) ik er niet zoveel tijd voor.RT ik duim voor je dat je Tobias weer bij je terug kunt nemen.
Lielle: je had het er over dat je ws naar Ysselsteyn zou gaan vandaag. Ben je nog geweest en zo ja, hoe ligt de bodem er daar bij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ik er niet zoveel tijd voor.
(en mijn gewicht: ik was 10 kilo aangekomen...
Gelukkig is het er bijna allemaal weer af, nog twee crosses te gaan
)
Tis allemaal zo leuk! (op het huishouden en werken na)
andrea16 schreef:Ik hoef gelukkig niet extra aan mijn conditie te werken. Ik hockey meestal 4 keer in de week en daar heb ik genoeg aan om conditie te houden

waardoor het dus een gewoonte is
Diep in mijn hart ben ik toch gewoon dat penny meisje
en vervolgens mijn slaap. Ik probeer wel altijd redelijk vroeg te beginnen (voor 8 uur) zodat ik rond 4-en naar stal ga. Dan rijd ik 1 of 2 paarden (meestal maar 1 keer in de week 2) en ben dan tussen 7 en 8 thuis. Boodschappen doe ik een keer in de week, en ik ben meestal degene die eten kookt. Huishouden is echt iets waar ik een bloedhekel aan heb
en daarin doet Antoine (noodgedwongen
) ook veel. Het fitness is bij ons op het werk, dus ik hoop dat zonder al te veel moeite een uurtje in te passen valt op de dagen dat ik niet ga rijden. Afspraken met vrienden e.d. probeer ik in de weekenden te plannen, en zo schipperen we maar wat
Maar ik rijdt dan ook bijna dagelijks 2 paarden.
missmuts schreef:En jij hebt dan nog eens vrij veel paarden te rijden, of niet?
miss_jumpy schreef:
Pffff..... dat klinkt wel heeeeel fanatiek![]()
Jij moet weer uitkijken dat je niet te gespierd wordt

Nu nog een nieuwe uitzoeken... 

*