@Shanoek: Gefeliciteerd met je E-Rijbewijs!!! Echt super dat je hem gehaald hebt, ben je weer wat meer onafhankelijke
@Sim: Ik ben voor een Veluwerit omgeving Garderen/Putten
*mis de ritten nog wel eens die ik daar in de bossen gemaakt heb
*
@Mootje: Beetje een rare situatie op het moment bij jou op het werk zo te lezen, hopelijk wordt het snel wat beter....
@PB: Filmpjes zien er goed uit!
@Kim: Succes met je schoolopdrachten! Wel lekker dat je morgenochten vrij bent!
@Billy: Fijn dat Mythy weer kaal is en jij ook heel bent gebleven!
@TG: Ook jij aan de airjacket dus binnenkort
@Lielle: Leuke foto's van jou en Ukkie! Ze pakt weer lekker aan zo te zien! Start je haar nog dit seizoen?
@Sann: Wat leuk dat je naar Boekelo gaat! Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me ook wel erg gaaf!
@Evie: Succes met al je schoolwerk.
@Sussie: Krijgen jullie nieuw zand in de bak dan? En lekker aso van die bejaarde zeg! Kan ik ook niet zo goed tegen....
Ik heb een erg druk maar leuk weekend gehad
Gisteren de hele dag in Aalsmeer gezeten in de tv studio bij SYTYCD
Was echt super om mee te maken en zou graag nog een keer gaan! Echt super hoe die mensen allemaal kunnen dansen en daar zo mee bezig zijn. Kortom was een erg geslaagde maar wel erg lange dag, lag uiteindelijk pas om 1.30 in mijn bedje
Net mijn koffertje gepakt voor 3 dagen Brussel met mijn studie, heb er geen zin in eigenlijk, maar het is verplicht, dus ga er maar het beste van proberen te maken. Morgenochten nog even Anoes haar verband voor de laatste keer wisselen en haar stalletje even helemaal schoonmaken en dan moeten ze zich maar even 3 dagen redden zonder mij.... Zal blij zijn als ik donderdag weer terug ben