hij kon zitten in de hoek van de stal dus jah, ik heb terug gebeten.... smeerdeer...
Sim
Geplaatst: 24-01-11 10:36
Ik zie ook geen overeenkomsten tussen Noor en Jose (heb nu net voor het eerst van mijn leven de BZV-site bezocht, is ws ook de laatste keer).
Lekker vrij vandaag dus uitgeslapen. Nu lekker met een cappu wakker worden. Straks naar de fysio. Hoog tijd want het is 2 weken geleden. Net iets te lang deze keer.
rowo
Geplaatst: 24-01-11 10:37
weule schreef:
hij kon zitten in de hoek van de stal dus jah, ik heb terug gebeten.... smeerdeer...
Aanpakken die handel
En ik ben dus de enige die Noor wat weg vind hebben van José Of was het nou andersom?
Nog niet helemaal wakker maar al wel een tijdje op werk.
Heb ook BZV gekeken, eerste keer dat ik het volg. Wel leuk om naar te kijken op de zondagavond.
Noor, vind dat je er ook niet op lijkt! Leuke foto trouwens!
Ik hoop dat ik meekan met de strandrit, ligt eraan hoelaat julie gaan.
_Noor
Geplaatst: 24-01-11 10:47
CoriienRN schreef:
Noor vind ik dan toch 100 x knapper...
Bedankt voor deze ego-boost, Corien!
Jeroen:
AntheaV
Geplaatst: 24-01-11 11:10
Goedemorgen!
Ik kijk nooit BZV, dus heb ook geen idee hoe Jose eruit ziet.
Jeroen: voor je vinger
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-11 11:40
Goeiemorgen! Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Nek zit wel echt weer vast, dus ik ga maar weer eens een afspraak maken voor sportmassage. De strandrit wordt gezellig En nog lekker ook dus, met taart Denk alleen wel dat we met galopperen ff moeten splitsen, als we met zo'n grote groep fripse paarden allemaal tegelijk gaan, geloof ik niet dat het goed gaat komen!
@ Lau, wat mij betreft mag Annemiek ook mee hoor! Die ken ik ook, heb haar al een tijd niet gesproken! @ Mo, da's schrikken! @ Sim, succes bij de fysio!
Druk weekend gehad, weinig rust. Net ff globaal bijgelezen. Vanmorgen voor het eerst les gehad van Roelie. Ging echt onwijs goed. Had een heel ander paard onder me. Volgende week weer . Hoop nuttige tips en oefeningen meegekregen om te oefenen. Net de stallen schoongemaakt, zadelkamer opgeruimd, kamer opgeruimd en was opgeruimd!! Beetje opruimerig vandaag . Nu ff eten en dan vanmiddag nog een uurtje les geven en dan na Ede. Assortimentsdagen van de Welkoop. (Wordt het nieuwe assortiment voor het aankomende jaar gepresenteerd). Lijkt me wel leuk om een keer te zien!
Net terug van een heerlijke les! Ik zelf vind hem nog niet helemaal fijn maar de instructrice vond hem stukken beter dan ooit!!!! * maakt nog maar een vreugde dansje*
Noor ik vind jou helemaal niet lelijk! Je hebt een leuk hoofd!!!!! Dienke, Roelie IS geweldig. Mis nog steeds die lessen van hem. Al heb ik nu het geluk van 2 leerlingen van hem les te hebben dus werkt toch altijd nog op dezelfde manier.
Verder weet ik eigenlijk niets meer ben veel te happy in me hoofd met mijn fijne dressuur les!
Noor, jullie lijken heeeeel in de verte wel een tikkie op elkaar. Vind jullie trouwens allebei niet lelijk hoor Strandrit wordt hem niet voor mij, kan de trailer niet achter de scooter knopen
Ik heb mijn eerste toets gehad, die ging volgens mij goed! Morgen Duits dus ben nu aan het leren
De auto wordt gebruikt om de kiosk te bevoorraden dus 12 uur ga ik ws niet redden. Ben het met je eens dat het een mooie tijd is hoor. Zal nog even vragen naar de auto maar normaal kan ik hem pas om 11 uur ophalen.