[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:23

GvdT schreef:
Die was natuurlijk behoorlijk over de toeren.
Ze is volgens mij wel goed opgevangen door de personen die bij der in de les zaten.

Ik denk dat ze opgehaald werd, ze was nog niet weg en het lijkt mij niet verstandig als je nog zo'n end ( zeker 2 uur volgens mij) moet rijden na zo'n k*tgebeurtenis. Zou er zelf niet toe in staat zijn. Had nu al moeite met me te concentreren op de weg.

Jekkes was ze nog helemaal alleen daar ook? Ik zou uberhaupt niks meer kunnen denk ik Huilen Was echt zo naar. Michiel gaf ons lesje ook erg rustig, die wilde geen herhaling. Hij had verder niet het idee geloof ik dat het door de hitte kwam. Maar dat paard wat weggetakeld werd zal niet zo snel van mn netvlies af zijn, keek net op verkeerde moment even op Verdrietig

Tal gaat het crossen helemaal door hebben en wordt ook steeds feller (met als gevolg dat ik weer overal langs schiet Bloos ) Bleef met mn been nog achter een mederuiter hangen die als zijsteun diende, werd uit mn zadel gewipt, hing het halve terrein nog om dr nek met de hoop dat ze wat zachter ging galopperen zodat ik me kon laten vallen. Maar dit was ijdele hoop dus had mn eigen valtraining weer.

Ben verder niet gaan zwemmen, wel even de pootjes af laten koelen, maar de gedachte wat daarvoor zich afgespeeld had, brrrr. arm arm meisje zeg, wat zal die een knauw hebben gehad...

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 18:59

Jeetje GvdT en Talida, wat een verschrikkelijk verhaal! Het zal je maar overkomen, ik moet er niet aan denken... Zie het al helemaal voor me, en daar sta je dan in je eentje, met een lege trailer naar huis... Verschrikkelijk. Scheve mond

Renske: netjes gereden zo te horen! OK dan! Super hoor!

Vief: das toch ook wat, ben je op vakantie, moet je alsnóg vroeg je bed uit! Nouja, het is voor een goed doel zullen we maar denken. Kun je de rest van de dag uitslapen in de tuin. (of niet? Haha! )

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:07

Talida schreef:
Jekkes was ze nog helemaal alleen daar ook? Ik zou uberhaupt niks meer kunnen denk ik Huilen Was echt zo naar. Michiel gaf ons lesje ook erg rustig, die wilde geen herhaling. Hij had verder niet het idee geloof ik dat het door de hitte kwam. Maar dat paard wat weggetakeld werd zal niet zo snel van mn netvlies af zijn, keek net op verkeerde moment even op Verdrietig

Tal gaat het crossen helemaal door hebben en wordt ook steeds feller (met als gevolg dat ik weer overal langs schiet Bloos ) Bleef met mn been nog achter een mederuiter hangen die als zijsteun diende, werd uit mn zadel gewipt, hing het halve terrein nog om dr nek met de hoop dat ze wat zachter ging galopperen zodat ik me kon laten vallen. Maar dit was ijdele hoop dus had mn eigen valtraining weer.

Ben verder niet gaan zwemmen, wel even de pootjes af laten koelen, maar de gedachte wat daarvoor zich afgespeeld had, brrrr. arm arm meisje zeg, wat zal die een knauw hebben gehad...

Helaas zag ik hem ook gaan.

Zonde van je nieuwe bodyprotector, was meteen helemaal vies. Is toch leuk dat Tal er zo'n lol in krijgt.
Bij ons was een meisje die hing op de nek van der paard toen ie stopte voor de trakhener, ze kon zelf niet meer terug, maar ze kon zich ook niet laten zakken. Na een benauwd:"pap help me" zat ze weer op der paard Knipoog

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:18

Ik zie helemaal voor me hoe je over het terrein heen ging Talida! Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:36

Wat een verschrikkelijke gebeurtenis GvdT en Talida. Dat hoop je toch nooit mee te maken.

