[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Altos

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:30

Veel plezier vanavond Floor!
Wollie: Linkje?? Haha! . Ben wel benieuwd naar jouw pennygedrag Clown

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:33

Altos schreef:
Veel plezier vanavond Floor!
Wollie: Linkje?? Haha! . Ben wel benieuwd naar jouw pennygedrag Clown

Zie ge-edit bericht hierboven!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:56

Nagelbijten / Gniffelen

Blijf voortaan maar gewoon in dit topic, hier weten we wel beter dan je een penny te noemen Knipoog

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:57

die lui zijn gestoord .......... sgw ollie!

ik zou bijna wat posten maar heb al een ow aan mijn broek hangen en om dat voor een paar van die verlepte cowboy's te gaan riskeren

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:58

nelis schreef:
die lui zijn gestoord .......... sgw ollie!

ik zou bijna wat posten maar heb al een ow aan mijn broek hangen en om dat voor een paar van die verlepte cowboy's te gaan riskeren

waar heb jij dat aan te danken......?
Schijnheilig

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:00

door dingen hardop te zeggen of beter gezegd de waarheid neer te typen..... Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:02

Oppassen dus Nelis... haha
Wollie, hmm blijf maar gezellig hier!

Ik ga me ook maar niet met die discussie over het westernzadel bemoeien..

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:04

Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat paarden zouden gaan flippen van een westernzadel. Maar dat ze er dan zo tegenin gaan?? Dat vind ik wel erg laag... Openstaan voor argumenten is imo toch wat volwassener Haha!. Ik ga eens even spieken.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:04

floor01 schreef:
Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat paarden zouden gaan flippen van een westernzadel. Maar dat ze er dan zo tegenin gaan?? Dat vind ik wel erg laag... Openstaan voor argumenten is imo toch wat volwassener Haha!. Ik ga eens even spieken.

ze gaan er tegen in omdat ze bang zijn dat er ook nog wat anders is als western!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:08

Hm, dat gaat voor Sonja absoluut niet op. Die ken ik hier al heel lang en heeft zich met erg veel disciplines bezig gehouden.

Er wordt niet fijn gediscussieerd, maar ik vind de actie van Wollie ook niet erg handig. Komt een beetje over als voor het eerst op SGW komen en zeker weten dat ieder paard vaste hindernissen eng vindt.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:08

Ik denk dat ik mijn paarden zo elk type zadel op kan leggen, die zijn heel relaxt met al dat soort dingen. Maar er zullen gerust paarden zijn die anders reageren.

Daarnaast kan je het best niet eens zijn met een suggestie maar hoeft daar niet zo raar op gereageerd te worden!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:10

@JJ, ik zag dat uniek nu al met foto op de site van alice staat *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:10

En trouwens iederen bedankt voor alle lieve berichtjes Ik was woensdag nog wel heel erg verdrietig toen ik mijn verslagje plaatste, en voelde nog niet zoveel voor reageren. Inmiddels is het wel wat minder, het voelt toch wel anders dan Wadje vorig jaar. Natuurlijk mis ik Trammelant nog heel erg, maar ik heb er wel vrede mee, en ik ben heel blij mee dat hij tot op het laatst zijn eigen trotse zelf is gebleven!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:12

ja lielle, ik kan begrijpen dat je deze beslissing wel beter kunt accepteren. Je weet dat het een keer afgelopen is. Maar ja, het gemis is er niet minder om.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:13

Wat een bekrompen discussie.. er worden met argumenten gegooid waar je je toch echt 10x voor op je hoofd moet krabben...

Naja..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:21

Goemiddag inmiddels. Vanavond nog even met allebei de paardjes proeven oefenen.
Morgen springen in Beesel en zondag dressuren!

Gisterenavond had ik dressuurles met Kaatje. Die liep eigenlijk wel heel erg lekker. Bijna L1 klaar vind ik. Ben benieuwd hoe ze het zondag voor het eerst in de B gaat doen.

