Nou.. vanaf vanavond zijn we hondloos in dit gezin, klopt niet.. er is altijd een hond geweest.. Ook Amber is niet meer, ook zij was op. Het was zeker het beste voor haar.. ze is hier thuis bij ons ingeslapen en dat is erg vredig gegaan. Morgen wordt ze gecremeerd. Best snel op elkaar allemaal, in januari Indy, onze labrador, vandaag is overigens haar verjaardag
... Zijn allebei wel behoorlijk oud geworden!! We hebben al eerder katten gehad van 22 en 27 jaar!! Indy, de labrador zou vandaag 16 jaar geworden zijn en Amber in juni 15 jaar. We hebben nu alleen nog een heel oud paard
, die in mei 28 jaar wordt...
@Anthea: Balen van je stuitje!!
Dat kan echt pijnlijk zijn inderdaad!!
@BVW: Fijn dat de pijn minder wordt.. Hopelijk knapt Frits gauw op! Succes met je tentamens!!
@Caroline: Dat is inderdaad een lastige beslissing.. Waar ligt de grens? Kwaliteit van leven is heel belangrijk, als ze zich kunnen redden en nog vol in het leven staan, zou ik me geen zorgen maken. Die labrador van ons was ook stekenblind, maar die redde zich perfect.. Onze Bram van bijna 28 jaar, die wordt nog héél wat ouder denk ik
, die is zo sterk en vief in het leven, dat is ook een mentaal sterk paard.. altijd voorop!! Maar als hij dat niet meer kan, omdat zijn lijf het niet meer aankan en hij dus gefrustreerd raakt en niet meer mee kan komen, want hij is nog altijd haantje de voorste, dan vraag je je af of hij het nog wel zo naar zijn zin heeft.. dat is voor hem een behoorlijke stressfactor, dan zullen we ook moeten kijken hoe de kwaliteit van zijn leven is.. voor nu mag hij nog lekker 'de ruin met ballen' spelen en rijden er nog regelmatig kleine meisjes op zijn rug
.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 07-04-10 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt