Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
voor LZ en 
!!
. Vandaag heeft ze lekker staan zonnebaden in de paddock en is ze met mij nog even aan de wandel gegaan, even lekker gegraasd. Morgen vroeg weer rijden
. 

Dressuur 174 ptn (op 260) en 2e (op 1 punt
), springen foutloos (was echt heel laag
)

Ik ben trots, want ze heeft uiteindelijk zo goed als alles gesprongen. En dat is toch het belangrijkste 
Dat wil je echt nooit meemaken 

Ging een klein beetje lastig bij de start weg maar eenmaal op gang ging het super! Ik heb op één hindernis na alles gesprongen, maar ben allang blij dat ik rond ben gekomen.Foryourneeds schreef:ja dat is dus in klasse aspiranten. Met de 3e weigering ben je uitgesloten voor het klassement. Maar je mag gewoon je cross uitrijden, omdat het echt een klasse is om in te leren.
Anders kan je alle weken heen rijden en uitgebeld worden op de 1e hindernis. Schiet dan ook niet echt op...

goeiemorgen.
. Daarna Sofie even gereden.
. Vanavond met Loempia nog clubles.
.
.
zo jammer want ik zag je tussen de startlijsten staan en wilde je graag op de foto zetten, helaas. Ik vond wel dat je erg goed reed! 
Jeetje wat vreselijk van dat paard zeg.... brrr....
Leuke foto ook! Gaaf dat je naar Marco Borsato gaat, heel veel plezier 
Koekie doet het echt goed zeg 
Leuke foto's ook!

Was wel super druk, park bleef een uur langer open
Overal minimaal een half uur staan wachten, maar dat heeft de pret niet bedorven 
Simmie schreef:Tezz, was het al de "winterefteling"?
Gezellig lijkt me dat. Wil ik altijd nog een keer doen.
Ik dacht al van wel, maar is nog niet zo... Ze zijn het al wel een beetje aan het klaarmaken voor de Winterefteling, schaatsbaan staat er al maar is nog niet open