Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder stond 1 proef eerste, en de ander derde. Toen zijn we weggegaan, want ik moest nog rijden hier thuis en vanavond gaan we bbq-en bij Julie. Morgen gaan we er weer heen en dan kon ze haar prjs nog ophalen.
en nieuwe vrachtwagen?
die vrachtwagens zijn daar echt heeel duur.
heb er zin in, alleen de pardjes missen
achja die hebbben het toch goed !

geen nieuwe vrachtwagen, de eigenaren van luuk en koos hebben al een 4 paardsvrachtwagen, dus die rijden, of wij mogen hem lenen! 
--> http://www.roelofsen-raalte.nl/
bedankt vief!
. Maar goed, zomertenue mocht. Ik rij de baan in..jury zegt waar is je jasje? Nou het mocht..van haar niet..haha. Dus snel jasje nog aan. Een prutproef gereden die nog wel goed was voor 172 punten
. Brieke baan en viel op voorhand, niet lekker in de hand en steeds hoofd omhoog. Tweede proef ging echt zo'n stuk lekkerder! Zat er ook op met een smile..heerlijk soepel en lichtjes in de hand, en wel goed voor tralalala 170 punten :@. Commentaar had ze er ook niet bij..grmbl! Maar wel een goed gevoel voor mezelf. Alleen..wil de eerste jury Sien kopen. Was proecies waar ze al tijd naar op zoek was en alles opgeschreven, ze is naar mn ouders gegaan en gaat bellen. Wil m misschien ruilen tegen een 4 jarige ruin die net uitgebracht wordt in de wedstrijden. Zal wel weer bult geld bijmoeten, dan gaat het dus niet door. En anders wil ik eerst paard bekijken en heel goed nadenken. 

, wel leuk dtze intresse toonde in sien
Op hindernis 2 echt een pechbalkje, verder lekker kort gewend en op de laatste nog een balk. Maar ben erg tevreden weer!!

beetje conditie op doen!
(dat was vandaag toch?)
Maar het aanbod is misschien wel interressant, ik zou zeker even gaan kijken.
. Met losrijden ging het echt supergoed. kon haar heel goed op haar achterhand rijden, ze was superactief. Toen de proef in. Het ging goed en het ging slecht. De ring was hartstikke scheef en krom. In groningen zijn ze al te arm om hekjes om de ring te plaatsen voor de M2 dus de eerste travers (waar yentil nog wat moeite mee heeft) liep ze buiten de baan
De 2e travers ging wel goed, had ik ook een 7 voor. Uitgestrekte stap gaat normaal ook niet zo goed omdat ze niet genoeg haar neusje naar voren brengt maar dat deed ze nu wel en hier had ik ook een 7 voor. De eerste middengalop gaf ik haar ietsje meer teugel zodat ze haar hals wat kon verlengen, leg mn been aan en dan krijgt die pony het voor elkaar om nog bijna in draf te vallen
commentaar: weinig impuls
De tweede middengalop begon heel goed maar ze viel wat naar binnen (of dat leek zo omdat de ring zo krom was) dus ik stuurde haar voorzichtig terug, springt ze over, resultaat: een 2
En op X van de galop naar de stap struikelde ze precies op X, terwijl we daar normaal wel goed op scoren. Ik had 175 & 176 punten. Op zich natuurlijk helemaal niet slecht voor op een kampioenschap. Ik ben ook wel tevreden, want de dingen die normaal minder goed gaan, gingen nu wel goed en ik had gewoon pech met de dingen die normaal goed gaan. Maar er zit nog zo'n vooruitgang in, het gaat elke week met trainen beter, het moet nu alleen allemaal in de proef ook nog zo gaan. Ik was uiteindelijk 5e (van de 10)