Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antonius schreef:Maar mag je met 15 winstpunten uit de sub meteen de A proeven starten?? Dat dacht ik toch van niet?
Daapph haar paard deed wat de jouwe doet Florence, misschien heeft zij wel tips? Stond (of sta) jij trouwens niet bij KC?
Daaphh schreef:Ik ken niet zoveel van die dressuurlicenties bij de vlp. Als ik dressuur ga rijden is het bij de lrv :p
Over 2 weken nog eens een pogingske wagen.
Over vertrekken uit startbox, paarden die niet weg willen, ken ik helaas alles van.
Wat je kan proberen:
- in draf of stap vertrekken tot een bepaalde bocht of tot ge voelt dat ze vanzelf weg willen.
- Niet te vroeg naar de startbox gaan eerder pas vertrekken als ze afroepen 10 en dan uit draf weer vertrekken.
- zeker en vast NIET opgeven. niet laten winnen. als staat ge daar 10 min, blijven proberen. Ik heb eens over een cross 45min gedaan in vechmaal :p Maar ik won want ik heb hem uitgereden.
- Als ze omhoog gaan eens rond hun as draaien. beetje links om beetje rechts om en dan vertrekken wanneer jij wilt.
ik weet niet of je hier iets aan hebt :p dit heb ik al allemaal geprobeerd soms werkt het soms niet :p maar cas is ook gene gewone
mila_furrie schreef:Deze ziet er makkelijker uit dan 1 met lintjes. Kan je mss eens kijken welk merk het is? Op de site van eventingshop staat het in elk geval niet meer.