Dank je wel hoor Rosa maar het is goed zo. Kan er toch niks aan veranderen. Woensdag zijn de ijzers er onder weg gegaan en het was donderdag wel heel gek dat ie op blote voetjes achter me aan liep. We zijn lekker druk met het huis dus daar kan ik me lekker op richten nu.
Zonder zadel heb ik ongeveer een meter gesprongen met de pony, maar hoger ging het niet echt, parcoursje kon niet. Wel ging ik achterste voren in galop en dat soort dingen. Heb af en toe nog wel nagedacht met wat ik deed, als ik jullie zo lees. Ik mocht absoluut niet zonder cap rijden dan mocht ik niet meer op de pony. Wilde het zelf ook niet. Heb een enkele demo op het welshje zonder cap gereden en met een hoedje op. Toen moest ik zelfs nog springen, maar was niet hoog, mama was er alleen niet zo blij mee haha!
Dakar is lekker rond dus zit heerlijk zonder zadel, kleine pony ook maar Jip (Epony niet). Hooguit op stappen maar dat doet echt pijn aan je piep!
Zo dames. Ik ga even 3 paarden en een enorme zadelkast verhuizen. Ben daar wel de rest van de dag mee bezig denk ik! Fijne dag voor jullie en tot later!
Even een update. Eindelijk wat goed nieuws. Mijn zusje is weer naar huis met de opdracht rustig aan te doen en zo min mogelijk prikkels. Mijn vader wordt vandaag van Groningen overgeplaatst naar Emmen. Scheelt weer reistijd.
Mocht iemand van jullie interesse hebben... Eventueel kan ik ze meenemen als ik jureer op cc. Scheelt weer verzendkosten. Zit oa achter de C bij SGW Hoogenweg.
Jammer dat het 195 is, dat is te klein voor mijn tank. Teegee: fijn dat je er een gevoel bij het van 'het is goed zo'. En dat je wat afleiding hebt. Sm: zonder cap mocht ik ook niet op de pony, nogsteeds niet overigens, maar mocht ik ooit Z worden dan wil papa me toch wel graag met een hoedje in de baan zien haha. Kris; succes!
Lielle de website van arville heeft veel foto's er op staan. Echt een prachtige wedstrijd. Mooier kan bijna niet. Maar wel dik.
bvw
Geplaatst: 01-06-12 12:54
Anne dit is een foto van drie jaar geleden tijdens een B-SGW proefje, reed toen ook al Z, mét Frits. Schrik niet
texelse
Geplaatst: 01-06-12 12:59
Bianca, dan heb je hard gewerkt!!!
AntheaV
Geplaatst: 01-06-12 13:07
Rosa: Dan moet je wel snel Z gaat starten! Volgens mij mag je volgend jaar niet meer met hoedje Caro: Jammer, mijn paard heeft 185 Bianca: Frits had daar gewoon door dat het maar B was
Anthea: vanaf 2013 mag hoedje niet meer op voorterrein, nog wel in de ring. Maar ach dat dressuurrijden trekt me niet zo. Zie het meer als een invulling van de weekenden dat ik geen sgw heb
Zo heb ik het wel begrepen ja! Ik kan nu even niet nazoeken, want zit op telefoon. Bvw: ik ga M2 als Winch op wedstrijd constant is. Nu heeft ze soms nog zoveel spanning en ik wil dat ze die sneller kwijtraakt in de proeven. Ik rijd dan liever de M1 door dan dat ik in de M2 met 170 thuiskom elke week. En heb geen haast
TeeGee en Rosa, volgens mij is het hoedje niet op het voorrterrein, een tussenfase, en is het over een poosje daarna ook niet meer in de ring toegestaan om te rijden met een hoedje zoals die nu gebruikelijk gedragen worden. Er zijn daarvoor in de plaats hoedjes met een cap ingebouwd. Beetje raar gezicht, maar als straks niemand meer een "gewoon" hoedje draagt zal dat ook wel weer snel wennen.
