[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:48

Zo ik ben weer terug van stal.
Wat ben ik blij dat ik vroeg ben gaan rijden, het is hier al harstike warm.
Meneer was daardoor wat sloom en liet mij lekker hard werken.
Verder ging weer erg lekker.

Noor: Dankje :D Klopt, hij is gauw tegen de hand en drukt zijn rug dan weg. Terwijl hij absoluut geen last heeft van zijn rug, al wel eens naar laten kijken namelijk. En zo heb ik vaak me ups en downs gehad. Maar nu eindelijk gaat wel heel goed, eerst was het steeds half goed maar nu kan ik hem zo fijn rijden.
Moet nog wel beter worden maar we hebben nu wel een hele grote stap vooruit gemaakt. Eindelijk na 2,5 jaar
Texelse: Wat eng zeg, gelukkig zijn jullie er op tijd achter gekomen, en de nieuwe is dan wel erg braaf!!
Sim en Lau veel plezier!
Karen: Wow, heftig!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:15

Karen dat is wel heftig om mee te maken zeg :oo
Sanurie was er vroeg bij vanmorgen.
Mandy waarom heb je je afgemeld met Avi dan?? Toch leuk dat je nog had mogen starten!

Collega wordt inmiddels aangepakt door teamleider := :=

rowo

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:20

Idd leuk, maar omdat de M1 op vrijdag is en het L springen op zaterdag. Dan moet ik dus EN 2 dagen erheen EN een dag vrij nemen. Daarnaast was de kring pas de 1e keer M1 dus het komt nog te vroeg, k maak toch geen kans. Plus die week is ons avondconcours, dus ik start daar lekker 2 avonden.

Arme collega :+

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:21

een bijleespoging:
@Hilde: is nu semi-ambtenaar :)
@Lielle: deze aanpak was misschien wel stoer, maar niet leuk. Wel goed voor de lijn, m'n eetlus was de rest van de dag weg, maar de fysio had vandaag weer behoorlijk werk, we zijn weer een stukje terug bij af door deze actie. Dus ik hoop dat het niet nog een keer nodig is.
@JN: wat een leuke Alex!! Jammer dat de filmer/ster niet zo'n vaste hand had, en het licht hier en daar wat bijzonder was. Maar wat er te zien was, was echt leuk! Hoe ben je hier aan gekomen? of heb ik daar weer overheen gelezen?
@Sim: gaat lekker de paden op, de lanen in! Veel plezier, maar je bent vast al terug.
@TeeGee: goed bezig in de voorbereiding op Nokere. En wat bijzonder met dat jongetjes op de manege, je zou misschien wel willen dat Derek O. in de buurt geweest was.
@JN: rare collega, maar gelukkig zijn niet alle 55+ers zo :D
@Rowo: waarom heb je je afgemeld voor de regio?
@Noor: kunnen we niet een datum afspreken? voor Nudine, en voor die grote dikke witte van ons? Kunnen ze samen........ Maar ik heb hier geen beslissingsrecht in hoor, wacht het af......

Zo, ik heb m'n best gedaan, en duik nu de moestuin in. Tuinboontjes plukken. Vanavond met uitgebakken spekjes en gebakken aardappeltjes, mmmmm.... Maar zal ook nog wel wat aan het onkruid moeten doen denk ik.

Fijne dag allemaal!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:18

Oh dan was het ook vast nodig Benthe :P

Weet iemand toevallig wanneer Divoza weer een stickeractie heeft?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:33

Pfoe wat is het warm! Moet er wel weer even aan wennen.

Texelse, jammie! Erg lekker.
Ik heb zo les, denk dat ik daarna maar meteen onder de douche spring. :+ Net even snel naar Drunensruiterhuis gereden, daar hadden ze een eventingsingel op voorraad. Best handig om voor Nokere een buikflap te hebben, die van Devoucoux is met mijn zadel mee gegaan.

