Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat je lekker gereden hebt! Sannnn schreef:Raar dat ze dat dan met What toch heeft die drang. What wil nou niet perse voorop.Vero altijd wel.

). Toen ik de hoop had opgegeven en uit ging stappen gedroeg ze zich voorbeeldig en kon ik haar zonder moeite rechtrichten, dan ben ik zelf niet meer boos.
(ken het maar al te goed trouwens
) Alvast veel succes vanavond!
Is nu 6 jaar, maar kent net zo weinig als een net zadelmak paard. Had alleen een half functionerend stuur en een half functionerende rem en had zo'n 1.5 jaar op de wei gelopen. Is dus een echt project en we gaan wel zien hoe ver we gaan komen
Vanavond nog weer even op een 3 jarige gaan zitten voor de laatste keer waarschijnlijk

Lijkt me echt super leerzaam
of staat hij nu op plek 2...
( ooh ja..en een vriend...wat leuk !!!)
wat een verhaal.
twee dubbels en twee sloten (smalle en die brede, echt gaaf), daarna met Alice en Evony het "rondje" om het grasveld gedaan. Voor diegene die de cross hebben gezien, de laatste 3 hindernissen van de L klasse. Je mag nl niet op het "mooie" gazon komen. Dus heb die haag, de droge bak trakhener en iets van ronde keien/boomschijven achtige hindernis ( ook zo'n breed kolos ding) nog kunnen doen. Bull werd beetje drammerig en springerig omdat ik achter Alice wou blijven, dus na hindernis 1 zei ze : ga jij maar voorop....
, maar die hinderissen waren GAAAAAAFFFFFF !!!!!! Bull word dus nu wel een beetje brutaal, want hij begint het galloperen nu Echt leuk te vinden...heerlijk....

volgens mij had ik nog niets gepost vandaag!
had hem veel slungeliger verwacht!
)
al 4 weken niet meer gezien ofzo! Dus te veel op bij te praten!

Evony schreef:Bianca het was gezellig en wat goed van je L! Ga ik volgende keer ook haha!
Ik heb die brief nog niet gezien maar wat apart van dat verkennen! En er zijn dus maar 9 hindernissen?
Beat sprong die boomschijven oxer geval echt mega gaaf! Geeft een goed gevoel voor volgende week
Dat ben ik nog niet van hem gewend. Dus ik liep idd wat te trekken en te Ho ho-en achter Alice... toen liet zij mij voorop na die boomschijven. Bull wilde er een wedstrijdje van maken leek wel. Eigenlijk wel jammer want daarmee kon ik jullie dan weer niet zien. Jij paktte alleen de lage kant van de heg zag ik, die kon ik wel van jou zien. Ik paktte daar ook de hoge.