[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 06:59

Goede morgen!

Pff even 6 pagina's gelezen!

Lau leuk dat de vos nu van jou is en je een vriendje heb :)
Karen gezellig zaterdag en zondag!
Lau heb jij al startlijsten? Of het programma hoe en wat vrijdag avond?
Nipje leuk paardje!
Hilde mooi debuut!

Voor de rest niet veel onthouden sorry!

Gister druk dagje dus niet gereden vanavond maar even rijden :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 07:44

Goedemorgen!!

Even gauw en reactie en dan zo lekker rijden voor het echt warm word!
Dan gaan we een cavia kopen :D Omdat nu zo stil is in huis, en me ma dat vreselijk vind!
En dan vanmiddag weer van 2 tot 6 werken! En vanavond, nog geen idee!

Iedereen fijne dag verder en succes met alles!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:06

Morning!

Zat ik gister te mopperen dat Nudine geen water meer had, ben ik zelf vergeten Jer zijn water op het land bij te vullen := Daar heb ik moesje maar op af gestuurd :o

CoriienRN schreef:
Nipje leuk paardje

:D

JN, ik kan je filmpje hier niet bekijken. Komt nog.
Heleen, goed bezig! Lekker hoor Parijs! Nudine & KJ gaan naar een ander land en Nudine gaat ergens in oktober wel weg ja...
Sanurie, leuke foto's. Volgens mij drukt je paardje zich er graag een beetje uit, maar het is al een stuk beter geworden :)

Werkse allemaal!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:30

Jn leuk dier hoor
Alvast veel plezier van je cavia Sanurie
Noor iets met pot, ketel en zwart ;)

Ik ga Ferrose gauw longeren voor het warm wordt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:30

MargreetW schreef:
Ik heb al een paar dagen niets van Margriet van Texel gehoord. Joehoe alles goed met je?

Ja, ja, we zijn er nog hoor, maar genoeg beleefd. Teveel om hier meer te doen dan bij te lezen. Een bijleesactie zou dan ook een paar pagina's beslaan, dus daar begin ik niet aan, maar dat Lau haar Belizaar heeft is blijven hangen, dat Noor de tijd even stil wil zetten ook, en dat Nudine en KJ verhuist zijn.
Verder ook nog de voorbereidingen voor België.

Hier hadden we een heel raar akkefietje (of is dat met een v?). Jongste heeft net haar nieuwe paard en heeft haar knie behoorlijk geblesseerd toen ze van haar "oude" paard afsprong. (duurt nog weel een week of 6-8....) Daarom stapt middelste nu op haar nieuwe paardje. Beestje viel tot dusver erg mee. Braaf, makkelijk etc. Geen probleem. Middelste heeft hem dus gelongeerd, en iedere keer in de buurt van de lange zijde sprong hij een stukje naar voren. Nou dat hindert niets, longeren doe je ook niet zonder reden. Na het opstappen is even de lijn er aan gebleven en verdorie, ging weer die kont er een stukje onder. Over de ene lange zijde was hij ook lastig, maar een gebroken lijntje wilde hij wel, en verder in de bak ook gewoon braaf. Af en toe tilde hij ook de benen zo raar hoog op, dus de peesbeschermers er af, misschien dat die irriteerde, maar dat maakt ook geen verschil. Dus de dames waren tot de conclusie gekomen dat het een "seikerd" was, die de schaduw van het lint eng vond. Het zij zo. Maar toen kwam er een vervolg.... Ponylief was al een paar dagen probleemloos gereden door een dochterje van vrienden van ons, waar het beestje straks misschien ook naar toe gaat. En dat beestje komt ook op de lange zijde bij E en spuit er bokkend vandoor tot de volgende hoek, daar werd meiske gelanceerd, vloog door de omheining heen, en lag op een hoopje onder de coniferen.....!!!!.....!!! Wat een schrik, want was is hier aan de hand. Manlief veranderde in Sherlock Holmes, en ja hoor, wat bleek, bij E staat de lantaarnpaal en de tijdschakelaar van de buitenverlichting was half doorgebrand en maakte op de een of andere manier kortsluiting waardoor de beesten een schok kregen als ze binnen een meter ongeveer van die lantaarnpaal kwamen. De stoppen er uit gedraaid, en toen waren ze nog wel wantrouwend, maar geen rare dingen meer. Stomme ongelukken zou je zo krijgen. Bovendien hing dat ding in de schuur aan de stal vast, dus ik wil niet verder denken aan wat er gebeurd zou zijn als we dat niet ontdekt hadden......
Wel blij dat we het gevonden hebben, want nieuwe paardje is dus helemaal geen seikerd, maar gewoon ontzettend braaf dat hij niet meer gedaan heeft dan de pootjes wat hoger optillen, en een klein beetje gas geven.

