Bianca: Gefeliciteerd

Lotte: Balen dat je eten niet lekker was

Kim: Succes met je tentamen!!
Benthe: Fijn dat het zo goed ging en leuk dat je een nieuwe stageplek hebt
!Ik ben helaas niet helemaal fit. Begon gisterochtend al met hele erge keelpijn (amandelen..) toen ik wakker werd. Nu nog steeds rillerig en een zere keel
Stapte gisteravond pas om half 12 uit de trein hier in Enschede. Na een poos op een ijskoud station in Hengelo gestaan te hebben. Ook niet echt bevorderlijk natuurlijk
Was weer eens een defecte trein
Had eigenlijk nog plannen om lekker met vriendinnen de kroeg in te gaan, maar ben toch maar mijn bed in gedoken omdat ik me niet top voelde.. Hoop maar dat 't snel beter wordt. Heb hier helemaal geen zin in

Woll was gister wel erg braaf. En was gelukkig voor de donkere wolk klaar met rijden

Woll vanuit mijn positie
. Ga gewoon lekker rijden en dan zien we wel. Ik kan ze iig niets kwalijk nemen als het niet wil. 
. Ze zijn wel gelongeerd die dagen dat ik niet gereden heb, dus dat scheelde wel
), moet alleen nog 2 stageweken afmaken.
Toen ik haar van de kar afhaalde was ze meteen al heel gespannen. Kreeg het zadel er amper op. Toen al m'n moed bijelkaar geraapt om erop te stappen. Je moet daar eerst op het parkeerveld helemaal naar achter stappen voor je het inrijveld op kunt. Nou het daarheen stappen ging nog redelijk. Toen moest ik dat veld op en dat lukte natuurlijk niet. Gelukkig kwam er toen een ander paard aan en daar maar achteraan gestapt. Nou, toen was ik daar dus wel, maar denk maar niet dat ik dat beest naar het hoofdterrein kreeg, alleen maar omhoog komen, was gewoon gevaarlijk. Op een gegeven moment toch maar even boos op haar geworden en haar gewoon omgetrokken en daarna ging het wel weer redelijk. Ze was nog wel behoorlijk heet en probeerde telkens nog even te klieren, maar ik had haar op het laatst redelijk ontspannen lopen. Toen naar de ring toe, ja hoor weer omhoog
Dat was echt onterecht, want ze heeft zich zo misdragen daar. Stond nog wel onder aan de proef: Jammer van het onrustige beeld