[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:16

Juppie *\o/* Mijn mams brengt me blaadje weg. Dus ik ga heerlijk rijden, nu is de temperatuur nog een beetje uit te houden. Daarna stallen vast uitmesten. En verder nog de rest doen dan!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:24

Goeiemorgen,
straks een uurtje SPSS, daarna weer weekend. Moet een afspraak maken bij de dokter voor exceem-achtig-iets op mijn voeten en bij de DA voor de bulten van Vorstin. Althans, daar moet ik over overleggen met de DA, want de bulten zijn niet minder geworden na de spuit ontstekingsremmer.

@ Benthe, dat is wel onwijs schrikken idd!
@ Mootje, handig :+ Al gevonden?
@ Bvw, dat is wel heel sneu zeg voor dat diertje
@ Noor, nee ik heb geen polypad. Had er een poosje geleden eentje besteld voor mijn crosset, maar die bleek te donker te zijn dus die was weer terug. Ik had idd ook de Classic besteld, en dan de dikte Single geloof ik. Dikker was niet nodig.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:24

Morguh!

Gister heerlijk asperges gegeten alleen beetje jammer dat je pies 2 dagen te harden is!

Noor, ik heb er ook 1, besteld bij Eventingshop.
Benthe, schrikken zeg, hoe oud is ie?
Heleen, jammer van de beginnens. Was je bij Beukers?
Mo, al gevonden waar je moet zijn?

En ik heb gister een groomingbag gekocht, bruin met beige van Waldhausen :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:27

Corien wat top dat je een jaarcontract krijgt
Die poetstassen gebruik ik niet. Heb eigenlijk altijd alles gewoon heel precies los in de auto liggen
Billy heeft het super gehad en haar Roven is zadelmak
Tientjuh ik ben benieuwd of het paard wat is
Margreet een heel nette kaart
EB haar crossoutfit is binnen
Evony super dat Beat de afsprong zo braaf aanpakte
San heeft lekker getraind. Leuke foto van je hond
Floyd heb ik ook weinig last van, soms ligt hij inderdaad onder de hindernis als je die moet springen en hij wil Ferrose altijd aan haar neus likken (en wonder boven wonder vindt dat gekke paard van mij dat goed). Ook zag ik laatst terug op een filmpje dat toen Ferrose het picknicktafeltje de eerste keren erg eng vond (en ik dus meerdere stops had) dat Floyd haar er overheen probeerde te drijven :+
Margriet heeft met veel gedoe het laatste veulen gekregen
Heleen heeft ondanks de erge beginnersgroep toch nog lekker getraind
Benthe dat is schrikken
Mo handig

Gister is Ferrose bij de tandarts geweest en dat was hard nodig. Nu nog duimen dat ik eens een keer geluk heb. Ferrose heeft bij 2 tanden een schijf afgebroken, als ik geluk hebt groeit dat er gewoon uit. Heb ik pech moeten ze getrokken worden omdat ze zijn gaan rotten. Over een half jaar mag ze weer (gelukkig hoefde ze dit keer niet meer zo zwaar verdoofd te worden als vroeger) want ze heeft ook nog eens een slecht gebit.

Nu maar even lekker simpel gaan rijden

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:38

Morgen :)

Benthe, dat is idd schrikken!
Bianca, dat is ook niet echt handig van de eigenaar...
Noor, ik wil graag de creme met caramel? rand ofzo. Is nu in de aanbieding bij de paardendrogist.
Joki, komt misschien daar het geklier met springen ook weg?

