[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 10:23

Morgen :wave:

Bianca: Gefeliciteerd :#
Lotte: Balen dat je eten niet lekker was ;(
Kim: Succes met je tentamen!!
Benthe: Fijn dat het zo goed ging en leuk dat je een nieuwe stageplek hebt :)!

Ik ben helaas niet helemaal fit. Begon gisterochtend al met hele erge keelpijn (amandelen..) toen ik wakker werd. Nu nog steeds rillerig en een zere keel :\ Stapte gisteravond pas om half 12 uit de trein hier in Enschede. Na een poos op een ijskoud station in Hengelo gestaan te hebben. Ook niet echt bevorderlijk natuurlijk :+ Was weer eens een defecte trein :roll:
Had eigenlijk nog plannen om lekker met vriendinnen de kroeg in te gaan, maar ben toch maar mijn bed in gedoken omdat ik me niet top voelde.. Hoop maar dat 't snel beter wordt. Heb hier helemaal geen zin in :(

Woll was gister wel erg braaf. En was gelukkig voor de donkere wolk klaar met rijden :)
Afbeelding :=
Woll vanuit mijn positie :+

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 10:57

malloesje schreef:
Bianca; proficiat super punten ook :) Maarre waarom heb je um voor de keuring gedaan als hengst zijnde? Of was het voor de merrie?

Niet voor de merrie van Bul, want die heeft al een predikaat, maar ik wilde het zelf graag, gewoon voor de beoordeling en ruinen en niet goedgekeurde hengsten mogen ook naar de stamboekkeuring ( geen CK ) Bullie heeft dus nu op zijn eigen papier STER staan en dat zegt wel meer over je paard net als bij de merries, alleen die kunnen weer verder voor keur etc, dat kan een ruin niet. Ik mag nog wel een IBOP met hem doen, maar ook dat zal voor mij voor mezelf zijn, maar dat duurt nog even... :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 10:58

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:05

Goedemorgen!

Kim: Succes met je tentamen!
JN: Gefeliciteerd met je stageplek
Vief: Hopelijk is het snel over :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:20

Bull was iig lekker vrolijk haha :D! Leuk filmpje.

Tentamen ging geloof ik wel goed. Nou nog even 2 weken wachten :\ . Kan ik altijd erg slecht tegen..

Ga nu even aan de gang met presentatie. En vanmiddag eindelijk weer even op de paarden klimmen :+. Lekkere voorbereiding voor morgen, maargoed. Ik verwacht gewoon maar niks van morgen. Kan het nooit tegenvallen ;). Ga gewoon lekker rijden en dan zien we wel. Ik kan ze iig niets kwalijk nemen als het niet wil.

mistid

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:39

Leuk filmpje :)

Ik heb zo dressuurwedstrijd met Meno in Smilde :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:51

Succes Mirte!

@ kim; ach je ziet het vanzelf wel toch! Het kan idd alleen maar mee vallen :)

Ik ga vnvd eerst ff snel rijden en daarna met Bas naar zijn kameraad met een fles champagne in hun jacuzzi :D 8-)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:41

Mirthe en Kim: Succes allebei!
Mandy: Klinkt erg fijn! Hoop alleen wel dat het een beetje droog is dan!

Ik ga Nika nog even rijden en alvast spullen klaar maken voor de cross zondag, moet morgen namelijk de hele dag werken, als ik dan ook nog alles moet klaar maken wordt het helemaal nachtwerk. ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:49

kimdepim schreef:
Bull was iig lekker vrolijk haha :D! Leuk filmpje.

hahah :D ja dat klopt ja, hij rent ook meerdere keren door de schuine lijn heen en doet alsof bokkies gaat geven aan de jury , net een kat.... ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 16:54

Leuk filmpje is het Bianca!! :D

@rowo: Ik hoop voor je dat het een beetje te doen is met dit weer :=
@mistid: Succes!! :)

Ik ga Wolin zo maar eens even doen, ga straks de nachtdienst in, voor het eerst op de kinderafdeling, dus ben erg benieuwd.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 17:10

Rowo: Dat klinkt echt super chill :D.

Ik moet vanavond even een paar uurtjes werken :).
Paarden liepen net wel fijn :j. Ze zijn wel gelongeerd die dagen dat ik niet gereden heb, dus dat scheelde wel ;).

