[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:29

rowo schreef:
Wij wachten altijd netjes op onze beurt. Drinken ondertussen rustig ons drankje op :=

Mijn ervaring is dat je dan kunt wachten tot je een ons weegt.
Je moet echt wel een beetje brutaal zijn en je tussen de mensen begeven anders zie je echt niks.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:42

Thanks allemaal :D
Ik ben echt superblij dat ik hem gehaald hebt! Nu lekker zelf op buitenrit en wedstrijden etc!
Dat filmpje is echt supergaaf idd! Gaat harder dan ik dacht trouwens!
Een airjacket zou ik ook wel heel graag willen, maar daar heb ik voorlopig geen geld voor :o

@ Sim, dat moeten we maar gauw afspreken idd! 18 november ben ik trouwens met Vorstin in Ermelo voor de cursus, misschien kan ik haar daar laten staan en dan de 19e lekker naar buiten?

Fijn dat Myth weer kaal is Billy
Gelukkig gaat het goed met Frits Rowo :)
Lekker dat Challenge goed ging PB. Filmpjes zien er weer goed uit! Lijkt wel zomer ook :D

_lautje_

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:46

Ik heb de laatste keren telkens mijn nichtje meegenomen naar Boekelo. Is nu 5 maar toen ze 2 was dringde die al tussen alle mensen door naar voren en dan was ik haar 'kwijt' en moest ik natuurlijk naar haar toe komen :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:54

Goedenavond :wave: .
Mootje: Ik ben niet verplicht om op dressuurwedstrijd te gaan, ik kies meestal zelf mijn wedstrijden uit en moeders komt met suggesties. (deze had ik zelf uitgekozen, ik had heel fijn gelest en dan word ik gelijk een beetje overmoedig :+ ) Wel vind ik het belangrijk om af en toe op dressuurwedstrijd te gaan om het een beetje bij te houden, en hem eens te verassen met andere proefjes }> .
PB: Ze zijn allebei erg ruig, maar Amati blijft toch de leukste :D !
Sim: Mijn moeder heeft ook meegedaan met de prijsvraag, ik had zelf het geduld er niet voor maar heb haar wel even geholpen ;) .
Sann: Leuk dat je kaartjes heb!
rowo: ik ben benieuwd naar je topic :D .
Snoekiej: Gefeliciteerd met je E *\o/*!

Bam had lekker vrij vandaag dsu was vroeg klaar, vanavond maar eens wat voor school doen O:) .

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:14

Shanoek, gefeliciteerd met je E rijbewijs!!
PB: fijn dat challenge goed ging. Balen dat je zadel niet fijn past.
Sim: erg leuk filmpje! En wat heeft dat paard er een lol in zeg!
Sann: veel plezier alvast in Boekelo!
Rowo: leuk dat je zoveel foto's hebt gekregen van Bianca! en leuk dat het zo goed gaat met Frits.
Evie: succes met je schoolwerk!
Billy: fijn dat je paard weer kaal is!

Bij ons zijn ze aan de bak bezig. Kan dus even een paar dagen niet rijden. Het is dus heel rustig hier. Vanmiddag even met Vivre naar de hoefsmid gewandeld, want ze had achter slippertjes aan en dat is niet zo handig als ze zondag de cross in moet. Ze was lief en braaf! Onderweg nog een aso bejaarde. Die parkeerde hun auto bijna in haar kont. Konden niet even wachten tot ik een paar meter verder aan de kant kon. Gelukkig interesseerd Vivre het niets. Anders hadden ze toch een mooie deuk bijgehad.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:27

Snoekiej schreef:
@ Sim, dat moeten we maar gauw afspreken idd! 18 november ben ik trouwens met Vorstin in Ermelo voor de cursus, misschien kan ik haar daar laten staan en dan de 19e lekker naar buiten?

Dat is een idee. En eventueel kun je vorstin een nachtje bij mij op stal kwijt. Er is altijd wel een stal vrij.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 19:50

Kletskousen :D

Ik ga zo alle filmpjes bekijken!
Rowo, Ik ben ook niet zo'n veulenspring-fan!
TG, Fijn dat je je air jacket bij elkaar hebt in geld.
Sannn, Leuk dat je naar Boekelo toegaat.
Billy, Fijn dat Mythy weer kaal is en jij er ongeschonden vanaf bent gekomen.

Ik kreeg vanavond op mijn kop van mijn instructeur over het feit dat ik geen reserveband heb :o Op zich heeft hij een heel goed punt, want wat nu als ik bijv. in Timboektoe ben en een lekke band heb?

Ik heb samen met een behulpzame stalgenoot de band eraf gehaald, want anders rijd ik hem morgen kapot. Morgen met trailer naar de trailerboer voor een reservewiel, extra hoofdsteldrager O:) en een nieuw ventiel voor deze band (hoop ik maar).

