Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Denk ook dat het leuker is omdat het niet 24/7 is maar meer voor de leuke dingen ook, niet dat ouders het erg vinden om voor hun kind te zorgen, maar toch.

)
veel plezier texelse schreef:Joki, het was gewoon een stommiteit. We waren in stal bezig en ik stapte achteruit, en daar lag een strobaal waar ik koprol achterover over maakte, en verwenteld tussen het baaltje en de boxwand bleef liggen.... Iedereen moest hard lachen, dus ik heb maar mee gedaan, en toen leek het net of de tranen die over m'n wangen liepen van het lachen waren...
.

texelse schreef:Mistid: mooi dat je eerste proef zo goed ging (volgens fb) en wat ben je toch een oliebol dat je je papieren niet mee neemt. Hopelijk was je nog op tijd voor je 2e proef, en ging het daar ook lekker.
. Was een misverstandje, 'de tas' die altijd meegaat op concours, is niet op zijn eigen plek geweest, maar is gister na zusje haar wedstrijd op tafel blijven staan. Mam dacht dat ik de tas had ingepakt (paspoort + startpas) en ik dacht dat mam dat had gedaan. Uiteindelijk stond mam daar dus met de Vos zijn paspoort
. Normaal zeggen wij ook, hoe kan je dat nou vergeten? maar dat lukt heel simpel dus.
. Was 6e, maar er was onduidelijkheid over of er nu wel een 6e prijs was of niet. Er waren 21 mensen die hadden aangemeld (betaald), maar daar heeft 1 zich nog van afgemeld bij de jury, die vond de banen te slecht. Volgens de een moesten er wel 6 prijzen zijn en volgens de ander niet. Who cares, om die 5 euro maak ik me ook niet druk
. Banen waren echt bagger, maar met dit weer is dat onmacht. Jammer voor de organisatie. Was wel gezellig. En Beau heeft eindelijk haar eerste dressuurwedstrijd gelopen
. Nee hoor, die 5 euro en dat roze lintje lig ik niet wakker van