Wollie: Linkje??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Altos schreef:Veel plezier vanavond Floor!
Wollie: Linkje??. Ben wel benieuwd naar jouw pennygedrag
nelis schreef:die lui zijn gestoord .......... sgw ollie!
ik zou bijna wat posten maar heb al een ow aan mijn broek hangen en om dat voor een paar van die verlepte cowboy's te gaan riskeren
floor01 schreef:Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat paarden zouden gaan flippen van een westernzadel. Maar dat ze er dan zo tegenin gaan?? Dat vind ik wel erg laag... Openstaan voor argumenten is imo toch wat volwassener. Ik ga eens even spieken.
Lielle schreef:Hm, dat gaat voor Sonja absoluut niet op. Die ken ik hier al heel lang en heeft zich met erg veel disciplines bezig gehouden.
Er wordt niet fijn gediscussieerd, maar ik vind de actie van Wollie ook niet erg handig. Komt een beetje over als voor het eerst op SGW komen en zeker weten dat ieder paard vaste hindernissen eng vindt.
Lielle schreef:Wollie, Sonja deed absoluut rottig tegen je, dat ben ik helemaal met je eens. Maar over het geheel genomen vind ik haar een heel aardige meid, ook IRL trouwens.
Citaat:Neuh geen behoefte aan, was gewoon even lollig. In ieder geval voor mezelf in m'n kleine gezellige wereldje
miss_jumpy schreef:Wollie, ik zat in je profiel te spieken![]()
Maar daar staan helemaal geen foto's![]()
Wel een link,
[img]http://www.evenementenfoto.com/Ettenleur2007/bpaarden/070409237_std.jpg[img/]
Als je die laatste veranderd in [/img] heb je misschien wel een foto