[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:48

hier ist nog droog. vanmiddag wel geregend. Ik ga nu rijden, misschien blijf ik nog lekker droog Lachen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:49

weet iemand de site van roelofs raalte ofzo, dat vrachtwagen bedrrijf?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:51

Jitske: echt knap van je, dat je er zo mee om kunt gaan!

Vief: Nogmaals gefeliciteerd met je springen Lachen Mijn moeder stond 1 proef eerste, en de ander derde. Toen zijn we weggegaan, want ik moest nog rijden hier thuis en vanavond gaan we bbq-en bij Julie. Morgen gaan we er weer heen en dan kon ze haar prjs nog ophalen.

Vieva: Veel plezier op vakantie Lachen en nieuwe vrachtwagen? Tong uitsteken die vrachtwagens zijn daar echt heeel duur.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:53

Renske: dank u wel Haha! heb er zin in, alleen de pardjes missen Verdrietig achja die hebbben het toch goed ! Lachen Ja
Nee, Tong uitsteken geen nieuwe vrachtwagen, de eigenaren van luuk en koos hebben al een 4 paardsvrachtwagen, dus die rijden, of wij mogen hem lenen! Lachen
Renske weet je die site ook? Wil voor zo'n kast kijken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:57

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:58

ja maar ik had roelof raalte Tong uitsteken bedankt vief! Lachen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:09

Ik vind het knap van je dat je het zo goed kan opschrijven Jitske! Ik denk dat je er nog behoorlijk veel moeite mee zal hebben, zoiets is wel heel onverwachts en verschrikkelijk erg.

Ik ben weer thuis van wedstrijd en het gaat regenen, lekker! Was wel ff nodig met die droogte.

Wedstrijd is beetje dubbel. Ringmeester ging zeuren over mn zonnebril, toen k zei dat ik oogontsteking had en daardoor alles feller zag zei ie dat ik goed kon liegen..haaaallo.Tong uitsteken. Maar goed, zomertenue mocht. Ik rij de baan in..jury zegt waar is je jasje? Nou het mocht..van haar niet..haha. Dus snel jasje nog aan. Een prutproef gereden die nog wel goed was voor 172 punten Tong uitsteken. Brieke baan en viel op voorhand, niet lekker in de hand en steeds hoofd omhoog. Tweede proef ging echt zo'n stuk lekkerder! Zat er ook op met een smile..heerlijk soepel en lichtjes in de hand, en wel goed voor tralalala 170 punten :@. Commentaar had ze er ook niet bij..grmbl! Maar wel een goed gevoel voor mezelf. Alleen..wil de eerste jury Sien kopen. Was proecies waar ze al tijd naar op zoek was en alles opgeschreven, ze is naar mn ouders gegaan en gaat bellen. Wil m misschien ruilen tegen een 4 jarige ruin die net uitgebracht wordt in de wedstrijden. Zal wel weer bult geld bijmoeten, dan gaat het dus niet door. En anders wil ik eerst paard bekijken en heel goed nadenken.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:45

Jammer van je punten, maar kan me voorstellen dat het erg leuk is als iemand echt intresse heeft in je paardje Haha!
Vind het trouwens wel een poedelstreek dat je niet in zomertenue mocht, raar hoor Scheve mond
Was je eigenlijk op zoek naar iets anders? Bloos

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:24

Nee, ben niet op zoek naar iets anders. Kijk stiekem wel regelmatig op internet enzo. Ik ben echt heel erg gek met Sien, maar moet er ontzettend veel moeite voor doen om haar normaal aan het lopen te krijgen. En ik wil graag springen, maar door gebrek aan parcourservaring en haar moeilijke karakter wil het niet en is het vertrouwen weg. Ik wacht eerst telefoontje af en mocht ze m echt willen hebben.. Als ze er wat voor wil geven dan gaat ie misschien wel weg ja. Gaat het allemaal niet door is er ook geen man overboord. We zien wel..

Ach ik ben zelf tevreden over de 2de proef en ik weet toevallig dat deze jury alleen de spetters van paarden een wp geeft..dus tsja.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:34

Fijn dat het de 2e proef beter gig PC Ja , wel leuk dtze intresse toonde in sien Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:45

Ik heb ook een lange en warme dag concours gehad. Toen we aankwamen waren ze nog met de B bezig en er bleek maar 1 parcours te zijn dus B-progressief moest er ook nog achteraan.
Nouja dat dus nog afgewacht en toen verkend. Fijn parcours, wel erg technisch.
Een poosje later maar opgezadeld en rustig losgereden, 20 minuten maar begonnen met wat sprongetjes. In het begin sprong ze een beetje mat maar ik heb haar even goed doorgepakt en toen sprong ze echt goed.
Het parcours ging eigenlijk best goed! Alleen na hindernis 1 kwam ze overkruist en ze bleef maar overkruist doorhuppelen, dus op de lijn van 2, 3ab had ik 2 balkjes. Daarna weer goed doorgereden en alles ging verder super!!! Helaas nog 1 balkje, maar geen grove fout gelukkig. Was opzich wel tevreden, het ritme was verder gewoon goed en heb fijn gereden.

Daarna nog progressief, dat ging heel erg fijn!!!
Foutloos rondje en ik besloot in de barrage maar gewoon alles uit de kast te halen Tong uitsteken Op hindernis 2 echt een pechbalkje, verder lekker kort gewend en op de laatste nog een balk. Maar ben erg tevreden weer!! Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:50

Fijn dat Madine zo goed aanpakt Andrea Lachen
Volgende keer blijven de balken vast liggen Haha!

