Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje schreef:Bah een hond in bed!
Ik heb van de zomer met ponykamp wel met een hond op mijn luchtbedje geslapen. Andere kampleiding had haar hond meegenomen en we sliepen in de binnenbak. Snachts was het echt IJSKOUD en ik werd natuurlijk als enige wakker van de hond die het op zijn dunne dekentje veel te koud had en jankend rondjes liep te bibberen. Ik vond het zo zielig en kon niet slapen doordat hij zo bezig was. Toen heb ik hem maar op mijn voeten laten slapen, maarja, dat werd al snel midden op het luchtbed natuurlijk.
Annetje schreef:Cline das toch geen walles!Dat is gewoon crossles. Toch? Ziet er leuk uit!
Likepink: niet echt een antwoord op je vraag. Maar als je wil kijken hoe je paard reageert op boomstammetjes, dan zou ik dat toch niet in je eentje doen. Ik zou dus gewoon een instructeur zoeken die in je buurt lesgeeft en daar een soort probeerlesje nemen.
Onze hond mag officieel ook nergens op trouwens, maar als we weg zijn ligt hij stiekem op de bank te maffenEn als mijn ouders er niet zijn vind ik het heerlijk om samen met hem op de bank te hangen en tv te kijken. Lekker concequent dus van mij. haha
Paard heeft lekker weer een vrije dag. Ik vind het zo verschrikkelijk heet en had eigenlijk schildercursus en daarom geen zin om nog snel te gaan rijden. Leuke is alleen dat ik nu thuis zit en geen zin heb om naar de cursus te gaan... ik heb me net afgemeld. Ik heb thuis ook nog een schilderij staan waar ik eignelijk nog mee verder wil en ik ben ook gewoon heel lam door het weer