vind hem op de foto wel heel erg in het vierkant model staan, maar dat kan ook zo lijken!
anthea jammer dat je paard zo vervelend was, ook wel weer gek dat de jury je een wp gaf terwijl je het zelf lang niet zo hoog inschatte! Maar dan toch wel weer een meevaller :D
Mirthe onze nieuwe dressuurprikker :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:38

Goeiemiddag, heb van half 9 tot half 5 liggen pitten :z ...

Anthea := , lijkt Wolin wel als ik het zo lees :)) . Ik dacht ook aan longeren :j , ik kan op nieuw terrein ook echt niet zo op Wolin stappen :n , al wordt ze 6 jaar... Dan knikker ik er meteen weer vanaf.
Eerste keer in Moordrecht aan de longeerlijn; :oo Michiel Brons die zag er weinig heil in dat ik mee kwam doen met de crosstraining _O- , maar het longeren hielp wel. Kunnen ze even rustig de omgeving in zich opnemen en lekker even te keer gaan aan de lange lijn.

Wolin had er vanmorgen alweer helemaal zin in :):) . Als een volleerd renpaard het land in 8-) .. Zag ze halverwege de quad in het land staan, want ze waren bezig met hekkenwerk.. Wolin ging meteen even poolshoogte nemen, dus die galoppeert er op af, oren erop en kijken wat dit allemaal heeft te betekenen.
Zat er iemand op de hurken achter de quad en die had ze niet gezien, dus die gaat rechtop staan, hahahahah Wolin die maakte een sprong :wow: _O- .. Komt ze terug in galop, om toch even te kijken wie of wat dat nou was, en die persoon deed even lekker gek met Wo, even spelen en hup Wolin in galop een rondje om de quad en bokken, op de achterbenen en gek doen, schudden met die kop. Toen ging Wo weer verder naar achter :wave: .. Was erg grappig om te zien, Wo die op onderzoek uit gaat!! }>

Edit: Gister ging ik Wolin binnen halen, ik zag haar niet staan op het land (ik lichtelijk in paniek uiteraard :o ), ik zag namelijk alleen maar bruine paarden!!! En Wolin met haar witte kont is altijd goed eruit te pikken.. Mijn lieve grote bruin-roan merrie was verandert in een bruine bliksem ~~}> .... Geen wonder dat ik haar niet herkende.. er was geen wit meer te zien!! :oo Ze zat volledig onder de bagger, haar manen waren helemaal modderdreads geworden.. Ik was zwart na een stevige rosbeurt := .

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:23

Goeie avond!
Ik heb vandaag oefencrossje gereden met Amber bij de Ripse Ruiters verslagje hieronder;
Ik had de laatste update niet meegekregen dus ik was een uur te laat |(. Ik mocht nog wel met de paarden laag meespringen en vervolgens was dat ingelopen (ik moest om tien voor half 5 starten, dus ik kwam om 4 uur met mijn pony op het inrijterrein aan en toen was ik weer te laat!) maar ik heb een heerlijk parcours gelopen. Amber was erg goed te controleren (velen malen beter tijdens een normaal springparcours/springles) dus daar was ik heul blij mee! Hij vond allemaal veel dingen mooi om naar te kijken en de eerste rit hadden we ook een stop op het opsprongetje (hij wist niet precies wat nou de bedoeling was) maar zeker de tweede rit liep hij super!

Eerste ronde 3 minuut nog wat en tweede ronde 2 minuut nog wat. We hebben de prijsuitreiking niet afgewacht, maar ik ben nog aanwezig voor het ponyrennen dus dan haal ik mijn briefje op!

Ik heb niks bijgelezen en ga nu ook weer op pad dus zal morgen avond ongeveer weer bijlezen :P!