Ik heb trouwens nagevraagd of mijn collega vrijdag het gebouw uitgeweest was, want hij reageerde erg apart toen ik het vertelde. (Gelukkig) was hij de hele dag binnen geweest. Ik woon dus gewoon in een pauperbuurt :+

Ik vind trouwens een buitenritje op de Veluwe ook wel aanlokkelijk O:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:58

Ik maak nooit ritJES, mootje. Ben altijd minimaal 2 uur weg. Een uur of 1,5 uur vind ik echt de moeite niet.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:00

Oehh, dat klinkt echt heerlijk!
Volgens mij is de Veluwe echt zo mooi!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 20:00

Met mijn vorige paard kon ik uren weg zijn op de Veluwe. Aan de overkant van de snelweg had ik een beetje de gewoonte om te verdwalen :o Richting Radio Kootwijk en de Kazerne vind ik ook leuk. Woon jij daar in de buurt?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:01

Nee, ik zit aan de kant van Putten/Ermelo/Garderen. Ietsje verder weg Nunspeet. Ook prachtig!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:04

Veluwe klinkt idd heel erg lekker :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:05

Veluwe is inderdaad heerlijk! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:06

:)ddd Koooom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wiehiehielewaal :)ddd

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:06

Op de Veluwe uiteraard. :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:16

_Sim_ schreef:
:)ddd Koooom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wiehiehielewaal :)ddd

YEAH... *\o/*

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:34

Als ik een buitenrit maak ben ik met een half uur terug :o Wij kunnen hier dichtbij niet zoveel. Met 10 minuutjes in de trailer kunnen we ook super rijden, maar dat doe ik echt nooit :n

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:37

Niet iedereen houd van buitenrijden.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om alleen maar "rondjes" in de bak te rijden de hele week.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:40

OH ik ook niet hoor. Maar ik moet sowieso de provinciale weg over. Stel dat er wat gebeurd, dan rennen ze dus naar huis OVER die weg. Daarom ben ik wel voorzichtig. Ga wel vaker met Malloesje (met Avi ga ik bijv. echt nog niet alleen :n), maar dat kan zeker niet elke week.
Zetje gaat 1x per 1/2 weken mee naar buiten. Avi amper of maar een mini stukje.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 20:41

Mooi filmpje van Kentucky! Ziet er dan toch wel erg heftig uit!

Ik ben vandaag niet meer wezen rijden, voelde me na het eten niet zo lekker, en nu nog steeds niet, lig nu met een dekentje op de bank... Hopelijk is het maar van korte duur, vanavond maar op tijd naar bed...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:03

Ik maak minimaal 1 keer in de week een buitenritje. Maar dan ben ik maar een half uurtje onderweg. Hier kun je verder niet heel veel.
Afgelopen weekend ging ik 10 min met de trailer hiervandaan, naar het bos. Daar opgezadeld en een uur in het bos gereden. En toen een half uur langs de weg naar huis. Dat vond Sofie ook veel leuker dan ons standaard rondje :P.
Maar er moet wel even iemand tijd hebben om me weg te brengen ;). Als ik ook nog te paard heen moet vind ik te lang. En die weg is nogal saai er naar toe. Dus ga da liever met de trailer heen. Dat ik afgezet word en ga rijden. En dan wel te paard naar huis. Dus dan hoeft er ook niemand om me te wachten of me weer op te halen.

Ben lekker druk met opdrachten bezig voor school :+. Ben er wel weer klaar mee maar er moet nog TE veel gebeuren :=.
Ik ga straks lekker op tijd naar bed en morgen weer vroeg er uit om verder te gaan. Hoef pas om 12 uur op school te wezen en ik heb 's avonds springles met Sofie.

Schimmeltje heeft nog een beetje auw. Het word wel beter, maar nog niet 100% goed, dus die heeft nog even een paar dagen vrij.
Sofie daar in tegen is hyperdepiep :P.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:32

Snoek gefeliciteerd!!!
pb mooie flimpjes!! ziet er goed :D
sim klinkt idd wel erg leuk een buiten rit :j :D
Super stoer flimpje zeg van de WEG echt gaaf, zag idd bij die ruiter een cam lijkt me ook wel gaaf om me eigen cross terug te kunnen zien :=

Heb lekker gelongeerd, ging echt lekker arm paard 40 minuten :+ morgen les ben benieuwd of het beter gaat als vorige week..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 22:01

|o Zit mijn werkmail te bekijken, krijg ik een 8)7 mailtje van mijn leidinggevende over een mail die ik had verstuurd 2 uur!!!! voordat ik naar huis ging. Waarom per mail, in plaats van mondeling?? :roll: Ik zit welgeteld 1.5m bij hem vandaan. Ik heb maar een email teruggestuurd, waarin ik een paar zaken heel (voor mijn doen) heel diplomatiek heb :list: . Ik ben alleen nog in dubio wie ik deze :list: nog meer zal toesturen ~~}>

Ik voel mij echt een bïtch, maar blijkbaar kan het momenteel niet anders....

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:03

Nare situatie Mootje.
Gefeliciteerd met je E-rijbewijs, Snoekiej!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 22:06