Mijn mams brengt me blaadje weg. Dus ik ga heerlijk rijden, nu is de temperatuur nog een beetje uit te houden. Daarna stallen vast uitmesten. En verder nog de rest doen dan!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn mams brengt me blaadje weg. Dus ik ga heerlijk rijden, nu is de temperatuur nog een beetje uit te houden. Daarna stallen vast uitmesten. En verder nog de rest doen dan!!
Al gevonden?
TeeGee schreef:En ik heb gister een groomingbag gekocht, bruin met beige van Waldhausen
Bij mij zit alles eigenlijk al in kisten en tassen in de kast, dus gaat ook zo mee de trailer in. Tis wel eens grappig om er misschien een topic van te maken...
Misschien goed idee om dat eens wat beter te organiseren. 

_Noor schreef:Ik prop alles gewoon met grof geweld in de auto![]()
Paar tassen en verder gewoon proppenMisschien goed idee om dat eens wat beter te organiseren.

.
.
Ullie had haken op de eerste kiezen en daarachter wat scherpe randjes als ik het zo goed begreep. Als het niet snel zichtbaar is dat hij weer aankomt wordt er een bloedonderzoek bij hem gedaan. Hij had wel een dubbele portie verdoving nodig
. Hij begon en Ul ging meteen hangen en doen, toen zei hij dat hij er nog wel 1 in ging doen. Hij lijkt nu wel ataxisch. Misschien dat ik wel van de situatie gebruik maak en hem straks even de pootjes scheer.

En waarom worden die tanden er niet gewoon meteen uitgehaald?
.
.
!
!
, was alleen wel helemaal gaar na die drie uur, ik had eigenlijk nog een herkansing (van eveneens 3 uur) daarna maar die heb ik geskipt, had voor dat tentamen zoiezo al een voldoende en had hem er alleen bijgezet omdat ik toch 4 herkansingen mocht
.
dus hoefde we niet in de mulle bak. Kan merken dat ik de afgelopen week weinig aan dressuur heb gedaan. Hij was wat sterk, aan het eind weer wat minder. En hij zweette aardig dus lekker weer onder de tuinslang geweest wat aparte foto's opleverde!

Annetje schreef:Texelse, wat gaat er met die mensen gebeuren dan?