fijn dat het zo goed met haar gaat! erg blij om

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renskek schreef:Andrea: nee hij was helemaal niet lelijk, maar ik vind het nogal lomp om te zeggen of ik hem een lekkerding vond of niet.
Anne_ schreef:Damn, Biem ben je een beetje op zoek
renskek schreef:Andrea: nee hij was helemaal niet lelijk, maar ik vind het nogal lomp om te zeggen of ik hem een lekkerding vond of niet.
renskek schreef:Mijn moeder is ook dierenarts en die verdient echt niet veel, als je ziet wat voor lange dagen ze maakt. Maar ze zit dan ook niet in de maatschap. En mijn moeder rijdt in een renault kangoo
miss_jumpy schreef:tsss, ze lopen een beetje achter bij http://www.eventingsport.com
Toppaard naar Nederlandse Young Rider? - 8 november
Diverse geruchten doen de ronde over Idem du Roc. Dit paard waarmee Karin Donckers nog 5e werd in de CIC** van Varsseveld en met diverse 3* kwalificaties zou verkocht zijn aan een bekende Nederlandse Young Rider.
gomir schreef:Veel plezier morgen Anne en BT. Doen jullie hans de groetjes van me
Renske: gefeliciteerd met de verkoop van Piet
Nickeltje: gaaf zeg!
Vind het trouwens wel grappig dat jullie graag hoog willen rijdenIk vind het dus echt veel leuker om jonge paarden op te leiden en te zien groeien in het werk. Z rijden is grappig, maar als ik mocht kiezen reed ik net zo lief wat jonge paarden in het B/L om ze netjes klaar te maken