[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:42

op vakantie (in 4* hotel) nemen wij wel altijd de hond mee op bed!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:45

ben ik blij dat ik nooit in een 4* hotel slaap!! :+

De huisregels zijn hier als volgt: geen honden op de slaapkamer, op het terrein aangelijnd en buiten de poort, langs de weg uitlaten.
En o.a. dat is heel vervelend volgens deze gasten. Nou ja, volgend jaar komen ze dus gelukkig niet meer.

TeeGee

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:48

Gadver een hond in bed!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:49

zijn toch gewoon hele duidelijke en logische regels! Maar inderdaad, nu weet je zeker dat ze niet terug komen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:53

Had een vriendje ooit die hond in bed liet slapen (tussen ons in). Gadver! Dat was ik snel zat :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:55

geloof dat onze hond verwend is :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:14

Noor, wat een mooi foto!
Bah :r een hond in bed.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:23

Bah een hond in bed!
Ik heb van de zomer met ponykamp wel met een hond op mijn luchtbedje geslapen. Andere kampleiding had haar hond meegenomen en we sliepen in de binnenbak. Snachts was het echt IJSKOUD en ik werd natuurlijk als enige wakker van de hond die het op zijn dunne dekentje veel te koud had en jankend rondjes liep te bibberen. Ik vond het zo zielig en kon niet slapen doordat hij zo bezig was. Toen heb ik hem maar op mijn voeten laten slapen, maarja, dat werd al snel midden op het luchtbed natuurlijk.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:30

Annetje schreef:
Bah een hond in bed!
Ik heb van de zomer met ponykamp wel met een hond op mijn luchtbedje geslapen. Andere kampleiding had haar hond meegenomen en we sliepen in de binnenbak. Snachts was het echt IJSKOUD en ik werd natuurlijk als enige wakker van de hond die het op zijn dunne dekentje veel te koud had en jankend rondjes liep te bibberen. Ik vond het zo zielig en kon niet slapen doordat hij zo bezig was. Toen heb ik hem maar op mijn voeten laten slapen, maarja, dat werd al snel midden op het luchtbed natuurlijk.

das wel lekker warm! maar ik zou dr zelf ook niet aan moeten denken om met je hond in bed te slapen tenzij het erg koud is met kamp enzo maar das niet voor t hele jaar door

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:38

Hier geen hond dus ik kan er niet over meepraten, poes mag af en toe wel gewoon op bed liggen, alleen s'nachts niet omdat ze dan vervelend word (in je tenen bijten bijvoorbeeld }> ).

Ik kwam trouwens nog zo'n lieve foto tegen <3 :
Afbeelding

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:56

Noor dat is een mooie foto
Eb ook een leuke foto
Honden mogen van mij niet in bed. Kat wel maar die komt alleen aan een tuigje buiten dus dan weet je ook precies wat hij doet (Siamees is nog al diefstalgevoelig).

Schijven zijn een stuk van de tanden; het is eigenlijk gewoon een vlak gedeelte dat afgebroken is over het gehele tandoppervlak (verticaal gezien) van zo een 2 of 3 mm dikte waardoor als ik pech heb de pulpa (ofwel de wortel) bloot is komen te liggen. TA en DA (die moest verdoven) hebben overlegd maar kunnen omdat het recent gebeurd is niet zeggen of de pulpa bloot ligt. Als de pulpa blootligt zal deze gaan rotten maar er is minstens net zoveel kans dat ik geluk heb en deze niet bloot ligt en dan zal de tand zich herstellen. Zij vinden het zonde om bij voorbaat kiezen te trekken die (mogelijk) nog goed zijn. Op het moment gokken ze beide (met de nadruk op gokken omdat het niet te zien is) dat de pulpa niet bloot ligt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:02

Noor, leuke foto, Evie trouwens ook.

Ik heb geen huisdieren, vind ik niet verantwoord als alleenstaande met 40-urige werkweek. Maar al had ik ze wel dan mochten ze absoluut niet op mijn bed, dat mocht vroeger toen ik thuis woonde ook niet en ik vind dat niet echt hygiënisch :o

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:20

Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:39

blijkbaar is dat deel van hygiene aan ons voorbij gegaan! De jack russel mag op de bank en op bed. De duiste herder moet daarentegen wel altijd op de grond blijven klinkt ook heel eerlijk

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:44

Bij ons mogen de honden nieteens in huis, laat staan op bed. Alleen in de bijkeuken mogen ze komen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:52

Mijn hond, die bij mn ouders is achtergebleven, komt nu alleen nog maar in de garage. De hond van Rem is wel in huis maar mag niet naar boven. Die hond wordt nu wel oud, had laatst het hele kleed onder gescheten 's nachts. :r

Even de grooming bag spammen (ja verveel me ook) http://www.waldhausen.com/grooming-bag-brown-beige.html
Mannelijk toch? Ze hadden ook een roze van een ander merk maar dat kan ik Rem niet aandoen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:58

Ieuw! Onze pup is 's nachts nog niet helemaal zindelijk en poept en plast netjes voor de achterdeur en de deur richting mijn en mijn zusjes slaapkamers }:0 dat is 's ochtends altijd erg goed uitkijken, maar dat kan ik dus niet. Heb het wel afgeleerd om op blote voeten/sokken daarlangs te lopen, heb nu altijd klompen bij mijn kamer staan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:11

