Ik heb toen ik mijn honden net had weleens nachten beneden gezeten omdat hij zo hard bleef blaffen. Toen woonden we nog in een rijtjes huis. Dus wil je dat ook niet voor de buren. Toen heb ik de jack russel weleens mee naar bed genomen. Kon ik tenminste ook een keer fatsoenlijk bij slapen.
bianca1980
Geplaatst: 23-01-11 23:30
Ik ben nog een beetje online aan het back gamonnen wel geinig, straks ook maar es ff mijn bed opzoeken, hopen dat het rustig blijft vannacht.
Ik vond die Richard ook maar een apart verhaal.. Inderdaad eerst Heidi zoenen en dan vertellen dat ze het toch niet wordt? Vreemd...
Ik ga zo ook maar eens naar bed, iedereen welterusten vast!
caro29
Geplaatst: 24-01-11 09:24
Goedemorgen,
Ik ben de 1e vandaag . Ik zit alweer braaf een uur op het werk en heb weer een dagje helpdesk tot 17.00u. Heb niet zo best geslapen en zit met domme mensen aan de helpdesk. Pffff dit wordt een lange dag
Huisdieren in bed zijn jakkie! Marijke, Succes met je les vandaag. Richard vond ik vanaf dag 1 een engerd, nu blijkt dat ook in het programma Ik vind die blonde wel leuk met dat half lange haar.....
Ik zit weer op mijn werk. Vandaag weer een botsing ontweken die dit keer voor mij gebeurde op een kruispunt Verder heb ik klotsend water in één van mijn portieren. Het wordt echt tijd voor een nieuwe! Binnen 8 weken moet ik een andere auto hebben
Het is vandaag wel raak Mo. Wij zijn vanmorgen ook de fietspad opgevlogen. Omdat er een idioot opeens 30 meter voor ons tevoorschijn kwam om in te halen.....
Er kwam een auto van rechts (ik zat op voorrangsweg) die nog even voor mij langs wilde oversteken, maar die kwam vol in de zijkant van een auto die wilde afslaan richting waar hij vandaan kwam. Er stonden dus ineens twee au'to's op elkaar op mijn baan... Ben toen maar even heel vreemd over het kruispunt gereden Scum, Dat was ook wel even spannend dus?
Moggel! Geen werk, maar een studiedagje thuis! Ga mezelf dus straks een flinke ban geven!
Jullie hebben flink gekletst gister, ik zat aan een borrel @ Lau: leuk filmpje. @ Snoek: balen van je nek. Ik vond het kleine stukje dat ik gezien heb, Vorstin fijn lopen gister @ Corien: Danny-boy had er ook zin in! @ Mootje/scum: gelukkig goed afgelopen.
Ik kreeg op stal steeds te horen dat ik op José van BZV lijk. Ik kijk dat niet maar heb haar eens opgezocht op internet. LELIJK!! Niet tekort! Nou weet ik dat ik moeders mooiste niet ben, maar zo erg is het nou ook weer niet!!
Ik snap dat mensen dat zeggen (als ik mijn bril niet op heb en aan de andere kant van de woonkamer sta), maar behalve je haarkleur en ogen zie ik met bril op niet echt een overeenkomst
Jeetje Mo wat schrikken. En dat na wat er vorige week (?) gebeurt is. Ik zou me rot schrikken. Gelukkig heb ik nog nooit zoiets zien gebeuren.
@ Noor: haha vind je Jose echt zo lelijk? Ik heb wel eens lelijkere vrouwen gezien hoor En laat eens een foto van jezelf zien? K ben wel benieuwd of je er op lijkt
En lees iets over huisdieren in bed? Onze hond mag niet naar boven.... de vorige had zich dat zelf geleerd en deze mag dat dus gewoon niet. De katten leven wel veel boven en slapen vaak op onze bedden.
Nee dat vind ik dus ook niet. Okee, dat andere meisje (hoe heet ze ook alweer) is wel knapper, maar lelijk? Naja laat ik het zo zeggen, ze heeft volgens mij ook wel een prettig karakter dat scheelt ook.
Ik zal zo mijn boeken eens pakken en beginnen met leren.
_Noor
Geplaatst: 24-01-11 10:16
Ik heb haar alleen gezien op de site van BZV, daar staat ze dan misschien vreselijk op..
Ik is in het midden. (Dit is trouwens in Bangkok ).
Edit: onze kat woont boven, sinds we Tayla hebben weigert ze naar beneden te komen. Dus boven is e.e.a. ingericht voor hare majesteit. Mijn kamer is verboden terrein en dat weet ze!! Onze vorige hond ging ook mee naar boven, Tayla niet. Die mag beneden de boel bewaken.
alles zo ongeveer bijgelezen... maar iets teveel om te reageren... nou, noor, ik vind niet dat je op josé lijkt hoor.... BZV was wel weer mooi om te kijken. Frank is echt niet wijs.. beetje lopen janken, vind je het gek als je die 2 uitkiest, gister ging ie met die ene 'praten' maar verder als 25 keer 'ja' kwamen ze niet.. niets zeggend, onzinnig gesprek.., ik snap niet dat ie uit 1000 brieven niet wat beters kon vinden... Richard is een enge Creep, beetje kansloos allemaal Marcel is gewoon vreemd Gijsbert is nog een beetje normaal (ongestructureerde sloddervos) Annemarie is beetje erg afstandelijk geloof ik. maar daar is er tenminste wel een beetje normale sfeer, net als bij Gijsbert..
volgens mij is mijn telefoon kaduk aan't gaan... en ik ben vanmorgen al gebeten door stom paard hier thuis, net achter de nagel, dus bloed weer fijn...
Hmm, nee, ik vind Noor niet op Jose lijken. Heb net gezocht naar een foto van Jose maar kon er zo gauw geen vinden. Die Femke is inderdaad een nog mooiere meid om te zien.