Weet iemand hoe je terugplaatsing aan kan vragen bij de KNHS. Gaat dat per mail of moet je een formulier invullen.
texelse
Geplaatst: 01-06-12 13:42
Volgens mij een motivatie schriftelijk insturen bij het verzoek om terugplaatsing. Roos weet dit denk ik precies... Roos
gr_roos
Geplaatst: 01-06-12 13:56
texelse schreef:
Volgens mij een motivatie schriftelijk insturen bij het verzoek om terugplaatsing. Roos weet dit denk ik precies... Roos
Er is ergens een formulier voor en dan is het zo geregeld (behalve bij mij, dat wordt iedere keer afgewezen, maar ik ben nu 3 jaar geen Z gestart dus nu mogen ze het niet meer weigeren )
Zie!!! Roos weet het precies. Mooi Roos dat het voor jou nu alleen nog een formaliteit is als je terugplaatsing wil.
Freggle_Edge
Geplaatst: 01-06-12 14:00
SM, de datum dat mijn kat is uitgerekend vind ik na een nachtje slapen eigenlijk best mooi! Misted, de kat haal ik dit weekend weer op. Laat ik haar te lang bij de kater dan krijg je kans op kittens van verschillende leeftijden. Een kat kan namelijk meerdere keren met succes bevrucht worden. bvw, mocht degene die een Ragdoll gaat aanschaffen nog een adresje zoeken...
Misted, gelukkig zit jij niet om een rozet verlegen, maar wel raar dat ze wij twijfel die prijs niet gewoon uitreiken.
Ik reed tot vorig jaar nog zonder zadel en cap buitenritten. En springen met alleen een touwtje om zijn nek, dat soort fratsen. Met Edge doe ik dat soort gekkigheid niet en ik rijdt Edge en andere paarden altijd met cap. Maar met Freggle was dat anders. Dat voelde echt raar als ik op Freg ging zitten met cap. Toen hij ziek werd, reed ik alleen nog buiten, bijna altijd zonder zadel en bokken die ouwe gek! Maar Freggle had een ingebouwd zadel, daar viel je toch niet zomaar vanaf.
BVW een foto telt natuurlijk niet helemaal. Ik kan uit filmpjes van Vies ook prachtige stills halen terwijl het hele beeld er bagger uitziet en andersom is dat net zo. Je foto ziet er inderdaad niet uit als een z-combinatie, maar ik vind het moment van de drafpas ook wat vreemd. Ben benieuwd naar meer beeldmateriaal. Rosa vervelend dat je paard zoveel spanning heeft
Ik was net thuis al mijn concoursspullen aan het verzamelen. Blijkt dat ik alles ongewassen weg gehangen heb Handschoentjes en plastron maar met de hand gewassen en de rest ziet er schoon uit. Ik kon alleen mijn dressuurchaps niet vinden, enkel die van het springen. Geen idee waar ik die gekke dingen weer gelaten heb Vies is trouwens nooit zo gespannen op wedstrijd, ik weet alleen nooit hoe ik me moet gedragen op vreemd terein. Ik rijd dan meteen heel anders, heb geen inspiratie met losrijden, ga foefjes uitvoeren ipv echt voelen en rijden en met de proef maak ik er een zooitje van Ben benieuwd zondag
Anne ik ben foto's aan het uploaden van vorig jaar tijdens de sgw's, geeft denk ik een wat beter beeld. Heb er 82 gevonden en die zijn aan het uploaden via imageshack
Ze kan op mijn site meer info vinden over de poes. Info over de kater zal ik er binnenkort bijzetten. 'T is een hele bijzondere kater, namelijk een mink. (Weet niet of het de kennis die een kat zoekt wat zegt.) Maar ik kan hierdoor een echt toverballennestje verwachten, erg leuk en spannend dus! http://catteryspoffer.weebly.com/