Renske netjes gereden!

Ik was met Djin in het eerste parcours foutloos, in de barrage op de laatste een balk helaas. Wel nog een 5e prijs. In het 2e parcours helaas een balkje in het basis. Maar Djin sprong heel fijn (deed ze dat nou ook maar bij de springwedstrijden van de SGW's) en het balkje was mijn eigen rijfout.
Maar toch ben ik heel tevreden; tis een mooie afsluiter van het B.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:45

Gefeliciteerd Simmie Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:55

Goed gedaan Simmie!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:02

Morgen beginnen mijn 3 weken werken.. Hoef maar halve dagen (schoonmaken in een bejaardentehuis) dus dat is wel fijn. heb ik 's middags tijd voor iets anders.
Eerst vanavond nog even uit Haha! dus zal morgen wel niet heel fit zijn Tong uitsteken

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:16

Gats wat een vervelend verhaal GvdT en Talida.
Renskek; Dan mag je toch maar weer erg tevreden zijn als er zo'n dik parcours stond!

Ik heb vandaag gedressuurd en snap nog steeds niets van juryleden. 1e proef ging echt super 2de echt een stuk minder, paardje en ik hadden het allebei veeeeels te warm en waren een beetje leeg. Resultaat 193 en 191 punten. Dat is op zich natuurlijk helemaal niet verkeerd maar vooral met de opmerkingen en de punten van de 1ste proef kon ik echt helemaal niets. Ik heb nu echt een periode waarin het dressuurwerk met sprongen vooruit gaat maar dat ik toch telkens met zo'n dubbel gevoel van de wedstrijden thuis kom vanwege wazige puntenlijsten. Ik moet maar snel weer officieel gaan springen, dan heb je dat gemeut tenminste niet meer.

ammi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:32

Hoi Hoi!
ben ik ook weer eens na een erg lange tijd.
Het is erg druk op stal, wat wil je ook in de tijd
van keuringen, pavo selecties en regionale kampiooenschappen!

Ik heb de laaste 4 blz even door gelezen, ik geloof dat ik
voor het laatst ergens bij de 40 heb gelezen..

Er zijn verscheidene goede resultaten behaald zag ik.
Wat goed Vief, voor het eerst M!

Jitske, wat verschrikkelijk! Erg goed dat je het zo op papier kunt zetten.
Alsnog sterkte met het verwerken van jullie verdriet.

Renske: lekker werken in de hitte, Hebben ze airco daar?

Vieva: ik geloof dat je nu op vakantie bent, maar klopt het
dat je inmiddels weer voorzien bent van een paard?

Altos en PC: tja dat zijn juryleden he?! zelf wil ik dit jaar
de juryopleiding gaan doen. Ik hoop dat mensen niet zo over mij zullen
denken Haha!

Jakkes van dat paard dat is overleden, echt niet fijn dat je dan
nog moet rijden.

Voor mij ook geen oefencros. Helaas, na Ede is mijn merrie helemaal
in de knoei geraakt.. Ze ging eerst alleen nog maar omhoog, dat is nu
vrijwel over. Maar de handrem zit er gewoon op, ze wil niet lopen.
Van de week ga ik proberen om te rijden met pijnstillers, om uit te
sluiten dat ze eregns pijn heeft. De volgende stap zal dan zijn dat
we naar Rodinde van den Hoogenraad gaan.

Mn dres knollie ga ik denk ik over een aantal weken Z starten en dan
gaat die in de verkoop, dus die wil ik niet nog snel even in de
cross gaan starten.
Erg jammer, maar ik wil zeker met die merrie nix forceren

Lielle: hoe gaat het eigenlijk met jou paard die behandeld is met Tildren?
De onze lijkt er weer goed bovenop te komen, hij blijft linksachter
een iets kortere pas te maken, in het begin. Maar is zeker niet onregelmatig.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:33

Ben ik weer.