Fijne dag allemaal!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:46

TeeGee schreef:
Wat Rem me gister nou vertelde :oo
Op de manege was een 11 jarig jongetje en die is jaren geleden een vriendje verloren maar dat vriendje ziet ie nog steeds.
Nu was ie op de manege en nu had ie een jongen gezien bij Rem,die heel veel op Rem leek. Die jongen stond grapjes te maken en te kijken hoe Rem of wij de paarden los aan het zetten waren. Was ook grapjes aan maken en was ook naast Rem in de kantine gaan zitten. :oo

Jeetje Karen! Kippevel hier.. Wel een mooi idee!

Texelse, apart zeg van dat stroom! Geeft wel aan dat het een coole kikker is!
Lau, leuk dattie tot vriendje is gepromoveerd!

Wat een hitte zeg! Wij gaan zo even rijden en dan moet ik van 5 tot 8 werken. Gister na het werk naar een ander dorp gescooterd en daar nog even met een vriendin op een terrasje gezeten. Op de terugweg heb ik een egel doodgereden met de scooter :o .

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:54

Allemachtig wat is het een groeizaam weer geweest (en wat heb ik de moestuin de laatste tijd weinig gezien..). Jammer genoeg is het onkruid nog harder gegroeid, dus daar moet ik morgen maar een dagje voor uittrekken.... Maar dan morgen weer lekker aan de verse slaboontjes... ook weer mmmmmm....

Tja, die stroom, dat is dus gewoon "lekstroom" geweest, in ± 1 m rond die lantaarnpaal. Als je bij de paal stond (en dus niet voor paal stond :D ), met de pony aan een lange, losse, lijn, en je vroeg haar naar je toe te komen dat kwam ze heel braaf tot op die ene meter, dan tilde ze de voorbeentjes hoog op en ging weer terug. Zelf voelde je niets als je met je handen door het zand van de bak ging, maar zoals mijn vriendin al zei: paarden zijn super sensitief, en daar zullen we het maar op houden. Ik ben heel gelukkig dat de kortsluiting ontdekt is voor het ging branden.... Moet er niet aan denken om dan in paniek die beesten nog de stal uit te krijgen :\ .

Mistid, met het werk bij C1000 (of was het Jumbo??) is het dus gelukt! Fijn, even de bankrekening wat opkrikken. Arme egel..., en als je te veel op een terrasje gaat zitten wordt je bankrekening ook niet hoger ;) .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:14

Texelse, C1000 inderdaad! Heb er nu 4 keer gewerkt. Ging echt ontzettend snel met inwerken, ik ben 2 uur echt geholpen en vanaf toen doe ik eigenlijk alles alleen. Ze hadden mij voor deze week ook in eerste instantie 2 of 3x ingepland, maar toen ik zaterdag op de planning keek stond ik ineens voor elke dag. Lekker centjes verdienen! Gister werd het terrasje door een vriendin betaald, omdat ik onze boodschappen al had betaald :+ .

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:17

Veel werken betekent een gevulde bankrekening. Toch fijn weer zo aan het eind van de maand :P

Maar werk je altijd maare en paar uurtjes Mirte? Wil je niet gewoon dagen van 8uur draaien? OF is daar geen ruimte voor?

@ Karen: dat weet Marijke vast wel. De laatste keer was iig half juni.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:29

Ooooooh het is veel te mooi weer om te werken! -O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:30

Mandy, ik heb gister 2 uur gewerkt, vandaag 3 uur, morgen en donderdag 4 uur en vrijdag 5. Opzich wil ik wel langer werken, maar daar is idd geen ruimte voor. Een vriendin van mij die er al meer dan een jaar werkt heeft nu dankzij mij en de andere nieuwe veel minder uren gekregen (en deze week werk ik veel meer als haar), dus er is ook gewoon echt geen ruimte voor anders had zij haar uren ook wel behouden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:39

da's jammer Mistid, maar wie weet komt er nog wel wat bij.
Noor, kom maar hier buiten zitten. Ik zit er "mijn eigen boontjes te doppen". :D Letterlijk dus!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:50

Veel te mooi weer om te werken inderdaad... ^)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:53

Zo ik heb net getraind met Martin en het ging zo goed!!!!! Het geeft zo'n kick als echt moeilijke dingen helemaal vanzelf gaan :D hebben echt gewerkt naar weer moeilijkere dingen en lijntjes en beide pakte alles zo simpel aan.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:56

