Daar gaat mijn carnavalsweekend..
Gister had ik Unic in de paddock gezet, niks aan de hand, stond gewoon rustig.. Na 3 kwartier wilde ik haar eruit halen en zij tegen mijn zusje dat zij Jack al wel vast de peesbeschermers om kon doen, zodat hij er even in kon.. Loop ik naar Unic toe, stond al te wachten bij het hek dus ik doe de bovenste stang alvast los. Ik wilde haar pakken, dus stond recht voor haar, toen zette zij zich ineens af uit stilstand en ging over de middelste stang. Zij raakte die stang met zoveel geweld dat ie helemaal 90 graden omboog en daarbij mijn hoofd raakte. Ik viel op de grond, kwam terecht op mijn linkerheup. Daarna is Unic over mij heen gekomen en heeft mij daarbij nogmaals in mijn linkerheup geraakt. Ik begon zo hard te schreeuwen en te huilen dat mijn zusje en een ander op stal mij hoorden en naar buiten kwamen rennen. Mijn zusje is achter Unic aangegaan en de ander is bij mij komen zitten en vroeg wat er aan de hand was. Ik ging echt dood van de pijn, dus we dachten eerst dat mijn linkerheup gebroken was, dus werd de ambulance gebeld. Binnen 10 min was de ambulance er, en nogsteeds kon ik niks buigen omdat het te zeer deed. Ik kon het wel buigen, maar de pijn was echt verschrikkelijk. Dus mij op een brandcard gelegd en naar het ziekenhuis gereden. Daar aangekomen gelijk foto's gemaakt, maar daar was op te ziek dat er niks gebroken was, alleen zwaar gekneusd. Ze zeiden wel dat ik geluk had gehad, voor zover dat kon..
Pff, op dit moment kan ik niks, ik loop op krukken(wat je lopen kunt noemen, eerder strompelen..). Ik zit onder de blauwe plekken, mijn rechterkant van mijn gezicht is mega dik van de ijzeren stang die er tegenaan is geklapt..
Paardrijden zit er voorlopig nog niet weer in