Oro liep ook heel fijn. We reden alleen bij vreemde mensen in de bak. Omheind. En Oro dacht dat die omheining hekken waren (crosshindernissen). Elke keer als Bitwise in de schouderbinnenwaarts wilde dan ging Online in galop met de oortjes gespitst naar de omheining....

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:58

Lielle schreef:
Hm, dat gaat voor Sonja absoluut niet op. Die ken ik hier al heel lang en heeft zich met erg veel disciplines bezig gehouden.

Er wordt niet fijn gediscussieerd, maar ik vind de actie van Wollie ook niet erg handig. Komt een beetje over als voor het eerst op SGW komen en zeker weten dat ieder paard vaste hindernissen eng vindt.

Nee, misschien niet erg handig. En blijkbaar ook niet erg duidelijk. Ik heb nl helemaal niet geschreven dat ieder paard daar van zou flippen maar dat mijn paard dat zou doen en dat is nou eenmaal zo.

Ik weet verder niet wie Sonja is maar volgens alle referenties is ze geweldig en veelzijdig dus dat zal best zo zijn. Maar ze was vooral erg onaardig tegen me en dat is de enige ervaring die ik met haar heb. Was trouwens gestopt met posten omdat ik de discussie eigenlijk niet belangrijk vond om onaardig tegen elkaar te gaan doen.... Bedoelde het niet rot ofzo

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:01

Kan me goed voorstellen dat je met Trammelant meer vrede hebt dan met Wadje Lielle! Maar het blijft toch *&^%%& hè.... Ach gut

Scum, fijn dat de paardjes zo goed gingen! Wel grappig dat Online de omheining voor een crosshindernis aanzag! Hoezo lol in je werk? Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:05

Wollie, Sonja deed absoluut rottig tegen je, dat ben ik helemaal met je eens. Maar over het geheel genomen vind ik haar een heel aardige meid, ook IRL trouwens.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:15

Lielle schreef:
Wollie, Sonja deed absoluut rottig tegen je, dat ben ik helemaal met je eens. Maar over het geheel genomen vind ik haar een heel aardige meid, ook IRL trouwens.

Gelukkig dan maar. Ach iedereen heeft wel eens een slechte dag. Misschien vielen die van haar en mij net samen die dag... Clown Ben er alweer overheen hoor. Wilde alleen even met jullie delen dat ik voor Penny werd aangezien.. Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen (sorry het blijft grappig) Overigens niet door Sonja hoor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:16

Ach, we zijn toch allemaal penny's. Wiens hart smelt er nu niet als je paard hinnikt naar je wanneer je op stal komt Bloos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:21

oeh, fijne lui die westernruiters Tong uitsteken

gelukkig neemt ze zichzelf ook niet al te serieus:
Citaat:
Neuh geen behoefte aan, was gewoon even lollig. In ieder geval voor mezelf in m'n kleine gezellige wereldje

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:30

Wuppie: Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:34

Wollie, ik zat in je profiel te spieken Bloos
Maar daar staan helemaal geen foto's No Cheer

Wel een link,
[img]http://www.evenementenfoto.com/Ettenleur2007/bpaarden/070409237_std.jpg[img/]

Als je die laatste veranderd in [/img] heb je misschien wel een foto Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:38

miss_jumpy schreef:
Wollie, ik zat in je profiel te spieken Bloos
Maar daar staan helemaal geen foto's No Cheer

Wel een link,
[img]http://www.evenementenfoto.com/Ettenleur2007/bpaarden/070409237_std.jpg[img/]

Als je die laatste veranderd in [/img] heb je misschien wel een foto Knipoog

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen wat voel ik me dom....
Was laatst eens aan prullen met dat profiel en ben er op een gegeven moment weer mee gestopt. Blijkbaar voor ik m'n laatste blooper had gewist... Cool

Kijk nog eens? Pling