Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freggle_Edge schreef:En nu maar duimen dat het verder niet zal verspreiden.
Als ik zie hoe snel het van de ene kant van Nl naar de andere kant kan komen, vind ik het echt wel heel eng dat het hier op loopafstand is....
Freggle_Edge schreef:Overleden paard in Woubrugge is bevestigd via de swabtest dat het om Rhino gaat....De ene dag zit je te balen dat je crossseizoen nog steeds niet kan beginnen en de volgende dag zit je alleen maar te hopen en te duimen dat het onze stal zal overslaan...2km afstand, echt niet grappig.
Een medewerker van de Lingehoeve vertelde dat er verleden week een besmet paard heeft gestaan. Het kan dus idd zijn dat het daar is overgedragen maar daar kom je toch nooit meer achter. ook kan het via via zijn overgedragen, het blijft gissen.Wel hebben we hier alle stallen in de regio benaderd en zover ik weet waren de meeste ook wel meteen voornemens de stallen op slot te gooien. En nu maar duimen dat het verder niet zal verspreiden.
Als ik zie hoe snel het van de ene kant van Nl naar de andere kant kan komen, vind ik het echt wel heel eng dat het hier op loopafstand is....