Verder wachten we nog op het veulen, waarvan we dus niet weten wanneer dat moet komen. Verwachting is 2e helft augustus, maar ook dat is natte-vingerwerk. Ze staat nu heel relaxed bij een nieuwe kanjer van onze buren, die het nog wat onwennig vond bij z'n nieuwe baas. En dat gaat goed, die passen er heel best op. Als het heel spannend wordt halen we haar weer hier naar toe. Het land grenst aan elkaar, dus het is mooi dichtbij.

En weer een rare gast gehad..... dit jaar houdt het niet op. Heb alleen mijn zwakke schouders en nek een behoorlijke dreun gegeven. Maar ja, dan moet je ook niet een man van 80/85 kg met stoel en al oppakken om hem buiten de deur te zetten...

En nu ga ik weer proberen braaf mee te doen!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:34

Texelse wat heb jij weer veel meegemaakt. Wel fijn dat je nu weet dat je nieuwe aanwinst toch heel braaf is

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:37

Jee, Margriet, dat had idd heel anders af kunnen lopen! Eng idee van dat stroom....
Knap dat je een man van 85 kg met stoel en al buiten de deur hebt gezet. Vast niet in je eentje.... :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:48

Goedemorgen :)

Ziet er fijn uit JN!
Schrikken zeg Margriet!
Geen fijn vooruitzicht Noor, wel lekker dat ze straks vlakbij lopen. :)
Wat gaaf van Belizaar Lau!

Gisteravond gezellig met Kim naar de bios geweest. :) Nu alweer een tijdje aan het werk bij de gemeente.
Cinderella gaat vandaag naar de tandarts, ben benieuwd of hij wat vind, en wat Cinderella er van vind.... :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:50

Heftige avonturen, Margriet!!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 08:50

Nou, ik heb 'm met stoel en al opgetild, de adrenaline "gutste" uit m'n oren, en toen hij dreigde te vallen, ging hij gelukkig op z'n benen staan. En samen met manlief stond ik "schouder aan schouder", zoals Borsato en Meeuwis al zongen, en hebben we hem als een blok de deur uitgewerkt.
Na een paar uur kwam hij op hangende pootjes terug en wilde toch wel graag het appartement in, en dan op onze voorwaarden en (van te voren gemaakte) afspraken en regels.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:11

Heftige dagen texelse! Wel stoer om zo aan te pakken!

Jip, Alex is leuk :j

Lau gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(en)!

verder kan ik het idd ook niet echt bijhouden hier, het gaat veel te hard :oo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:23

Alex is idd leuk! Groot!!

Ik ga lekker bossen! :evaw:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:28

Leuk paard JN! En idd groooot.

Ik Ben met 2 paarden op weg naar Baarle-Nassau.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:29

Morguh!!!!

Wat een heerlijk weer! Het is al echt warm!

Gisteravond echt heerlijk getraind, eerst met Nick door het bos gereden en toen nog even les van Wendela.

Lau, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Anthea, haha coole foto!!
Mootje, Helvoirt klinkt ver he haha!
Evony, jij komt in topvorm op het NK!
Noor, fijn dat je een mooi plekkie hebt gevonden. Maar moeilijk hoor, gelukkig kunnen ze nu nog even genieten.
Joki, mooi dat ze weer goed gaat! Binnenkort weer M2?
Texelse, wat een verhaal jeetje zeg!
Hilde, welke film ben je geweest?
Sim, veel plezier!!!