Wat een verschrikkelijk verhaal van dat verdronken paard! Goh, zoiets verwacht je gewoon niet..het zal je paard maar zijn.

Cirque du Soleil was echt super!! Ontzettend mooi, hadden mooie plaatsen en was heerlijk koel in de tent. Echt mooi om te zien! Daarna nog lekker uit eten geweest, maar wat een prut bediening zeg..haha..was wel lachwekkend ook.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 23:03

Ben ik ook weer, net gewerkt tot 10 uur, was weer goed te doen! Heb nu in 3 avondjes al bijna 100 euries binnen Haha! Pling

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 23:06

Altos: gefeliciteerd met je punten, goed hoor OK dan!
En springen is natuurlijk veel makkelijker te begrijpen: de balk ligt eraf of niet Tong uitsteken

GvdT: Jeetje, wat schrikken zeg Verdrietig

Simmie: gefeliciteerd!!! Nu gaat ze het op SGW's vast ook goed doen Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 23:23

Nog even een fotootje van gisteravond, met m'n vriend. Vond em wel leuk Lachen

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 23:50

andrea16 schreef:
Simmie: gefeliciteerd!!! Nu gaat ze het op SGW's vast ook goed doen Knipoog

Ik hoop het, maar ze weet dondersgoed het verschil tussen een gewoon springparcours en een sgw.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:05

Simmie, gefeliciteerd!!

Bah, wat een naar verhaal GvdT en Tal!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:52

heeft iemand foto's van wat sprongetjes bij Renswoude? Wil zo graag laten zien wat we gister nog weer allemaal gedaan hebben, maar ik heb helemaal niets!

Ik zit maar steeds te denken aan dat meisje, zou dr graag op de een of andere manier een hart onder de riem willen steken, alhoewel ik niet denk dat ze daar verder op zit te wachten...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:11

Pfff wat een naar verhaal zeg!
Leuke foto Andrea!

Ik ben gister naar de zwarte cross geweest! Was erg leuk en heerlijk weer! Ben nu wel rood. Maar ach. Verder moet ik vandaag van half 12 toto 12 uur vannacht oppassen bij mijn oppas kindjes! En zij hebben dus een vet groot ingebouwd zwembad! Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:00

Leuke foto Andrea! Ik werd net gebeld voor schoonmaakwerk deze week, maar 7,5 uur maar alle beetje helpen.

Nog paar foto's van wedstrijd van zaterdag.

Sien wou vast naar inrijterrein..ik nog niet Haha!.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op de datum, verkeerd ingesteld haha.
Laatst bijgewerkt door Pinacolada op 24-07-06 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 11:36

Even alles bijlezen...

marieketencate: Ik ga ook naar Nokere Knipoog Misschien zie ik je daar? Tong uitsteken

andrea: Mijn broertje is ook altijd bezig, weer die paarden Rolleyes Maar hij heeft wel zelf nog gereden Sigaar

Biem: Zou ik ook moeten doen, naar de kapper gaan..

Vief: Wat leuk Haha! Een muis! Echt een heel lieve foto!

GvdT & talida: Wat erg van dat paard en ook voor de ruiter! Ik reed vroeger bij mensen en die vrouw van daar had ook ooit kampen gegeven, toen ze op wandeling in een waterbak sprongen had één van die pony's die mee waren ook een hartstilstand gehad bij het uitspringen van de waterbak... Erg naar zicht schijnt het... Sindsdien geeft ze geen kampen meer en gaat ze al helemaal niet meer met een grote groep het water in.