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:17

@ Bianca; Gefeli, hij is echt gaaf. 8-)
@ Mirthe hoe ging ie? :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:11

Oeeh Mandy dat is wel leuk! :D
Lotte, succes met je nachtdienst.

Ik heb vandaag ook druk dagje gehad. Vanmorgen gewerkt, vanmiddag de laatste dingen voorbereid en boodschapjes gedaan voor ons examen morgen. (examen bestaat uit het organiseren van een evenement, in groepsverband) Moet om 8 uur bij een klasgenoot van mij zijn, das mooi op tijd :+
Daarna maandag nog een eindgesprek en als dat geweest is ben ik klaar op school (en geslaagd hopelijk :P ), moet alleen nog 2 stageweken afmaken.

Ik ga zo op bed, ben ik goed uitgerust voor de grote dag morgen :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:20

Hoi :)

Meno liep fijn, wel ietswat sloom dus hij gaat op wat meer krachtvoer oid, omdat hij eigenlijk altijd sloom is. Maar na de tweede proef was ik bekaf, een crossparcours rijden was er niets bij had ik het idee :+ .
Maar hij liep erg goed, misschien af en toe zelfs wat te netjes, hij struikelde af en toe wel wat want de banen waren zwaar bagger (op een ijsbaan waar het gras niet opkwam op de ene helft, en de andere helft mooi vol, en die grens lag midden in ring 2 :+ ), maar dat geeft niet, hij deed zijn best en we bleven binnen de ring :)
Had 172, die ik persoonlijk vaag vond, want van de proef was alles wat iets minder ging afgestraft (paar ook onterecht maar dat maakt niet uit) maar geen +punten. Het gekke was dat ik wel een 7 op houding en zit had :+ ?
En 180, daar had ik hem iets actiever maar minder erdoorheen, daar kon ik me opzich wel in vinden :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 22:59

@Kim: Succes morgen op concours!
@Rosalie: Hopelijk verloopt morgen alles goed tijdens je evenement en je eindgesprek maandag!
@Misitd: Gefeliciteerd met je winstpunt!
@Lotte: Veel plezier tijdens je nachtdienst! En wakker blijven he :P

Ik heb alles schoon voor de cross, moet alleen de auto nog inpakken en Nika dan morgen nog klaar maken. Nu maar snel douchen en slapen, want moet morgen eerst de hele dag nog werken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 00:26

Ben net thuis....heb het NK gezien in de STEEG.......TOTILAS....... := wat een paard...fenomenaal talent voor het hele grote werk straks !!!!! was wel wat koud uiteindelijk dus in de auto ff flink kacheltje aangezet.... ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 00:36

Ik ben alweer lekker aan het werk :D
Tot 8 uur hedendaags ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 06:34

Goeiemorgen!! De zon is alweer even op :D , tijd om naar bed te gaan!! ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 09:11

Goedemorgen!!

Gisteren ben ik weer voor het eerst op concours geweest met mijn paard en ze heeft wel weer de blits gemaakt. En dan niet in de positieve zin van het woord :o Toen ik haar van de kar afhaalde was ze meteen al heel gespannen. Kreeg het zadel er amper op. Toen al m'n moed bijelkaar geraapt om erop te stappen. Je moet daar eerst op het parkeerveld helemaal naar achter stappen voor je het inrijveld op kunt. Nou het daarheen stappen ging nog redelijk. Toen moest ik dat veld op en dat lukte natuurlijk niet. Gelukkig kwam er toen een ander paard aan en daar maar achteraan gestapt. Nou, toen was ik daar dus wel, maar denk maar niet dat ik dat beest naar het hoofdterrein kreeg, alleen maar omhoog komen, was gewoon gevaarlijk. Op een gegeven moment toch maar even boos op haar geworden en haar gewoon omgetrokken en daarna ging het wel weer redelijk. Ze was nog wel behoorlijk heet en probeerde telkens nog even te klieren, maar ik had haar op het laatst redelijk ontspannen lopen. Toen naar de ring toe, ja hoor weer omhoog :( Gelukkig had ik haar daar wel meteen weer doorheen. In de ring was ze heel heet en ging ze heel erg bokken, dat doet ze dus eigenlijk nooit. Zaten wel een paar fijne stukjes tussen, maar over het algemeen was ze echt heel erg stout, kwam ook nogal veel in verzet. Voor ik het 2e proefje begon, heb ik eerst nog maar even gegaloppeerd en dat heeft wel geholpen, ze was daar een stuk braver. Kwam nog wel iets te vaak tegen de hand maar ze was wel veel rustiger. Ik was blij dat ik het weer overleefd had, maar blijkbaar had ik alweer te vroeg gejuichd. Het grootste feest moest nog komen.