Hier is het eindelijk weer een beetje lekker uit te houden na een flinke regen en onweersbui Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:51

Ja, ik neem wel wat tape mee Tong uitsteken

Hier begint het ook weer lekker te worden!!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:53

hier heefthet nog niet geregent en geonweert Haha!
Vanmorgen weer lekker gereden op luuk Haha! Ja
Boomstametje geprongen en grote berg op en af gedraaft en gestapt en ge galoppeert! Er af wel rustig gedraaft hoor Tong uitsteken Haha! beetje conditie op doen! Ja

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:10

Heb je nog foto's van je wedstrijd Vief? Mooi dat je tevreden was Andrea, paar balkjes kan gebeuren.

Ik heb wel paar leuke foto's van vandaag, zal ze morgen wel ff uploaden. Ga morgen naar cirque du soleil, ben benieuwd.

Heerlijk die regen, lucht op!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:39

wat super van je debuut Vief!! Lachen (dat was vandaag toch?)

Andrea: jammer van die balkjes, maar 2e rondje wel netjes hoor!

PC: wat raar van die zonnebril...wat is daar nu op tegen?? jammer van je punten!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 22:44

Jitske: Wat goed dat je het zo van je afschrijft. Heb wel een brok moeten wegslikken. Ach gut

Vandaag even Gomir gezien op de keuring. Uniek was zeker niet onder de maat geweest voor de Pavocup maar helaas........
Hier was het vanmiddag dramatisch in 30 min stond alles onder water, inclusief zadelkamer Boos!
Maar wel lekker tegen het stof!!! Haha!
Ik ga nu naar bedje, drukke dag gehad en morgen weer wedstrijd met Laros.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 23:19

JJ: Veel succes met je wedstrijd morgen Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 00:56

Ik hoop dat je alles goed hoog hebt weghangen JJ?! Hier heeft het wel even geregend maar niet spectaculair.

Goed hoor Vief, je M debuut. Nu ben je dubbel M, klinkt geinig, toch? Effe doorcrossen en je bent driedubbel M! Haha!

Jammer van je punten PC, het blijft een jurysport.... Boos! Maar het aanbod is misschien wel interressant, ik zou zeker even gaan kijken.

Lekker gesprongen Andrea, en altijd fijn he, dat overkruist door galopperen. Kan die van mij ook errug goed. Haha!

Ik heb met de eigenaar van Junior afgesproken dat ik in ieder geval Vlietland ook nog met hem rij, dus dat is wel lekker. Doe ik mooi de oefencross dan weet ik in ieder geval zeker dat ik hem uit kan rijden.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 08:48

PC: Balen van je punten, maar het gevoel is toch wel het belangrijkst!

Hier het gisteren ook heerlijk geregend! Echt even alles opgefrist.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 08:56

Ik had gisteren ook een wedstrijd, de regiokampioenschappen met yentil. Moest gelukkig al om kwart voor 9 Cool . Met losrijden ging het echt supergoed. kon haar heel goed op haar achterhand rijden, ze was superactief. Toen de proef in. Het ging goed en het ging slecht. De ring was hartstikke scheef en krom. In groningen zijn ze al te arm om hekjes om de ring te plaatsen voor de M2 dus de eerste travers (waar yentil nog wat moeite mee heeft) liep ze buiten de baan Haha! De 2e travers ging wel goed, had ik ook een 7 voor. Uitgestrekte stap gaat normaal ook niet zo goed omdat ze niet genoeg haar neusje naar voren brengt maar dat deed ze nu wel en hier had ik ook een 7 voor. De eerste middengalop gaf ik haar ietsje meer teugel zodat ze haar hals wat kon verlengen, leg mn been aan en dan krijgt die pony het voor elkaar om nog bijna in draf te vallen Koe commentaar: weinig impuls Clown De tweede middengalop begon heel goed maar ze viel wat naar binnen (of dat leek zo omdat de ring zo krom was) dus ik stuurde haar voorzichtig terug, springt ze over, resultaat: een 2 Boos! En op X van de galop naar de stap struikelde ze precies op X, terwijl we daar normaal wel goed op scoren. Ik had 175 & 176 punten. Op zich natuurlijk helemaal niet slecht voor op een kampioenschap. Ik ben ook wel tevreden, want de dingen die normaal minder goed gaan, gingen nu wel goed en ik had gewoon pech met de dingen die normaal goed gaan. Maar er zit nog zo'n vooruitgang in, het gaat elke week met trainen beter, het moet nu alleen allemaal in de proef ook nog zo gaan. Ik was uiteindelijk 5e (van de 10)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:01

Jammer van je proef Anthea Ach gut
Maar wel erg fijn dat er zo'n stijgende lijn in zit!

@ Renske: Succes als je dit nog leest Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:49

Goedemorgen Lachen
Zal eerst even eten, en dan Quis zn beentje even afspuiten...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:53

Mogge,
Mijn paarden staan nu lekker in de wei.
Vanmiddag heb ik springwedstrijd met Djin. Het is wel warm, maar bewolkt. Ik hoop dat het zonnetje wegblijft vandaag.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 10:00

jammer Anthea
JJ Succes vandaag en jij ook Simmie!

ik ga een dagje naar Schoorl,vanavond een fotoshoot doen en volgens mij heb ik morgen een springclinic Bloos
donderdag en zaterdag moet ik zelf starten op Sneekweek Hippique
dus ik ben benieuwd...