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:31

Nou, mijn verslag :Y)

's Ochtens met Ultra, hij ging met inrijden zwaar bagger totdat redder in nood Trientje mij even les gaf :P .
189 +2e prijs en 187 :))

's Middags met Kino springen, Z en ZZ.
Rondje Z ging fijn, foutloos. In de barrage werd ze op de laatste iets te loperig, dus een balkje.
In de ZZ ging het gewoon supergaaf :)) !
Van 3 naar 4 ging ze veels te hard, dus heb haar op de rem gezet want als ze had gesprongen gingen we er dwars doorheen. Wel binnen de tijd (hoe kan het ook anders met mijn racekippie :+ ). Was met mijn Z rondje 1e prijs, ZZ 2e maar dat was geen prijs.
Dus nu ben ik ZZ+1, helemaal happy!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:50

bvw schreef:
Bianca wat een schitterend paard! Ik snap wel waarom die ster is geworden! Ik vind hem op de foto wel heel erg in het vierkant model staan, maar dat kan ook zo lijken!

Hij is idd niet zo heel grootramig, dat was ook een bemerking, maar in zijn maat is hij dan wel weer in verhouding. Hij staat wel een beetje kort op de foto, maar tijdens het echte voorstellen heb ik hem steeds naar voren gehaald en zo "open" mogelijk geprobeerd te houden, achterbeen open etc, deze foto was ff een snelle "en face" foto van hoe hij er nu uitziet. Ik kan me ook wel goed vinden in die 70 punten exterieur, want had zelf al gezien dat alleen de erg mooi langgelijnde paarden ( wat bul dan mist) richting die 80 komen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 22:51

Goede avond :D

Hbe leuke verslagjes langs zien komen moet van de week nog maar eens bij lezen :o

Las wel dat lz der paardje weg gaat doen jammer man!!!

Ik ga nu richting bed morgen vroeg op paardje doen.. vriendin voor lezen en dan verjaardag van me schoonmoeder :) dus lekker druk dagje.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 23:24

bianca1980, wat is het toch een prachtig beest zeg. Ik vind het juist mooi als ze niet zo heel lang gerekt zijn!

Ohh toen ik aan het crossen was vanmiddag liep er een vrouw langs het parcours en ik kwam in (erg hoog tempo) in galop voorbij en haar paard ging aan de kletter, het beestje lag bijna in de sloot. Ik nog achterom kijken of alles wel prima was gegaan, maar toen was de volgende hindernis al weer voor me!

Het zal wel laat worden voor mij want er is hier een tentfeest waar ik van mee kan genieten!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 01:02

Ha Corien, vakantieganger :D !! En.. ben je poepiebruin?

Mijn tweede nacht van de vier *\o/*

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 08:55

Pfff wat een nacht, ben echt helemaal stuk. Opname, klein babytje waar het niet goed mee ging :n ... Heel de nacht mee in de weer geweest.
Ik ga nu eerst Wolin buitenzetten en dan ga ik mijn bed in ;)

Fijne dag allemaal :wave: ....... en slaap lekker Lotte :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 08:59

Goede morgen..

Lotte valt wel mee maar voor mijn doen wel :D

Ik ga me knollie zijn manen doen.. tis nu een fries :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:01

Goeie morgen!

WL, is het nu beter met het kindje?

Ik ben verschrikkelijk gespannen voor het ponyrennen vandaag. Ik denk dat de helft van de spanning al af afneemt als de pony eenmaal op de trailer staat..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:47

Morgen :wave:

Anthea: Jeetje := Ze had het dus wel echt op haar heupen.. Gelukkig is het goed afgelopen :)
Mistid: Gefeliciteerd met je wp :D
BVW: Vervelend van je weigeringen :(:)
Marije: Hoop dat je zenuwen snel afnemen, veel plezier :)

Ik heb ook weer wat beleefd.. Vond het alleen niet zo leuk :\
Vrijdagavond zouden we ons huisfeest hebben, alleen hebben we dat afgeblazen omdat we het graag in de tuin wilden doen en het niet echt topweer was.. Wel wat mensen al uitgenodig en een vriendin & haar vriend zouden sowieso nog komen en vriendje 's avonds ook. Was wel erg gezellig. Even bijgekletst, Enschede geshowt ;) 's Avonds met vriendin/huisgenoot en haar vriend lekker op een terrasje gezeten. Was erg gezellig, had na 1 roseetje wel genoeg gedronken want voelde me nog steeds niet topfit.