Ul wordt hopelijk vandaag gedaan, maar ik moet het nog zien... Gister kwam de tandarts ook al niet..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:43

Mistid het zou mooi zijn als ze nu opeens ophoudt met klieren en het haar tanden waren, maar ik verwacht het niet omdat ze al een jaar in en uit de stop is

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:50

over polypads gesproken, ik ben al een tijdje verliefd op deze van de eventingshop¨
Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:07

TeeGee schreef:
En ik heb gister een groomingbag gekocht, bruin met beige van Waldhausen :D

hahaha....tja als je ziet wat we allemaal mee hebben op een cross ?? :P Bij mij zit alles eigenlijk al in kisten en tassen in de kast, dus gaat ook zo mee de trailer in. Tis wel eens grappig om er misschien een topic van te maken... O:)
Ik heb dus bij me in de trailer zadelkamer:
Easy washer, Yerrycan water 16 liter voor Bull, en al het tuig (zadel-hoofdstellen) voor Bull, Caps (zit al in hoedentassen) beschermers zitten altijd ook al per set in een tas dus die gaan ook bovenop de zadels in de trailer. En een houten rekje heb ik mee. De poetskist gaat onderop, daar zit ook alle kleine spul in, mijn rijlaarzen erop en klaar...dan zit het ook wel vol.
Mijn fiets gaat voorop.

In de kofferbak heb ik dan :
20 liter water voor Bull, 10L can met kraantje voor onszelf te wassen, creme en kleibakken, prikpalen en touw voor de wei, mijn groomingkist (hier zit altijd alle elastiekjes shampoos en EHBO spul in) dekens en mijn dekjes leg ik opgevouwen erin, mijn dressuurtas gaat mee (daar zit al compleet mijn kledingspul in) Een apart tasje voor cross kleding.
verder heb ik dan een tas met extra kleding mee om daar rond te lopen (schoenen, sokken ed en papieren en camera) En dan de koelboxen achter mijn stoel met drinken en eten.

Volgens mij ben ik er dan zo.... :roll:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 10:13

Ik prop alles gewoon met grof geweld in de auto :o
Paar tassen en verder gewoon proppen ;) Misschien goed idee om dat eens wat beter te organiseren.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:18

Ik heb een weekend tas met cross outfit en dan extra set drogen kleren in geval van nood. Curverbak met beschermers en stiften. Hoofdstellen, jasje, bp en aj hangen aan haakjes.

En dan nu die groomingbag waar het paspoort, drinken, handdoek, zweepje, aj patroon en plastic tas voor natte beschermers in kan. Kan Rem daarmee achter me aanlopen :D

En ik wil nog zadelbokjes voor in de auto, we hebben nu grijs kenteken dus ruimte genoeg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 10:24

Kwam deze foto net nog tegen. Paps & Jer, vorig jaar SGW Dijkgatbos. Vlak voor we wisten dat hij ziek was.

Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:32

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar dit zijn wel foto's die nu heel veel voor jullie betekenen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:53

_Noor schreef:
Ik prop alles gewoon met grof geweld in de auto :o
Paar tassen en verder gewoon proppen ;) Misschien goed idee om dat eens wat beter te organiseren.

Ik meestal ook maar ben al beter gaan organiseren de laatste tijd :+

Joki, oh ik wist niet dat het al zolang speelde. Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.
Bianca, die vind ik ook mooi, maar dat Nederlandse vlaggetje hoeft van mij niet zo persee :+ .
Karen heeft afgelopen weekend denk ik wel gezien hoe zo'n paasei het in onze kofferbak was. Toen Karen weg was heb ik haar parkeerplaats ook half in beslag genomen met al mijn zooi om het weer wat georganiseerder te krijgen _O- .
Die foto is denk ik een mooie herinnering aan hem Noor

De tandarts is geweest *\o/* Ullie had haken op de eerste kiezen en daarachter wat scherpe randjes als ik het zo goed begreep. Als het niet snel zichtbaar is dat hij weer aankomt wordt er een bloedonderzoek bij hem gedaan. Hij had wel een dubbele portie verdoving nodig := . Hij begon en Ul ging meteen hangen en doen, toen zei hij dat hij er nog wel 1 in ging doen. Hij lijkt nu wel ataxisch. Misschien dat ik wel van de situatie gebruik maak en hem straks even de pootjes scheer.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:55

ik zou er misbruik van maken Mirthe!

