jipje proficiat en de rest alvast succes morgen!
Het rijden vandaag is iets minder afgelopen
. Er kwam een vriendin van mij naar Limburg om speciaal carnaval te vieren en normaal gaat ze ook mee paardrijden. Vandaag ging ze dus ook mee, op de oude fokmerrie van 22. Normaal is die erg stuiterig in de winter (en ze had 2 weken niet gelopen) dus ik had haar gewaarschuwd.... Zijn we in het bos, ik draaf aan, stuiter, stuiter en ze ligt ernaast. Ze had een bloedneus en verder had ze zich niet echt pijn gedaan dus weer opgestapt en verder gedraafd. (dit keer zij voorop en dat ging prima). Toen durfde ze niet meer zo goed omdat ze toch bang was dta ze weer ging stuiteren.. Dus ik ben er in de bak even opgekropen en heb haar even laten draven en galopperen en ze was poeslief bij mij! Ik verteld dat ze er best op kon, maar haar wel onder druk moest rijden. Ze wou net weer aandraven en lag er weer naast.
Dit keer had ze haar arm uit de kom. Dus maar even opgebeld en toen zijn ze haar komen ophalen. Heeft ze nog flink wat uurtjes bij de eerste hulp gezeten...Dag carnaval! Ik ga haar zo meteen even ophalen en dan eet ze hier mee (ze logeert bij madelene), ik vind het zo sneu voor haar!