1 uur sliepen we wel alleen niet echt fijn geslapen, koud-warm wisselde elkaar af. En toen ik 's ochtends naar de wc wilde (helemaal aan de eind van de gang, ging het een beetje mis :=) Wc heb ik nog wel gehaald, door me heel goed aan de muur enzo vast te houden. Plofte wel bijna naast de pot omdat alles zwart werd. Terug naar mijn kamer (had enorme keelpijn, dus iemand roepen lukte ook niet..) Was net in mijn kamer toen ik opeens zomaar omviel. Wonder boven wonder heb ik het voor elkaar gekregen om zo te vallen dat ik niks geraakt heb (best knap in mijn minikamer). Was wel heel blij dat vriendje er was :o Nog nooit flauw gevallen en vond het best eng. Hij heeft me weer in bed getild en zo tot half 3 in bed gebleven, tussendoor wat moeten eten en drinken en toen ging het gelukkig al wel weer wat :)

Lekker bij mijn ouders gegeten en toen grapte ze dat vriendje Woll wel kon rijden. Die rijdt nu zelden maar vond het wel een leuk plan. Vader zou mee gaan, maar dat wilde ik natuurlijk niet missen. Dus 3 extra lagen kleren aangetrokken en gezellig mee geweest :D Was echt leuk :) Twee hindernissen in de bak gezet en ze werden allebei lekker hard aan het werk gezet door mijn paps :Y) Nu zo'n 10 uur geslapen en maar eens kijken of het rijden zo gaat. Voel me wel een stuk fitter. Hoop het maar, want dan kan ik vanavond mee op verjaardag en gezellig uit eten..

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:09

@ Vief; Wel schrikken denk ik. Leuk dat je vriendje Woll heeft gereden :D
@ Mistid; Gefeli met je Wp's.

Excell mag zometeen weer voor kinderpony gaan spelen in het dorp. }>

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:12

rowo schreef:
Ik heb de paard en sport nog niet open gehad. Sta je erin Lieziej?

.

Hahaha ja :') Blijkbaar ben ik stiekem geinterviewd bij de oefencross in Putten :=

Laten ze nou net een supercharming foto er in zetten :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:46

Vief: Jeetje, dat is erg schrikken. Hopelijk voel je je gauw beter :(:)

Ik sluit me de hele dag op in mn kamer. Moet echt teveel doen voor school. En kan me er zoooo niet toe zetten :\.
Maar moet nu toch echt wat gaan doen. De presentatie is morgen al!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:52

Vief, kijk je wel een beetje uit? Hoop ook dat je je vanavond goed genoeg voelt om mee te gaan :)
Lieziej, zal nog wel even kijken straks in de P&S.
Kim, succes met je schoolwerk! Moeilijk is dat he, als je je er maar niet toe kunt zetten. Heb ik ook vaak last van.

Ik heb vanmorgen even een buitenritje gemaakt, was alweer een tijd geleden dat ik alleen ging. Klein beetje protest bij het weggaan van huis maar daarna was het ook goed. Hij vond het erg leuk, even de beentjes strekken :P

Ons examen ging gister trouwens goed, we zijn geslaagd! Moesten van onze docent nog wel veel aan de theorie verbeteren, maar de praktische uitvoering was goed. De kinderen hebben een leuke dag gehad, daar doe je het ook voor.
Morgen mijn eindgesprek.... komt nou echt dichterbij! :=

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:45

goedemiddag

Bianca: gefeliciteerd, en mooi filmpje.
Anthea: jeetje wat een prut dagje zeg zo op concour. Maargoed wel een wp :D
Corien: is terug van vakantie :D
Vief: je schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.
Lotte: heeft weer van alles meegemaakt met Wolin :P. Met zo;n paard is het ook nooit saai haha.