Lekker Lau, wat kun je je dan toch heeeeerlijk voldaan voelen!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:23

Lekker Laura! Maar viel je niet bijna van je paarden af? Ik heb namelijk ook gereden maar vond het om 11 uur al veel te warm ;).
Mistid: kortere diensten zijn idd vervelend. Ik hoorde van een vriendin die ook bij een supermarkt werkt dat ze medewerkers ook met opzet korte diensten geven zodat ze geen pauze hoeven te geven.
Texelse: wat een geluk dat jullie dit op tijd ontdekt hebben! Hopelijk heeft het meisje aan haar val niets overgehouden? Ik heb het trouwens wel al eens eerder een dergelijk verhaal van koeien in de stal gehoord...
TG: dat zal heftig zijn voor Rem, hij was zijn broertje verloren toch?
JN: goed bezig :D

Ik ga zo maar eens met bikini in de tuin liggen..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:25

Rowo, nee, heb niet veel last van dazen. Heb er maar 2 hoeven doodslaan.

Karen, mooi idee! Ik vind er niks griezeligs aan, maar kan me voorstellen dat het best rauw op je dak komt als dat even wordt medegedeeld.

JN, kicks asses!
Lekker Lau. Vond Martin Het nog steeds leuk?
Texelse, ben nu pas terug. Was om 11 uur in het bos en om 2 uur weer terug op stal.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:27

Wat een leukerd is Alex Benthe. :)
Jammer Rowo dat je niet mee doet in het M1, succes de zaterdag met het springen. :)
Jeetje Texelse dat is schrikken geweest dan. :oo
Fijn Lau dat het trainen zo goed ging, ze zijn dus klaar voor Nokere!

Het is echt snikheet man! Ga vanavond pas op het einde springen, toch opgeven bij de ringmeester. Is het hopelijk wat minder warm. Vrachtwagentje komt eind deze week of begin volgende week! :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:28

Wat gaaf Lau!!!! Echt een goed gevoel is dat! TG was gister ook echt top, gewoon alles in 1 keer raak.

Floor, ja zn broer. Is nu bijna 3 jaar geleden alweer...

Sim, ja he, weer iets om aan vast te houden. Doe je ook nog mee in Huizen 1e weekend van sept?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:31

Sannnn, ik zag je nog rijden met de Mini rond 13.15 uur. Bij de rotonde bij de Welkoop. Kwam net met de trailer die kant uit het bos.

Karen, nee, dan ga ik naar een wedstrijd hier in de buurt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:34

Ik dacht het al Sim, maar ik scheurde wat te hard. :o Anders had ik wel gezwaaid. Lekker bos in geweest? Stikt het niet van de dazen? Hier wel, echt niet leuk meer.
Ik ga waarschijnlijk wel naar huizen 1e weekend van september, denk 2 dagen 2 proefjes starten. Vriendin van mij doet ook mee met dat Park Hyde ofzo.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:34

Sim: ja hij vond beide paarden toch wel heel fijn! Hebben heel hard gewerkt aan mijn positie, kijken en de checkpoints. Maar hetje hoef je niks te leren. Enige wat ik moet doen is kijken waar ik heen ga en hij doet het.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:37

Gaaf zulke paarden toch Lau! Pappen en nathouden. :D

Sannnn, nee, heb maar 2 dazen dood hoeven meppen, bosrit was dus heerlijk! Bij jou in het bos zitten er wel meer. :j
Je kwam idd wat vlot voorbij rijden. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 14:39

_Sim_ schreef:
Sannnn, nee, heb maar 2 dazen dood hoeven meppen, bosrit was dus heerlijk! Bij jou in het bos zitten er wel meer. :j
Je kwam idd wat vlot voorbij rijden. :D

:o , wordt altijd in de zomer maanden zo chaggie van al die camping mensen. Die rijden overal 30/ 40, ookal mag je er 80. Had zo iemand voor me zitten en die was net weg. O:)
Mooi dat er daar zo weining dazen waren, waar was je geweest? Richting Garderen/ Ermelo meer?