TG je linkje doet het niet, maar beige/bruin klinkt inderdaad wel mannelijker dan roze :j

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:53

heey meiden

wat een mooie foto Noor,
En een lieve foto van eef, nouja bam
kan je poetstas niet zien teegee, Geert gaat daar echt niet mee lopen.
Hier weer een dag bij huis geweest, zat al een paar weken tegen ziek worden aan te hikken en vandaag even voor een bijtankdag gekozen. Hopelijk ben ik er dan door heen. Voel me stukken fitter. Donderdags heb ik altijd vrij dus kan ik vrijdag weer helemaal fit op het werk verschijnen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:03

ik ben vrijdag lekker vrij! :D
Ga nu ook naar huis dus nog 1 dagje en dan lekker lang weekend!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:08

Hoi!,

Sorry dat ik zo binnen kom vallen :o Maar ik heb een vraagje,en aangezien ik niet echt verder kom met de zoekmachine dacht ik dat ik het misschien hier kon vragen.
Zijn er in het noorden ook bossen waar je gewoon heen kunt gaan om boomstammetjes en misschien andere hindernissen kunt oefenen? Ik ben nog niet zo heel erg bekend met bossen hier.. Maar voordat ik aan crosstrainingen wil beginnen, wil ik eerst kijken hoe mijn paard gewoon reageert op wat simpelere hindernisjes in het bos, maar ik had geen idee hoe ik het kan vinden :+ En in welk bos.Of is dat alleen mogelijk op trainingsdagen? :P Btw ik zit in de buurt van Leek :)

Alvast bedankt!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:08

Heerlijk bvw.
Ik heb morgen ook "vrij". Alles wat ik klaar kan hebben voor de wissels van vrijdag en zaterdag is klaar. Dus morgenochtend hier even mijn eigen huisje sopppen, want dat schiet er vaak bij in omdat ik al zo veel sop. En dan ponylief nog even longeren, en dan ga ik met mijn moeder (85), "middelste" en LieveLotte even lekker een rondje winkelen. Ik heb een hekel aan winkelen, maar zo 3x in het jaar gewoon even een rondje door Den Burg terwijl ik geen boodschappen heb, vind ik heerlijk. Van de gasten hoor ik vaak over winkeltjes waarvan ik niet eens wist dat we die hadden :o? .

Wat is het heerlijk weer jongens (meiden). Het lijkt potdorie wel zomer, en ik heb begrepen dat het de paasdagen ook zo blijft.

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:28

Ik kreeg net foto's van KNHS instructieweek van vorig jaar
toen kwam iemand van stal foto's maken tijdens de walles

wat zit ik toch lekker handig onder mn cap door te turen :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

na afloop ff lekker rollen
Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:11

Cline das toch geen walles! :D Dat is gewoon crossles. Toch? Ziet er leuk uit!

Likepink: niet echt een antwoord op je vraag. Maar als je wil kijken hoe je paard reageert op boomstammetjes, dan zou ik dat toch niet in je eentje doen. Ik zou dus gewoon een instructeur zoeken die in je buurt lesgeeft en daar een soort probeerlesje nemen.

Onze hond mag officieel ook nergens op trouwens, maar als we weg zijn ligt hij stiekem op de bank te maffen :D En als mijn ouders er niet zijn vind ik het heerlijk om samen met hem op de bank te hangen en tv te kijken. Lekker concequent dus van mij. haha

Paard heeft lekker weer een vrije dag. Ik vind het zo verschrikkelijk heet en had eigenlijk schildercursus en daarom geen zin om nog snel te gaan rijden. Leuke is alleen dat ik nu thuis zit en geen zin heb om naar de cursus te gaan... ik heb me net afgemeld. Ik heb thuis ook nog een schilderij staan waar ik eignelijk nog mee verder wil en ik ben ook gewoon heel lam door het weer :o

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:13

Annetje schreef:
Cline das toch geen walles! :D Dat is gewoon crossles. Toch? Ziet er leuk uit!

Likepink: niet echt een antwoord op je vraag. Maar als je wil kijken hoe je paard reageert op boomstammetjes, dan zou ik dat toch niet in je eentje doen. Ik zou dus gewoon een instructeur zoeken die in je buurt lesgeeft en daar een soort probeerlesje nemen.

Onze hond mag officieel ook nergens op trouwens, maar als we weg zijn ligt hij stiekem op de bank te maffen :D En als mijn ouders er niet zijn vind ik het heerlijk om samen met hem op de bank te hangen en tv te kijken. Lekker concequent dus van mij. haha

Paard heeft lekker weer een vrije dag. Ik vind het zo verschrikkelijk heet en had eigenlijk schildercursus en daarom geen zin om nog snel te gaan rijden. Leuke is alleen dat ik nu thuis zit en geen zin heb om naar de cursus te gaan... ik heb me net afgemeld. Ik heb thuis ook nog een schilderij staan waar ik eignelijk nog mee verder wil en ik ben ook gewoon heel lam door het weer :o

t is gewoon crossles idd maar het heet bij KNHS walles, waarom snap ik eigenlijk ook niet ik denk omdat dr in het midden een wal staat? zodat iedereen weet waar het is?? geen idee eigenlijk