[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:31

viefdepief schreef:
Iemand nog een leuk onderwerp voor een werkstuk?
Mag echt van alles zijn als het maar origineel is en betrekking heeft tot een ontwikkelingsland (liefst eentje in Afrika)
Ben echt heel internet aan het afspeuren maar kan echt niks origineels bedenken

Had zelf zoiets bedacht als "Wat betekent olierijkdom voor de ontwikkelingslanden in Afrika?" of "Hoe kan de natuur in Afrika behouden blijven?"

Tsjaa..

Lekker actueel, wat voor effect hebben de WTO-onderhandelingen (over vrijhandel) voor ontwikkelingslanden, bijv. voor Afrika?? Die onderhandelingen zijn nu bezig, en iedereen zegt dat er vrijhandel moet komen om de ontwikkelingslanden te helpen, maar het is maar de vraag of die er ook echt voordeel bij hebben.

Daar is een hoop info over te vinden ook via google!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:43

Vief: Die van MJ vind ik wel een goede! Voor welk van is het en van welke leraar?

MJ: Was het nog vergeten te zeggen, maar echt leuke foto's Ik vind die negende is geworden eigenlijk mooier, dan dei derde is geworden.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:47

Bedankt MJ zal het ff doormailen naar m'n vriendin
Dat van dat paardrijden

@ Renske: Het is trouwens voor Maatschappijleer, mw Hamstra-De Jong

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:48

Volgens mij is Hamstra wel gek op actuele dingen

MJ_

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:51

Nou Vief, ik volg die onderhandelingen nogal, voor mijn werk. Dus als je nog eens iets wil weten of bepaalde info nodig hebt, dan pb je maar!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:53

renskek schreef:
Volgens mij is Hamstra wel gek op actuele dingen

Ik vind der eng

Dank MJ

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:05

goedemiddag

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:18

Hoi slaapkop

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:38

ben ik ook weer heel even, wegens omstandigheden ben ik niet al te vaak op bokt...
gister nog dressuur gehad, ze was op zich redelijk braaf, maar ze begon halverwege met klieren, dus toen vloog ze overend galop was niet helemaal top, maar verder was ik tevreden. ik had 153...had eerlijk gezegd wel iets meer verwacht maja
en vanmorgen een 6 jarige Ojasper X Indoctro 2x in het BB gesprongen, pardje heeft slecht 3x in een les gelopen en zag nu voor het eerst een parcours. ze pakte het super op, 2x foutloos. Gomir, ze springt ook een beetje als Ot, af ent oe een hertje
daarna Oetje 2x BB gestart, dit was weer in topvorm. niet te houden...je kan er niet aan afzien dat wij Z waren ze durfde niet langs het publiek maar ze was erg enthousiast en dat gaf mij wel een top gevoel. ook Oetje was 2x foutloos. dus dat was wel weer een lekker ochtendje
Muis heeft lekker vrij

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:01

Fijne ritjes dus weer BT! Echt leuk dat Oet het weer zo goed oppakt, en liever TE enthousiast dan helemaal niet toch?

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:01

BT : Mooi dat het zo goed ging Ik heb ook 1 keer met Piet oefenparcours BB gesprongen. haha dat was best een lachertje.

Ik ga zaterdag voor het eerst weer met piet L hc springen (moet me alleen nog even opgeven)

Vief, wat goed, ik zie dat je M2 gaat rijden Dressuurprikker

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 15:20

Haha dankje
Tsjaa.. ik had de puntjes binnen en had zoiets van nou gaan we lekker M2 starten Had er wel zin in
Wel leuk mag volgende week na z'n papa rijden

@ BT, lekker dat het goed ging

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:05

ik heb vandaag voor het eerst gesprongen op Legigi. ze snapte er in het begin nog niet veel van en het leek meer op: er gewoon doorheen lopen dan op springen. gelukkig begon later bij haar ook het lichtje te branden en ging ze wat meer springen. bang is ze gelukkig helemaal niet.
nog bedankt voor alle leuke reacties op mn stukje in de P&S.
oja er was nog iemand die vroeg naar mn rijbewijs (weet zo gauw niet meer wie het was... ) ik heb nu 10 lessen gehad (van de 24) gaat best aardig. maandag heb ik mn theorie-examen. ook best spannend!!

@vief: als je je mooie blingfrontriem omdoet tijdens je M2 proeven kan er bijna niets meer misgaan toch??

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:10

Hahaha
Leuke naam trouwens Dat doorheenlopen komt me erg bekent voor, Sam had in het begin ook weinig ontzag voor de hindernissen. Knalde ook overal tegenaan
Wat met z'n eerste crossjes trouwens ook zo.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 17:17

Jiska : Dat springen gaat vast wel helemaal goed komen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:06

FF een vraagje, wij hebben van een kennis van die nummers gekregen voor onze virusscanner (Northon) deze verloopt namelijk bijna en door die codes hoef je dan geen nieuwe te kopen.. Beetje illegaal dus, maar ik heb echt geen idee waar je die in moet voeren
Iemand enig idee?

