Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het kost een boel geld, dat gaat niemand hier ontkennen geloof ik. Ik baal soms ook wel eens als ik zie hoeveel het me kost om ze te houden, aan les en dergelijke maar aan de andere kant, ik kan me geen hobby indenken waar ik zoveel plezier aan beleef. Toen ik 18 was een aantal jaar moeten stoppen en dat is niet bepaald de goeie kant op gegaan. Ik lees bijvoorbeeld ontzettend graag, maar ik heb de focus nodig. Dan liever mijn geld in de weide zien glanzen dan op mijn spaarboek en er depri bijlopen.
Shuddy heeft het al superveel gehad. Laatste keer koliek stonden we in Merelbeke maar sindsdien loopt het echt super!
Welke arts had je wel toen?
Gaat heel gemakkelijk in kruisgalop. 
Hij luisterde niet zo supergoed. 'k Denk dat 'k niet te lang meer ga wachten met rijden want longeren is nooit écht z'n ding geweest...
Maar ben overgeschakeld vooral omdat ik soms keilang moest wachten voor hem enzo. En zo niets laten weten... 'k Heb nu Fi.en Vanh*outteghem. Zo content ervan! 
!
!
Mijn eigen schuld... Door de vorst en ik ziek te zijn, heeft ze een week niet gewerkt en ik had er niet aan gedacht haar krachtvoer te minderen, dus gisteren klein wandelingetje gemaakt en ik voelde het in het terugkeren dat haar spieren samentrokken, dus tegen dat we thuis waren duidelijk spierbevangen. Niet heel ernstig, haar urine is niet verkleurd, maar toch veearts laten komen (nieuwe veearts meteen op zondag, gelukkig super service!), pikuurke erin en gisterenavond al beginnen stappen. Komende dagen meerdere keren per dag stappen aan de hand en rond woensdag terug beginnen werken. In principe verwacht hij wel dat ik volgende week op jumping kan zoals gepland, dus dan blijft de 'schade' beperkt.
.
. En uit Fi haar grootmoeder is een GP paard gekomen. Whoehoew, mijn paard is beter dan ik dacht
Geen excuses meer dus, alle prutserijen komen volledig op mijn conto
! Canch heeft goedgekeurd hengst halfbroer (zelfde mama). Ik heb ook geen excuses
. Dat is Cinquec.ento (de la Luna) Z. De stal eigenaares heeft hem op zijn driemaand kunnen verkopen aan zangersheide, en op zijn drie jaar is hij dan verhuist naar frankrijk, later naar canada en nu is hij geen hengst meer. Wel nooit echt in de sport gelopen volgens mij. Dusja buiten dat tie goedgekeurd is geweest en beetje gedekt in zijn jonge jaren niet echt iets bijzonders mee gedaan
.