Bento1988 schreef:Goedenavond, ik waai ook even binnen maar moet nog bijlezen
Bijlezen? dat heb ik al in deel 2 opgegeven.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bento1988 schreef:Goedenavond, ik waai ook even binnen maar moet nog bijlezen
viefdepief schreef:FF een vraagje, wij hebben van een kennis van die nummers gekregen voor onze virusscanner (Northon) deze verloopt namelijk bijna en door die codes hoef je dan geen nieuwe te kopen.. Beetje illegaal dus, maar ik heb echt geen idee waar je die in moet voeren
Iemand enig idee?
reeskees schreef:BTW, voor de noorderlingen: kijk op hetvolgende topic: viewtopic.php?f=96&t=546180&start=0&st=0&sk=t&sd=d
de SGW trainingen van noordelijk SGW gaan per 17 april van start. meer informatie hierover op www.noordelijk-sgw.nl
viefdepief schreef:Hier gelukkig ook geen sneeuw
Goedemorgen trouwens
Wel een beetje wit op de vijver..
Dus de bak zal nog wel bevroren zijn
Dat is wel heel erg boffen Lielle
Stond er nog wat belangrijks op?
renskek schreef:CD : jezus, dat is echt wel balen. Ik kan me ook nogal goed opfokken om sommige mensen.
MJ: Ik heb geen ervaring met solliciteren enzo. Maar als ik het zo lees, gewoon bellen!
Chantal : Gefeliciteeerd![]()
Ik kreeg net een smsje van de mensen waar ik in Limburg geweest ben, om te zeggen dat ze het keileuk vonden dat ik daar was. Echt leukVan de zomer is daar 22 en 23 juli concours. Heel mooi sprinterrein. Dus mensen die in Limburg wonen..meedoen!