Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Als het daarna maar over is.

Pinacolada schreef:Doe ik nog weleens tussendoorSlaap jij weleens Gomir?
). Kwart over vier gaat de wekker alweer
Gaat je lukkenCitaat:Ik ga idd Drents Friese Wold rijden..kennismakingsklasse. Geen idee hoe het allemaal werkt maar dat hoop ik uit te vinden voor de tijd.

Citaat:Heb trouwens een brief gekregen van Wieringerwerf, oefencross en normale cross. Maar wordt helaas niks dit jaar..
Dus de L zal wel om 11 uur, half 12 pas beginnen, als het lekker warm wordt, puf.
Pinacolada schreef:Volgens mij wordt TD daar in de gaten gehouden op Texel! Mijn dekens waren binnen een dag weer droog trouwens, gaat hard met dit weer.

hij springt thuis super fijn
hindernis vind hij ook niet eng, meer alles er omheen nog. dan let hij gewoon niet op ofzo. maar ik zie wel hoe het gaat

Ging redelijk, wel een stuk minder als de afgelopen tijd. Sam was alleen wat moe, moest veel drijven, maar het opvangen wilde daardoor ook niet zo goed. Sprong helaas nog een keer in de verkeerde galop aan, maar dat heb ik vrij snel als ie niet zo goed aan m'n been is. Ook was ie soms wat tegen m'n hand.. maarja valt een beetje met de rest samen.
Resultaat 180 punten. Was nog tweede maar maar 1 prijs. Ze hadden me wel omgeroepen, maar dat was dus fout, kreeg ik als troost een lintje
Zutphenaars kunnen trouwens niet tellen, beide coupons klopten niet

Was ingebouwde barrage
(tsjaa dat krijg je aan de overkant van de IJssel
) Losrijden ging goed, Sam sprong fijn. In het parcours was hij alleen een stuk minder fel en minder aan m'n been. Heb hem tegen wat balken aan horen komen, maar alles bleef liggen. Toen barrage, ging al wat beter
Weer foutloos. Wel jammer dat het niet helemaal liep zoals ik hoopte, maar wel een heel net resultaat voor ons eerste M rondje 

:(