Beetje drukke week gehad, veel kijkers voor Armani, en heb hem waarschijnlijk verkocht. Even nog afwachten.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:11

@ LZ; Fijn voor je dat ie ws verkocht is! Is de nieuwe al zeker? :D

Excell was wel braaf daarnet. Maar begon ineens lekker door te plensen. |(

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:12

Goeieaaaavond :D

@Vief: Jeetje dat is schrikken :\ , beetje laag bloedsuiker gehad ofso? Hopelijk knap je snel op :(:)
@LZ: Heb je een fijn tehuis gevonden voor Armani? :) Zal best een drukke week zijn geweest ja :j
@Lieziej: Ik zal ook even de P&S doorspitten ;)

Wolin zag er weer uit vandaag := , ze heeft een enorme regenbui op de kop gehad, dus ze was echt doorweekt!! Maar gewoon op laten drogen, kan het morgen eraf gepoetst worden :) .
Ze ontsnapte weer twee keer := . Vliegensvlug gewoon dat paard :oo , ongelooflijk.. 'smooth criminal' 8-) !! Je bent de box nog niet of ze glipt heel soepeltjes zo de box uit, hup naar de overkant, andere box in (vretuuuhh!) en de tweede keer zo de gang op... ik er weer achteraan _O- .
Draak ~~}> !!

Nog twee nachtdiensten te gaan en dan ben ik er weer vanaf..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:25

Regen? We hebben het hier de hele dag droog gehad :D.

Marieke: Bel morgen daar even naar toe.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 20:21

Even een keertje niet bijgelezen :o

De KNHS is echt weer lekker bezig.. Het is ze nog steeds niet duidelijk wat ik start geloof ik.
Bij Mijn KNHS staat nu:
- P.C de Palensteynruiters
- L.R de Palensteynruiters
- en Recreatiesport KNHS :?
Ik weet dat Vorstin veelzijdig is, maar voor zover ik weet heeft ze nog nooit voor de kar gelopen?
En de standen zijn ook raar, de standen van paarden en pony's staat er allebei in en door elkaar.

Afbeelding

Afbeelding

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:26

Apart :=
Bij mij klopt het ook niet, staat dat ik bij het springen 2 wps heb, maar volgens mij heb ik er toch echt 10.

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:44

@ Snoekiej; wel vervelend. :7

Nog even opdracht vn economie maken. Dan mijn bed in denk. :o

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:01

Snoekiej: Wat raar zeg. Bij mij klopt het ook niet, ik sta op L1+2 maar tot wanneer het is bijgewerkt ben ik +4 en ik sta op B springen, terwijl ik nog nooit B ben gestart.

Vief: Jeetje, wat schrikken zeg! Hopelijk gaat het gauw over :(:) Doe maar even rustig aan

Bianca: Nou, mijn paard heeft met oefencross Nijeberkoop dus ook al over het terrein gevlogen... (ook door die stomme menkarretjes) Paar mannen van de club rijden marathon, dus moet denk ik maar eens bij één van hen langs gaan met haar

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:00

Ik heb vandaag concours gehad in De Lutte (op de terreinen van Boer Frans :D).
Zetje is voor het eerst sinds maanden weer meegweest voor 2 proefjes. Ze liep 2 best fijne proeven, ongeveer gelijk qua punten gokte ik. Krijg ik 177 en 202 :? Met 202 was ik nog tweede :D
Zoë liep beter dan vorige week. K kreeg 192 en was 6e (5 prijzen :+). Met springen wederom dubbel 0 en 49,5 stijlpunt. DAarmee nog derde :D

@ vief: wat schrikken zeg... Niet te druk gweest? Of idd lage bloedsuiker spiegel?

@ snoekiej: heel erg raar. Misschien ff knhs bellen? Er klopt 9 van de 10 keer niks van :n

@ lz: hopelijk is Armani verkocht! T is een onwijs leuk paard om te zien en weet zeker dat er een leuk iemand voor gaat vinden :j

Hier gelukkig hele dag droog geweest. Had na het voeren vnvd de paarden weer buiten gedaan en nu zijn ze dus zeiknat, want het kwam met bakken uit de lucht. Gelukkig doen pa en ma ze vnvd binnen.
Laatst bijgewerkt door rowo op 07-06-09 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt