Ik ben 2 jaar geleden in M'bergen voor de oefencross geweest. En wat daar stond was heel goed te doen. Eigenlijk nog simpeler dan de oefencross in Ede.
Ik neem aan dat de greppel dan dat stijltje tussen de greppels kan zijn dan met oefen? al moet ik door 100 waterbakken, die vind ik niet zo erg (is niet hoog of breed he, alleen maar nat)
Ik ben geslaagd! Nou ja het is nog niet officieel, maar de man die de bhv gaf had het examen ook gemaakt dus daar hebben we de antwoorden van gekregen. Je mocht 8 fout maken en ik had er 3...
Talida, W'werf is denk ik makkelijker, hoewel ik niet weet wat er in MB staat. Je hebt in W'werf wel eerst een uur les, dus dan heb je alles al geoefend.
Canter, wij gaan ook slapen bij het Polleke. Ze gaan kijken of ze dichtbij een box kunnen regelen en anders doe ik het via de organisatie.
Sjaan: Gefeliciteerd! Gomir: die foto's van Babbels zijn leuk!! Hij is erg knap hoor!
Vandaag bij Alice geweest, andre heeft voor het eerst weer met Kripton gereden en ze hebben beide genoten. Daarna even Uniek bekeken. Die gaat echt fijn! In Vrouwenpolder gaat ze haar eerste cross lopen met een finse amazone (internationaal paard!)