Naar de trailer stappen was ze nog braaf. Maar met afzadelen was ze al weer heel gespannen en toen keek ik even om me heen en ja hoor, zag ik op het begin van het veld een menkarretje rondrijden :( Beest natuurlijk weer helemaal over de rooie, ze is daar ook zo bang voor. Dus ik wilde haar op de kar zetten en mevrouw was nogal gestresst en ging weer eens omhoog en ze gaat zo hoog dan, ik kan haar gewoon niet houden dan. Dus toen vloog ze over dat grote veld :( Na even heel hard gerend te hebben, ging ze bij een paar trailers stilstaan en kon ze heel makkelijk gepakt worden. Toen kreeg ik haar natuurlijk niet meer mee naar de trailer omdat het karretje daar nog steeds was dus de trailer maar even naar ons toe laten rijden en toen konden we haar heel makkelijk op de kar zetten, maf beest :+

Moest ook nog wel om dat beest lachen, je beleefd er toch altijd wel weer wat mee. Toen heel lang op de punten gewacht. Kreeg ik de eerste proef terug (ging al uit van een verliespunt) had ik daar gewoon 183 8)7 Dat was echt onterecht, want ze heeft zich zo misdragen daar. Stond nog wel onder aan de proef: Jammer van het onrustige beeld :D Even later kreeg ik de 2e terug en daar had ik 176. Dat was wel terecht, het was gewoon net wel of net geen wp waard. Alleen die eerste proef vond ik 15 tot 20 punten minder waard. Ze moet nu maar op strafkamp ~~}>

Bianca: Leuk filmpje van Bull 8-)
Lotte: Welterusten

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:00

Iedereen succes vandaag met concours! :D
Anthea; Nu je zegt dat als je ze een stuk laat galopperen rustiger is,
kun je haar van te voren dan niet longeren?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:06

Nee, denk het niet. Want het is heel open en dan is ze ook met longeren vervelend. Ga denk ik volgende keer thuis nog even op haar rijden voor de wedstrijd aan. Dan is ze iig alvast wat energie kwijt.
Maar met losrijden was ze op het laatst wel weer heel mak en galoppeerde ze heel fijn, maar in de 1e proef ging ze zo bokken in de galop, dat ik voor de 2e proef dat er toch wel even uit wou hebben

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 11:29

Goeiemorgen :wave:

Jeetje Anthea... dom dier! Ff strafkamp idd. Maar meestal wordt het per concours wel beter met het zadelen etc.
Wel gefeliciteerd met je winstpunt ook al had je die miss niet verdiend.

Alle conccours gangers, succes!! Ik moet morgen pas!

Gister in de jacuzzi was heerlijk... half 3 kwamen we er pas uit :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:09

jeetje ANTHEA lekker dan, dat heeft rebecca me ook wel eens geflikt op de cross wieringerwerf, ervandoor gaan..hahaha dan sta je idd voor paal...helemaal omdat het daarna bij mij nog een keer gebeurde daar maar dan een maand later :D maar mensen herkenden haar penny halster en zeiden...liep die de vorige keer ook niet los ??? ...UUUHHHH.... :o ...weet van niks ??? }>

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:49

Hee guys..! Tijdje niet gemeld hier in het topic, omdat ik nu niet heel actief meer ben in de SGW sport (omdat mijn cijfers niet genoeg waren voor te mogen starten :o )

... Maar... Hebben jullie de paardensport al gelezen? :D O:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:41

Ik heb de paard en sport nog niet open gehad. Sta je erin Lieziej?

Beide paarden ff gereden. Gister echt rot getraind met beide, vandaag ging het gelukkig weer. Vooral Bij Zetje viel het kwartje weer. Daarna de pony laten vrij springen, k heb me rot gelachen. K hoef alleen mar in het midden te gaan staan en hij gaat zelf erover. Alleen op een gegeven moment sprong ie de laatste oxer. Hij stopte 15m daarna, draaide zich om en nam het lijntje zo weer, maar adn vanaf de verkeerde kant :+ Niet 1x, nee wel 5x..... K lag helemaal dubbel, dat beest spoort niet.