Ik vind het nederlandse vlaggetje wel wat hebben trouwens, wie weet ga ik ooit nog eens op de OS starten, weten ze in elk geval waar ik vandaan kom ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:58

Diekan je ook via Engeland bestellen BVW! Scheelt toch gauw weer een 10euro.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:03

had je nou niet moeten zeggen Lau, nu wordt hij nog aantrekkelijker ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:04

Mooie foto Noor, maar ik schrok ervan om Jan zo opeens in beeld te zien verschijnen! Foto om heel goed te bewaren.

Lukt het allemaal nog een beetje?

Ik heb je tip om de zeurende gasten van het eiland niet opgevolgd, dat gaat de VVV voor mij doen :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:49

Texelse, wat gaat er met die mensen gebeuren dan?

Joki, misschien stom, maar wat zijn schijven? :? En waarom worden die tanden er niet gewoon meteen uitgehaald?
Mistids paard is ook weer naar de tandarts geweest.

Noor, lijkt me een dierbare foto.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:57

Goedemiddag.
Joki; Fijn dat de tandarts geweest is voor Ferrose.
Bvw: Die is wel leuk! Welerg dat de eigenaren zo laks zijn met die 3-jarige :\ .
Noor: Dat is er eentje om te bewaren en mischien een beetje spuit elf: Stort je hart maar uit zoveel je wilt.
Mirthe: Ik zou zeker gebruik maken van de situatie nu het kan :D .
texelse: Fijn dat de VVV je vervelende gasten gaat aanpakken ~~}> !
Foto van de outfit kom waarschijnlijk rond 1 mei als ik weer training heb, de rest van mijn outfit ligt her en der verspreid over het huis en stal. Ik kan wel alvast verklappen dat ik binnenkort verkleed als schaakbord door de cross ga :Y) !

Vanochtend herkansing latijn gedaan, ging echt goed :) , was alleen wel helemaal gaar na die drie uur, ik had eigenlijk nog een herkansing (van eveneens 3 uur) daarna maar die heb ik geskipt, had voor dat tentamen zoiezo al een voldoende en had hem er alleen bijgezet omdat ik toch 4 herkansingen mocht :+.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:06

Noor, mooi foto als herinnering!!!
Mirthe, mooi dat paard weer naar de tandarts is geweest!
Joki, hopelijk heeft het geholpen en wordt je paard weer wat makkelijker!
Texelse, wat een gezeik zeg!

Ik mocht in de wei rijden van opa :D dus hoefde we niet in de mulle bak. Kan merken dat ik de afgelopen week weinig aan dressuur heb gedaan. Hij was wat sterk, aan het eind weer wat minder. En hij zweette aardig dus lekker weer onder de tuinslang geweest wat aparte foto's opleverde!
http://tinypic.com/r/2u4pisx/7

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:11

Joki het lijkt mij eerlijk gezegt ook handiger als ze er direct uit worden gehaald.
Evie benieuwd wat voor cijfer je hebt!
Sanurie wat een grappige foto :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:14

Zo ben druk aan het werk best warm!!

Noor Mooie foto! Gewoon veel praten en van je afschrijven heef mij erg veel geholpen!

Ik ga weer even verder me werken.
( sorry heb wel gelezen maar kan even niet reageren anders houd ik het niet droog)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:21

Corien: Dat is heel begrijpelijk als je zelf iets soortgelijks hebt meegemaakt, dan komt het toch allemaal weer bovendrijven :(:) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 13:29

Corien :(:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:38

Annetje schreef:
Texelse, wat gaat er met die mensen gebeuren dan?

De VVV gaat ze even haarfijn uit de doeken doen dat alles waar ze over vallen, totale onzin is.
Of weet een van jullie soms nog wel een vakantie-adres waar je o.a. je hond(en) mee naar bed mag nemen?
En dan is het aan de kat of aan de kaas. Inpakken en wegwezen (en dat zou ik wel heel fijn vinden) of "bek" dicht houden en niet lopen te z eiken. Maar officieel hebben ze nog tot maandag geboekt. pffff, zal blij zijn als ze weg zijn. Gelukkig hebben we 99% hele tevreden gasten, anders was ik het wel heeeeel snel zat.