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:33

Ik heb ook een vraagje: Weten jullie wat de site van de cross van westerbork is?
*vief: ik heb geen idee..
*jiska:Wie ben je in de P&S... (sorry, dat ik je niet ken)

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:36

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:38

He, dankjewel

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:46

hoor er eigenlijk niet echt bij, want ben geen sgway of life lid haha, maar toch lees af en toe weleens mee hier.
Heb vandaag voor het eerst een dressuurwedstrijdje gereden met paso doble.
het was maar L1 hc, maar toch!! Was erg benieuwd wat de jury ervan vond en waar ik nog op moet letten voor de proef in chaam.
Het ging best goed en ik kreeg 168pnt en 174pnt. Er werd me ook gevraagd waarom ik HC startte want we waren zo'n leuke combinatie.
Heel leuk om te horen. Heb ze maar even uitgelegd dat het niet meevalt zo'n evaren paard te rijden en vooral de dressuur moet nog veel beter (het springen ook, maargoed)
Ik weet niet wat de verdere plaatsing was, want ik moest snel na huis om carnaval te gaan vieren!!Maar ik weet iig waar ik aan moet gaan werken.
Volgende week rijden we ons eerste springwedstrijdje ben errug benieuwd!!

@vief: succes in de M2
@jiska leuk stukje in p&s!!
en succes met je theorie!!
@biertabje: super joh 2x foutloos, niverma springt ook af en toe a la hertje!!:s

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:37

*love: je hoeft geen lid te zijn hoor En mooie punten hoor (168 & 174).. En succes met je springwetstrijd

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:42

Simmie schreef:
Trachitol zit boordevol suiker hoor!
Maar dat kun jij wel hebben hoor, jij bent echt niet dik! (ik wel)

Ik heb niet alles gelezen, maar dit nog wel. Ben maar meteen gestopt met dat spul .
(ook omdat het niks helpt)

Ik heb net alle foto's geupload. Ga zometeen ff een topic aanmaken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:39

love: dat zijn hele nette punten, volgende keer gewoon officieel

jiska: leuk stuk in de P&S

scum: ik ben benieuwd.....

(vief en renske:) vandaag ging mn stiefbroer ook mee op zijn paard maar dat hielp ook niet zo veel Yentil ging weer heel erg bokken en steigeren toen ik bij stal weg wou. Één keer begon ze dus ook te steigeren en toen verdraaide ik een spier ofzo in mn been en toen lag ik er dus bijna af haha Maar het domme is dat wanneer ik eenmaal op de weg ben yentil helemaal niet meer moeilijk doet, ook niet met wandelen. Echt een maf beest
we hebben ook nog foto's gemaakt alleen nou kunnen we die niet meer op de computer zetten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:53

viefdepief schreef:
Iemand nog een leuk onderwerp voor een werkstuk?
Mag echt van alles zijn als het maar origineel is en betrekking heeft tot een ontwikkelingsland (liefst eentje in Afrika)
Ben echt heel internet aan het afspeuren maar kan echt niks origineels bedenken

Had zelf zoiets bedacht als "Wat betekent olierijkdom voor de ontwikkelingslanden in Afrika?" of "Hoe kan de natuur in Afrika behouden blijven?"

Tsjaa..

Ik heb 5 jaar in Afrika gewoond, heb er oa informatica gegeven (voor SOS kinderdorpen) en op de ambassade gewerkt voor legalisatie van brondocumenten (geboorte-aktes en zo). Ik kan dus wel wat vertellen erover. Mn dat laatste is mss wel aardig, daar komt een hoop bij kijken en heeft ook te maken met immigratieproblematiek in Nederland. Als je geïnteresseerd bent, wil ik er wel telefonisch wat meer over vertellen.

L0ve, netjes hoor met paso Doble! Wat moet je straks starten met hem?

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:59

En staan de foto's al Scum?
Geloof dat het fotodag is vandaag Ook Talfoto's, maar niet bijzonder genoeg om een topic over te openen, dus dan maar hier }>

Heb vandaag in een lente (winter)zonnetje Tal gepoetst, wat was ze in de rui zeg! Maar ze glom wel weer!Vind dr korte voorpootjes eigenlijk wel schattig staan, mn eigen Jack Russeltje noem ik dr. Of Pony
Afbeelding

ff los in de paddock
Afbeelding

en de leuke bokfoto vond mijnalbum.nl te klein

nog 7 nachtjes slapen! en dan....