Edit: Lau veel plezier!

Ik heb zin in Nokere! Wordt het eigenlijk mooi weer? *gaat zoeken*
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 02-08-11 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:29

Veel plezier Lau!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:36

Veel plezier, Lau. Heb je weer les van Martin?
We spreken nog wel een keer af voor de biesbosch ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:53

Goeiemorgen!
Texelse heeft weer veel meegemaakt de afgelopen dagen. Je zou er bijna een boek van kunnen schrijven :o Wel even flink schrikken van de stroom!
Veel plezier Lau!
Karen heeft gisteren lekker gereden bij Wendela!
Hopelijk gedraagt Cinderella zich bij de tandarts Hilde :)

En Alex is inderdaad echt groot :o Maar hij is wel erg grappig. Het is gewoon een heel avontuur met hem en ik zie het allemaal wel.
Gisteren wat woorden gehad met collega, stuurt die collega een mail naar de teammanager, wordt ze alsnog op het matje geroepen voor haar gedrag :') := Mens is 55+ en is van mening dat ze alles weet en ik niks, schoot een beetje in het verkeerde keelgat bij mij O:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:05

Goed zo Benthe :P
Alex is leuk zeg!

Wat Rem me gister nou vertelde :oo
Op de manege was een 11 jarig jongetje en die is jaren geleden een vriendje verloren maar dat vriendje ziet ie nog steeds.
Nu was ie op de manege en nu had ie een jongen gezien bij Rem,die heel veel op Rem leek. Die jongen stond grapjes te maken en te kijken hoe Rem of wij de paarden los aan het zetten waren. Was ook grapjes aan maken en was ook naast Rem in de kantine gaan zitten. :oo

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:06

Goeiemorgen :wave:

Jullie gaan weer echt mega hard, heb de helft niet onthouden.

@ Benthe: leuk filmpje! En heel goed van je collega, je moet je niet op de kop laten zitten he :P

@ Laura: gefeliciteerd met Belisar. Ik kan het ondertussen allemaal niet bij houden welke paarden je allemaal wel of niet hebt :+

@ Sim: bos ze! T is iig heerlijk weer! Heb je met dit weer niet mega last van dazen?

@ Marijke: fijn dat je een buitenrij maatje hebt! Alleen is soms best saai!

@ Karen: wie is nick :o ? En op naar Nokere dus! Fijn dat het de training lekker ging.

@ Noor: k heb volgens mij niet meegekregen wat je met die 'zwarte dag' bedoelt :o En fijn dat je een plekje voor Nudine en KJ hebt gevonden! Krijgt Nudine geen brok bijgevoerd?

Ik werd gistermiddag al gebeld dat ik ook met Avi naar de regiokampioenschappen mag. K heb me afgemeld.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:16

Evony schreef:
Karen: gaaf, had de deelnemers lijst al gezien. Ik ben er zaterdagavond en zondag ook bij!
Lielle: je krijgt de groetjes terug van renske!

leuk! Ik hoop echt dat ze gaat vlammen dit weekend, dat heeft ze verdiend.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:18

Oh Ka wat zal dat emotioneel geweest zijn voor Rem!! Zit echt met kippenvel...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:19

Oe, dat is idd wel heftig zeg! Zie het nu pas.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:20

Wow, Karen. Ik krijg er helemaal kippenvel van! Maar op zich wel een 'mooi' idee?
Mandy, ja ik voer Nudine ook brok bij hoor :j . Maar 'de zwarte dag' is de dag dat KJ naar huis komt en Nudine naar de eeuwige groene weiden gaat....
Benthe, zo mag ik het horen! ~~}>

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:23

Rem wist volgens mij niet zo goed wat ie er mee aan moest maar inderdaad wel heel mooi eigenlijk.
Maar dat ie in buurt was wisten we eigenlijk wel maar dit is toch wel heel apart!

Mandy, Nick is een goede vriend die ook in Ouderkerk woont en ook 1* rijdt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:25

Karen :oo Heftig! Ik zou eerst heel erg schrikken denk ik.... Maar wel heel mooi dat ie toch bij jullie blijkt te zijn.