Weekend was geslaagd, cross is goed verlopen voor de meeste, de ruiter waar ik mee mee was stond met zijn éne paard in de M erg goed.. Weet het eindresultaat niet maar na dressuur was hij 7de na springen 3de en dat is wel een goeie prestatie voor het paard ook.
Het tweede paard in de Z, hij had nog nooit zo goed en rustig een dressuurproefje doorgelopen, erg moeilijk paard en heel snel gestresst.
Bij het springen kun je nooit op hem rekenen, hoogte kan hij zeker aan maar het kan even goed zijn dat hij alle balken springt...
1 balkje, iedereen tevreden dus...
In de cross hebben ze op de coffin een zware val gemaakt... Paard is op de B hindernis eronder gesukkelt en overkop gegaan... Ruiter had ook best veel pijn maar stapte toch terug met zijn paard, even later zijn wij hem gaan afspoelen enzo en in draf mankte hij niks... Wat iedereen best wel vreemd vond. Paard op stal en 3 kwartier later willen we naar huis vertrekken. Ik neem het ene paard, vriendje wil die andere nemen, maar die geraakte geen stap meer vooruit... Veearts gekomen en hij was verzuurt... Pijnstillers blabla zodat hij mee naar huis kon en vndg komt de eigen veearts opnieuw kijken..
Hoop dat alles goed komt.. Normaal wou hij met dit paard in Nokere starten voor dat kampioenschap voor Seniors, gaat nu dus ook niet door waarschijnlijk.

Maar al bij al was het een leuk weekend hoor Lachen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:36

Talida schreef:
Ik zit maar steeds te denken aan dat meisje, zou dr graag op de een of andere manier een hart onder de riem willen steken, alhoewel ik niet denk dat ze daar verder op zit te wachten...

Dat heb ik nu dus ook. Ik weet niet of ze ooit wel eens van Bokt gehoord heeft, maar wil nogmaals duidelijk maken dat het paard niet verdronken is.
Vandaag is het nare gevoel niet weg, heb er helemaal slecht van geslapen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 13:20

GvdT schreef:
Dat heb ik nu dus ook. Ik weet niet of ze ooit wel eens van Bokt gehoord heeft, maar wil nogmaals duidelijk maken dat het paard niet verdronken is.
Vandaag is het nare gevoel niet weg, heb er helemaal slecht van geslapen.

ik was zo gesloopt van gister, dat ik ongeveer in een coma heb gelegen... Bloos

Voor de rest loop ik weer rond als een bejaarden, echt lastig 2 stijve knieen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:52

Ik heb er niet slecht van geslapen, maar vandaag wel een paar keer aan gedacht. Het zal je maar overkomen Ach gut

Talida: je moet ook aan iedere kant een been houden Tong uitsteken Dat had ik je toch al verteld Haha!
Fijn dat ze zo goed aan begint te pakken Ja

Renske: super hoor!

Ik ben alweer terug van stal. Vanmorgen om kwart over zes al begonnen dus lekker om half een al klaar met mesten, was om een uur of twee al lekker thuis Ja
Bbq gister was ook erg gezellig! was het nog laat geworden Onide?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:58

gomir schreef:

Talida: je moet ook aan iedere kant een been houden Tong uitsteken Dat had ik je toch al verteld Haha!
Fijn dat ze zo goed aan begint te pakken Ja

Ja en nee Clown Hier komt mn dubbelsprong probleem 3x zo hard terug, ben gewoon net niet snel genoeg of handig genoeg om dr na rare sprong 1 nog onder controle te hebben voor rare sprong 2 Bloos

Hebben ze bij vlietland een dubbel?Moet toch echt eens boomstammetjes gaan scoren om dat te oefenen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:15

Talida, Vroeger had ik dat in lijntjes gewoon, zo 5 hindernissen achtereen, meestal was ze al op de twijfel van drie
rij ik haar nog over drie en vier, maar vier wordt dan zo een noodsprong en dan moet je nog over die vijf Vork

In crosshindernissen maakt ze ook altijd super hoge sprongen en als je dan in een dubbel zit moet je echt alles vlug weer corrigeren Haha!