Lelie,Vooral doorgaan met dromen Sannn, Schitterende laarzen! Ik denk dat omroepers moeite hebben met Denzel Ik vind Dylano een mooie naam! Verstandig Ilse
Hier al de was, huishouden en boodschappen gedaan. Ik kan het wel Nu ontbijten met de Volkskrant.... Zit te twijfelen of ik straks nog even naar het tuincentrum ga. Net als Noor en Margreet kom ik dan met veel meer thuis dan gepland!
Sannnn
Geplaatst: 03-03-12 13:44
Droom rustig door Lelie, als dat helpt!
Ik heb ze in Amersfoort besteld bij een dealer van DeNiro. Ga ze zo gelijk uitproberen in de bak! Daarna de vrachtwagen maar helemaal wassen en schoon spuiten, komende tijd toch niet op pad en is hij helemaal mooi schoon voor het seizoen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 03-03-12 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik word er helemaal hebberig van, Sannn Leuk, Lau!
texelse
Geplaatst: 03-03-12 13:53
wat ben ik toch een oliebol... krijg ik via fb een vriendschapsuitnoding, weet ik weer niet wie het is....... Op de foto kan ik het ook niet zien, en 1 gemeenschappelijke vriend, en verder in het lijstje vrienden weinig mensen die ik ken.... maar even in de wacht.....
Jeroen is languit in de waterbak gegaan, gelukkig was het een droom Welkom terug Bonny Mo, Strakkie Bonny, ik heb Putten opgegeven Wat fijn dat Woll weer beter lijkt Vief Je broer is altijd zo lekker subtiel Bianca Leuke bles heeft ie Shanouk Mooooooie laarzen Sann! Ik accepteer mensen die ik niet ken eerst, bekijk dan hun profiel en als ik ze toch niet ken verwijder ik ze weer. Krijgen ze toch de melding dat ik heb geaccepteerd
Ik baal keihard van de rhino. Kan en mag ik eindelijk op concours, komt die k*t rhino ineens opzetten. Alles afgelast hierzo. Gelukkig vindt mam mij heel zielig en gaat pap helpen extra crosshindernissen maken. Wij hebben echt alles voorhanden (fijne bak, hindernismateriaal en crosshindernissen) dus kan gelukkig wel blijven trainen. Het veulentje is dodnerdag ook geboren.
Texelse: dit keer ben ik het niet. Het is hier al een paar keer gebeurd dat ze me niet herkenden met mijn haar los (heb dan een hele bos krullen). Ziet er ook wel heel anders uit als in paardrijkleren met haren vast. Sannn: super mooie laarzen! Hopelijk zitten ze net zo lekker als dat ze mooi zijn. Laura: leuk! Leli: idd door gaan met dromen! Mootje: is niet zo goed in: kijken, kijken, niet kopen! Danielle: gaat dressuren. Veel plezier! Of moet ik zeggen sterkte? Joki: ik snap de stalhouder wel. Ik zou de boel ook dicht houden.
Zojuist opa en oma laten skypen met mijn zusje in Australië. Ze vonden het toch wel schitterend dat dat tegenwoordig allemaal kan.
Veulentje wel in goede gezondheid mirthe??? Ik ben echt sterk in dubio of ik putten niet zal afmelden en dan gewoon als het voorbij is voor maarsbergen nog een keer daar heen rij om te trainen
Maarsbergen kun je niet trainen Bonny, of bedoel je Putten? Sannn, heel mooi!!!
Ik ben in een "ik wil crossen,maar het gaat niet"depressie beland. Bah, wat een rotdag.
suikermeisje
Geplaatst: 03-03-12 14:22
Joki, snap het verbod wel. Komen de mensen ook niet voor keuzes. En als daar Rhino op stal komt hebben ze veel groter probleem, maar leuk vind niemand het. Sann erg mooie laarzen zeg!
Net een uurtje lesgegeven en toen zelf nog even erop (Op de Epony.) Even het galopstuk gepakt. Hij wordt al gehoorzamer, kon hem gewoon hard laten gaan en dan weer rustig laten galopperen dus MB komt wel goed dan Nu proberen 2x per week te rijden op hem, galoptraining. De rest doet mijn moeder namelijk al Even conditie opkrikken en hij kan weer
Als klap op de vuurpijl moet ik ook nog mijn hand op de knip houden aangezien we volgende week op vakantie gaan.. (wel nieuwe springschoenen voor jer gehaald).
Beetje laat, dus hoop dat ik er nog op kom voor castenray, maar dat zie ik dan wel. Moest kiezen tussen marathon mennen of SGW rijden. Toch maar de SGW gekozen. maarja ik zie wel. vorig jaar ook voor MB op wachtlijst gestaan en toen stond ik er ruim in, dus er is wel hoop