Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En het is zo mooi weer! Maarja moet straks aan het werk. 
Heeft ze zonder het te vertellen de Z jurycursus gedaan. Vertelt ze vandaag dat ze geslaagd is! De vorige keer hoorden we het ook pas achteraf
En het veulentje heeft vandaag voor het eerst in de buitenbak gelopen. Het is echt een leuk beestje
Ik denk dat vandaag/morgen de foto's er wel opstaan.
sterkte met je hond 

en iets over een vrijstelling aanvragen in Duitsland? Niet heel precies gelezen..
...
, althans een poging tot..
..
..
Nog maar even mee wachten.

Lotte. Het klinkt wel alsof het beter voor de hond is. Maar het blijft moeilijk..
peanutbutter schreef:Zo nog even lekker Trakkie doen en dan weer hard studeren voor strafrecht. Gelukkig ligt dat me beter.
Succes met leren!
Ik vind het toch niet zo verstandig om een cross te gaan rijden aangezien ik nog niet eens fatsoenlijk in de bak kan rijden. Dus dan lijkt het me niet verstandig om te gaan crossen, helemaal met mijn paard niet die voor het eerst mee zou gaan.
. Daarna een buitenritje gemaakt, lekker veel gegaloppeerd. Vanavond nog even geleerd voor het tentamen van morgen, maar denk dat ik daar de herkansing alvast voor kan reserveren. Dat vak (sociale geografie) is gewoon wat minder mijn ding. Tot nu toe elke keer alleen met herkansingen gehaald

... Zijn allebei wel behoorlijk oud geworden!! We hebben al eerder katten gehad van 22 en 27 jaar!! Indy, de labrador zou vandaag 16 jaar geworden zijn en Amber in juni 15 jaar. We hebben nu alleen nog een heel oud paard
, die in mei 28 jaar wordt...
Dat kan echt pijnlijk zijn inderdaad!!
, die is zo sterk en vief in het leven, dat is ook een mentaal sterk paard.. altijd voorop!! Maar als hij dat niet meer kan, omdat zijn lijf het niet meer aankan en hij dus gefrustreerd raakt en niet meer mee kan komen, want hij is nog altijd haantje de voorste, dan vraag je je af of hij het nog wel zo naar zijn zin heeft.. dat is voor hem een behoorlijke stressfactor, dan zullen we ook moeten kijken hoe de kwaliteit van zijn leven is.. voor nu mag hij nog lekker 'de ruin met ballen' spelen en rijden er nog regelmatig kleine meisjes op zijn rug
.